Hoeveel kilometer reden jullie dit jaar

In een tentje of hotel/motels etc??
(je vakantie trips uiteraard)
Scandinavie en frankrijk in tent. Scandinavie met freebird erachter, vriendin achterop en samen kamperen en rondtrekken (7000km). Frankrijk met motorvrienden.
Kroatie Slovenie georganiseerde reis met hotels.

Komend jaar waarschijnlijk met m'n vriendin samen 3 weken Schotland/Engeland, ook weer kamperen. Of toch nog ergens anders heen in Europa.

Aangezien al mijn kilometers plezier ritten zijn heb ik het volgende gereden:

CBR600F4i: 6230 km (puur plezierritten)
Suzuki Swift: 8100 km (gebruik voornamelijk naar schoonouders en ziekenhuis bezoeken etc.)
Trapfiets: +/- 3000? km (woon werk ongeveer 2800 km)

Zie dit topic nu pas.
Met de RT dit jaar een stuk minder gereden dan de jaren ervoor, zo’n 4600 km.
Auto ongeveer 9000 km (heel veel met fietsendrager achterop)
Met de eigen fiets bijna 3500 km
Huurauto (vakantie NZ) 5800 km
Huurfietsen op diverse dagreisjes tijdens die zelfde vakantie naar schatting 200 km.

Als pensionado genoeg en relaxed zonder WW km, maar het had een stuk meer kunnen zijn, redelijk wat keren thuis gebleven door t weer.

Zo'n 3500km op de speedtriple, ca 1500 op de FJR en kleine 500 op de streettriple. Allemaal zuiver toeristische plezierkilometers en aangezien ik redelijk dicht bij de Duitse grens woon is zeker 80% daarvan in DE afgelegd.

Ik heb dit jaar 15.300KM gereden op mijn 2016 Speed Triple, waarvan 4.641KM op vakantie in Spanje. Allemaal plezierkilometers, geen woon-werk. Daarnaast nog de nodige trackdays gedaan: 4x Assen & 2x Zandvoort. Gemiddeld verbruik over die 15 duizend KM is 1 op 15,8. Dit jaar uitgegeven aan benzine: €1.947,69 (984 liter), dit jaar uitgegeven aan onderhoud: €2.714,59 (Voornamelijk banden)

(+25K KM met de auto, maar dat telt niet)

Laatst bewerkt:
6850 hobby kilometers met de TDM900

TDM + EZS.webp

Ik kan de topictitel blijkbaar niet meer aanpassen, maar laten we het op motorkilometers houden aub.
Koekblik- fiets- grasmaaier- of andere kilometers vervuilen een motorforum alleen maar. ;) 👍
Volgens mij kan dat door de titel van je eerste bericht aan te passen.

Ik kan de topictitel blijkbaar niet meer aanpassen, maar laten we het op motorkilometers houden aub.
Koekblik- fiets- grasmaaier- of andere kilometers vervuilen een motorforum alleen maar. ;) 👍
1736078790513.webp
1736078833673.webp

Ik doe er effe wat illustraties bij 🤗 🤓
Voordat men weer iets in het hoofd haalt 🙄

dikke 20.000 motor km dit jaar , waarvan 15.000 woon werk verkeer.
dit met twee moto guzzi V65 (Bj 1983 en 1985),
Het zal komend jaar iets meer worden , ik heb een paar uitstapjes naar zuid frankrijk en italie op het programma staan.
ik heb me voorgenomen een klassieke vespa te kopen en daarmee een rondje naar italie te rijden, dat is eens wat anders als in één dag met 140 per uur naar zuid frankrijk te blazen , wat ik normaal doe.
dus met een beetje mazzel heb ik volgend jaar motor én scooter kilometers

Ik wil graag wat meer kilometers maken, maar zou ook graag eens wat anders zien dan de Eifel en Sauerland.
Heb gekeken op de Lonely Planet een boek heeft met motorroutes in Europa, maar helaas. Weet iemand hier een goed en enigszins recent boek met mooie Europaroutes?
Open even een eigen topic daarvoor. Krijg je denk ik meer antwoorden.

Met de motor ca. 1500, maar dat komt ook omdat ik pas in oktober mijn A haalde. Dit jaar worden dat er uiteraard veel meer. Eén van de goede voornemens...
Met de auto ca. 42.000, veel woon-werk, maar daar is een leasebak ook voor.

Laatst bewerkt:
Bijna 6500 hobby kilometers op de motor schat ik. Allroad route rijden in Frankrijk, motorvakantie Luxemburg, diverse keren TET Nederland en daarnaast avondritjes en dagjes weg.

Komend jaar wat meer woon-werk denk ik. Al is het niet op de (oldtimer) brommer.

18250 km op het werkpaard KTM 890 Adventure R
ca. 1500 km op een huur BMW R1250GS (boooooring) omdat de KTM even geen zin had tijdens vakantie.
ca. 1500 km op de Triumph Trident 660 van vrouw.
En dan nog ongeveer 1100 circuit KM’s op de Yamaha R6.

Dus totaal ca. 22.350 km,

Sinds juni 5000km gereden op de RT. Hoeveel de intruder voor 2024 op de teller had voor ik hem inruilde weet ik niet precies meer. Zal ergens tussen de 2- en 3000km geweest zijn. Dus totaal wss om en nabij de 7500km. Zal dit jaar wel iets van het dubbele worden gok ik, ivm meer woon-werk.

Terug
Bovenaan Onderaan