Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

was een leuke dag
de fotografen zijn ook weer goed bezig geweest

is er toevallig ook nog een fotograaf die mij op het achterwiel "gespot" heeft?
gaat om een zwart rode RSV ik kwam tegen 11 uur aan

heb tot nu toe alle foto's bekeken denk ik

~[edit] hier boven zeer mooie machines

Laatst bewerkt:
heeft er nog iemand mij met mijn vriendin op de foto gezet.. heb er nog maar 3 helaas en maar 1tje waar ik er alleen op sta

Zwarte gsx-r 600 met een korte akrapovic demper eronder. heb een blauwe helm, en mijn vriendin een rode..

SUPER © Video Converter | Video Encoder | Free 3D Video Converter | Free 3D Video Encoder

alstu

grtz Henk

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl

Geweldig mooie foto's , leuke onderwerpen gekozen en goed scherp of juist onscherp... alleen voor mijn persoonlijke smaak iets teveel kleurverzadiging, maar er zijn veel mensen die dat juist mooi vinden, jij bent daar blijkbaar ook een van

Laatst bewerkt:
Geweldig mooie foto's , leuke onderwerpen gekozen en goed scherp of juist onscherp... alleen voor mijn persoonlijke smaak iets teveel kleurverzadiging, maar er zijn veel mensen die dat juist mooi vinden, jij bent daar blijkbaar ook een van

Thanks! En idd ik vind kleurverzadeging harstikke mooi, maar je hebt misschien wel gelijk dat het soms misschien iets té is. (zou ook kunnen komen door verschil in monitoren/kleurprofielen)

iig bedankt voor je commentaar!

Meer foto's (alle aankomende motoren tussen 10:10 en 12:50) op www.actiefotoshop.nl
Mis ik iets? Ik zie op de site de foto's tot 12:34 en aangezien ik iets voor 13:00 uur er was, kan het zijn dat ik er nog net op sta.

hmm, had wel een fotootje van mn Midnight Virago verwacht. ... Vind hem stoerder klinken dan de meeste motoren die aanwezig waren, en voor zn 24,5 jaar oud, in showroomstaat ... had wel een plaatje verwacht ... helaas ... had misschien beter mn VF1000 met 115pk mee kunnen nemen.

* EDIT

Gevonden! :D

Laatst bewerkt:
Hey Shaggy mooie piccies, helaas zijn we elkaar mis gelopen, volgende keer beter. Maar we waren er wel:

Lekker op de rotonde poserts gekeken

Alle fotografen bedankt

Vandaag ook een ander soort fotograaf gespot, namelijk een flitsende agent die tussen de vangrail bij een brug zat te flitsen op de a12 thv Maarn.

Ik heb een hele hoop mooie foto's gevonden (waaronder enkele van mezelf), maar heeft niemand nou net die foto kunnen maken waarop die rood-witte CBR600F op z'n achterwiel langs die politie-auto rijdt?

Mooie foto's!! Heb mezelf 2 keer gevonden

Ik heb een hele hoop mooie foto's gevonden (waaronder enkele van mezelf), maar heeft niemand nou net die foto kunnen maken waarop die rood-witte CBR600F op z'n achterwiel langs die politie-auto rijdt?

hedhehehe, geweldig!
zo zie je maar weer, echte stoere mannen rijden cbr 600f !!!!!!!!!!!!!!!

ps, is die nog aangehouden?

Gemaakt door RobertB en Ola , zijn jullie dezelfde persoon ?
Hebben jullie nog meer fotos van mijn Daytona ???