hoe en waar rijden in de drukte/ file

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zot
  • Startdatum Startdatum
Ik neem niemand in de zeik...

Ik had echt niet opgelet van waneer welk post was, en ik voelde me dus een beetje aangevallen door Wil79... Maar toen ik erop gewezen werd (door Zerol) dat ik de datum van de post waarop ik reageerde over het hoofd had gezien werd mij duidelijk dat het aan mij lag en dat ik iets anders had geïnterpreteerd dan hoe het bedoeld was...

Wat mij betreft is het vanaf daar helemaal ok! Ik heb iets verkeerd begrepen, ik zie het en snap waarom, heb mijn excuses aangeboden voor het verkeerd opvatten... Ik zie niets ergs of problematisch...

Ik viel niemand aan hoor, was idd een geintje, omdat dit al zo'n oud topic was (wel of niet belangrijk) , omdat de vorige post 15 jaar eerder was gegeven vroeg ik gewoon voor het geintje of je 15 jaar nagedacht had ;)

No spang, ik heb geen lange tenen, ik voel(de) me dus niet aangevallen *D :]

Alleen.......volgende x wel wat minder lang nadenken hoor, zo gaat de interesse uit een topic, na 15 jaar ;)

2002 B|

Ik heb geen vaste plek op de weg.

Ik pas deze aan aan de situatie, meestal is dat links van het midden maar idd soms ook rechts van het midden. Ook blijf ik nooit in een dode hoek rijden. Of even gas erbij of even gas los. Op die manier zorg je voor een optimale zichtbaarheid en ook dat je altijd een vluchtweg het.

1:26 - En dát is dus de reden waarom ik in een file nooit te kort achter een andere motor rijd. Ze zien jou niet, en denken in een flits "ok, de motorrijder is door dus ik switch van rijbaan", en dan kom jij daar net aan.

Als een andere motor rijder te kort achter mij rijdt ga ik ervan uit dat die sneller kan en wil file filteren dan ik, en voeg ik even in om die te laten passeren.

Terug
Bovenaan Onderaan