HJC r-pha 10 Ben Spies replica

jimm

Die hard MF'er
20 mei 2012
803
0
Valkenburg
Maat L

Verkeerd in nieuwstaat, 1 zomer mee gereden. Altijd gedragen met een helmmuts.
Na dat jaar heb ik een supermotard gekocht, en daar hoort natuurlijk een offroad helm op!

Prijs wat ik er toen voor heb betaald is 450euro, bon zal ik nog wel ergens vinden.
Erbij zit een licht en een donker vizier. Tasje zit ook erbij en ik geloof ook nog wat extra onderdelen!

Prijs? Geen idee wat ik er voor moet vragen.. Bij deze gevraagd een leuk en net bod! OF een leuke offroad helm als ruil!! Wel in maat L uiteraard :9
Dus geen helmen aanbieden als u/ je geen interesse heeft/ hebt in de HJC helm, anders heb ik 3 helmen op de plank liggen, en zo heel veel rij ik nou ook weer niet..

Foto's:
Grotefoto-QBMIHXHF.jpg


http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-FMYVRHE3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-4P7H8Q4G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-UIDYJMWV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-JUH67K86.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-GDXCY64Q.jpg

Nogmaals, helm verkeerd in zeer goede/ nieuw staat! Ben eigenlijk veel te zuinig op mijn eigen spul :D
 
Laatst bewerkt:
Even alle spullen bij elkaar gelegd, erbij krijg je ook een mutsje van coolmax!

Helm heb ik verkregen dmv een productie fout in een andere HJC helm (hjc full carbon helmet, chroom liet los op enkele kapjes nadat de helm 1x net was geworden). Dus had het verschil moeten bijbetalen en toen kreeg ik deze helm.
 
wat wil je er minimaal voor hebben dan?

Dat is juist het probleem, ik weet niet wat helmen doen qua prijs als ze 2e hands zijn. Deze helm is werkelijk nog in nieuwstaat, altijd met helmmuts gedragen, geen beschadigingen, en ALLES zit erbij zoals je op de foto kunt zien.

Wat is de helm jou waard KYC?
 
€ 100 geboden..

Tegenbod mag eventueel via PB ;)

Dit bedoel ik dus altijd met mensen die in hun vrije (?) tijd niks te doen hebben en daarmee onzin biedingen plaatsen op advertenties. Dit gebeurt vooral op marktplaats, wist niet ook op motorforums, waar men toch juist zou moeten weten, in welke prijsklasse het aangeboden product zou liggen. Nogmaals, helm is als NIEUW, voor bedragen als dit, blijft die mooi op mijn kamer staan.


Mooie helm!!
Maat L is... 59-60?

En welk nummer staat er achterop? 11?


Dankjewel! Het is een maat L ja, 59-60. Heb zelf ook een Shoei helm, daar heb ik dezelfde maat in. Weet niet of je hier iets aan hebt?

Op de achterkant staat nr. 11
Foto van internet:
R-PHA+10+BEN+SPIES+REPLICA+_3%5B1%5D.jpg[hr]
 
Laatst bewerkt:
Dit bedoel ik dus altijd met mensen die in hun vrije (?) tijd niks te doen hebben en daarmee onzin biedingen plaatsen op advertenties. Dit gebeurt vooral op marktplaats, wist niet ook op motorforums, waar men toch juist zou moeten weten, in welke prijsklasse het aangeboden product zou liggen. Nogmaals, helm is als NIEUW, voor bedragen als dit, blijft die mooi

Begrijp je reactie niet helemaal.. Je geeft zelf aan dat je niet weet wat je ervoor moet vragen.. Ik doe een bod, en geef aan dat je een tegenbod mag doen via PB.

Geef dan gewoon aan wat je er minimaal voor wil hebben ?! Dan krijg je ook geen MP biedingen. Zeg gewoon dat je bod te laag vindt, maar vergelijk me niet met de gemiddelde MP bieder.. Die niets te doen heeft & onzin biedingen plaatst.

Ik sta achter de biedingen die ik doe & ben 'goed' voor me geld !
 
Geweldige helmen, wij hebben er ook 2 van liggen.

Nieuw is de egaal witte r-pha10 (standaard al wat goedkoper) al een jaar in de aanbieding voor €250.- Deze doet 2e hands maar in nieuwstaat ongeveer €175.-, dus 30% lager.

De Spies variant is altijd al (flink) duurder geweest ivm het design/motief.


