Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Goeiemorgen mensen,

ten eerste wil ik alle fotograven bedanken voor de foto's. Toppie!!!

Ten tweede zoek ik een foto in het originele formaat.
Ik heb hem gezien bij photobucket: http://i193.photobucket.com/albums/z221/Awesome16-10/megameet31a.jpg
Ik weet niet wie de maker is van de foto, maar ik zou hem graag in het originele formaat hebben *D
Mijn mail staat in mijn profiel.
Alvast bedankt :W

Gemaakt door RobertB en Ola :} , zijn jullie dezelfde persoon ?
Hebben jullie nog meer fotos van mijn Daytona ???

Hahaha wij zijn niet dezelfde persoon, ik had alleen nog geen account op motor-forum.nl, vandaar dat ola (mijn broertje) deze gepost had :).

(in alle eerlijkheid er zitten ook 4 foto's van ola tussen :P)

ik zal, als ik thuis ben eens kijken voor meer foto's (heb er niet zo heel veel gemaak tough)

Laatst bewerkt:
Wie stond er op de hoek bij de stoplichten foto's te nemen van de motoren die de hoek om kwamen richting de rotonde, rond een uurtje of hallf één.

toen wij weer richting enschede reden kwamen we na 20 km ook ee flitsers tegen.
in de berm achter het viaduct.

flitsen die krengen nog of merk je niks meer"?

P9235213.jpg

_O-

Koffer! Waar zijn jouw foto's mèn!!!!! B|

Hmmm ik heb al aardig wat foto's van mezelf gevonden, waarvoor dank! Mis er alleen nog wel eentje, ik stond op een gegeven moment een burnout te doen net vóór de rotonde, aan de kant van de Mac. Wit-roze-blauwe YZF 750 R.

Heeft iemand die nog op de foto gezet? Was maar een paar seconden omdat ik zag dat er iemand op een BMW vlak achter me stond, om die nou helemaal onder de stukken rubber achter te laten is ook een beetje vervelend.

Dus weet niet of iemand tijd had om de camera te trekken, maar zou zeer blij zijn met de foto!

weet iemand waar ik de blonde dame dam kan vinden die net na de rotonde foto`s zat te maken????

was ech een superdag. mooi weer mooie motoren enz.

weet iemand waar ik de blonde dame dam kan vinden die net na de rotonde foto`s zat te maken????

was ech een superdag. mooi weer mooie motoren enz.

Volgens mij is ze van motorfoto.nl
Ik neem aan dat ze zich nog wel zal melden als de foto's online staan :Y

@alle fotografen: Heel erg bedankt! :} Wat is nou een MM zonder foto's? :?

het viel me op dat er erg veel Suzuki GSR600 waren! Of ben ik de enigste die dat opviel :? :P

En iemand nog een foto van een rode Kawa met een gast met zwarte jas en zwarte helm? (tot nu één gezien van actiefoto, Thanks!!) :)

wie kan mij vertellen wie de fograaf was die voor de rontonde zat als je aan kwam rijden richting de mac en de vrouwelijke fotograaf?
die hebben mijn namelijk best vaakvast geleged en ben benieuwd ?>

gr mark

Hectometerpaal 75 rond 12:45 richting Veenendaal ;) Het regende razende motoren, en toen ik even wat rustiger reed spotte ik hem. De agent had zn flitspaal wat lager staan op een aflopende berm bij een brug waardoor de lens vanuit het stuk tussen de vangrail en de grond kon flitsen. Hij was bijna niet te zien.

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat ze zouden flitsen die dag :P ik heb me express (redelijk) aan de snelheid gehouden.

Vanaf Veenendaal.. stonden ze op de A12 richting Utrecht of richting Arnhem ?

misschien is het voor de volgende keer handig dat alle foto's op ee server worden geupload en dat ze daarna geresized worden tot normaal formaat en dan vi megaupload of torrent verspreid worden 8-)

Heeft er iemand nog foto's van een kneedown met duo op de rotonde van een Groene zx6r 2006 model?
Ik heb een rood pak aan op een groene kawa... ja steekt lekker af ja. :P

misschien is het voor de volgende keer handig dat alle foto's op ee server worden geupload en dat ze daarna geresized worden tot normaal formaat en dan vi megaupload of torrent verspreid worden 8-)
juist! alles in een torrent, ideaal! 8-)

juist! alles in een torrent, ideaal! 8-)

voor de volgende meeting wil ik anders wel ff ee ftp-server aanmaken, foto's verkleinen en als torrent hosten (ka mijn lappie zo ff achter het universiteitsnetwerk hangen :P)

Ten eerst wil ik natuurlijk ook de fotow mensen bedanken...

Gelukkig wasik de enige zwart Honda African twin, dus foto's zijn makkelijk te vinden.

MAARRR (die zag ik hier nog niet) mag ik dan ook even het vrouwelijk schoon bedanken voor het nog verder opfleuren van deze dag :)

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat ze zouden flitsen die dag :P ik heb me express (redelijk) aan de snelheid gehouden.

Vanaf Veenendaal.. stonden ze op de A12 richting Utrecht of richting Arnhem ?

Richting Arnhem heb ik hem zien staan.

Terug
Bovenaan Onderaan