Een bod van €100 is ook meer een 'ik-hoop-dat-de-verkoper-geen-flauw-idee-wat-het-waard-is-bod' .

En eigenlijk is dat wel het beeld wat de verkoper schetst. :X
 
Laatst bewerkt:
@ kiwi.. Ik weet heus wel wat hij aanbiedt. Maar daarom hoeft topic-starter me niet te vergelijken met de gemiddelde-goudzoeker-op-marktplaats-die-biedt-en-nooit-meer-reageerd-koper..

Maar jullie lezen waarschijnlijk allemaal over de regel: tegenbod mag via PB.. heen.
Jammer, was gewoon een openingsbod, met de vraag op een tegenbod via PB, zodat ik ongeveer weet waar hij met zijn prijs zit ! Vandaar ook de knipoog..

Ik ga toch niet blind de 'hoofdprijs' bieden als TS geen idee heeft wat er voor moet vragen :?

Magoe: sorry voor de topic vervuiling (als je wilt dat ik mijn reacties weg haal- stuur maar een PB) verder succes met de verkoop.. Aangezien ik nog steeds niet weet wat de helm moet opbrengen
 
@ kiwi.. Ik weet heus wel wat hij aanbiedt. Maar daarom hoeft topic-starter me niet te vergelijken met de gemiddelde-goudzoeker-op-marktplaats-die-biedt-en-nooit-meer-reageerd-koper..

Maar jullie lezen waarschijnlijk allemaal over de regel: tegenbod mag via PB.. heen.
Jammer, was gewoon een openingsbod, met de vraag op een tegenbod via PB, zodat ik ongeveer weet waar hij met zijn prijs zit ! Vandaar ook de knipoog..

Ik ga toch niet blind de 'hoofdprijs' bieden als TS geen idee heeft wat er voor moet vragen :?

Magoe: sorry voor de topic vervuiling (als je wilt dat ik mijn reacties weg haal- stuur maar een PB) verder succes met de verkoop.. Aangezien ik nog steeds niet weet wat de helm moet opbrengen

pb verstuurd
 
Heren;

Krijg net via 2 pb'tjes te horen (wel erg netjes van jullie, maar ik ben een eerlijk iemand! :D), dat deze helm nog maar ca. 230euro op ebay kost. Hier kan en ga ik gewoon echt niet onder zitten, dan gooi ik zo 250euro+ weg. Ik zou zeggen, kijk eens op ebay.de!!
Hier in NL kost die wel nog 430euro op 2 sites had ik gezien. Maar op FC moto kost die ook nog maar 330euro.
HJC R-PHA 10 Ben Spies Replica MC1 Helmet - buy cheap ▷ FC-Moto

Mijn uiterste prijs was namelijk (wat ik in gedachte had) 300euro. Niet echt reeël dus..

Bij deze gaat die uit de verkoop.

Gr Jim
 
jammer.. maar begrijpelijk


mocht je je bedenken, mijn bod via PB is serieus hé ;)

[me] jammer dat ebay.uk deze niet meer in L heeft [/me]
 
jammer.. maar begrijpelijk


mocht je je bedenken, mijn bod via PB is serieus hé ;)

[me] jammer dat ebay.uk deze niet meer in L heeft [/me]

FC moto wel.. Maar ook kan ik niet onder 330euro gaan zitten. Zoals ik al zei, mijn uiterste prijs was toch wel echt 300euro, dan zat ik 130/150euro onder de nieuwprijs wat ik heb betaald en had gevonden via internet.
Toch bedankt voor de interesse.
 
Ja maar FC moto is wéér ruim € 100 duurder dan ebay.UK.

Maar thanks anyway..

Zoals ik zei in 't pb, ti's geen schande om met deze te 'moeten/willen' blijven rijden !
 
Laatst bewerkt:
Ja maar hebben hem wel in alle maten bij FC moto.. Of wil je met een XL rijden als je maar een M/L nodig hebt ? :D Plus, fijner ivm garantie.. Want mijn HJC carbon helm was niet echt super.. Het chroom liet los van de kapjes (helm kostte 650euro, had hem in de uitverkoop voor 350 kunnen kopen..)
 
Ik ga natuurlijk niet met een te grote maat helm rondrijden :?

Maar ik wil wel - en dat zal ondertussen wel bekend zijn - de beste deal.
En dat heeft FC moto momenteel niet, dan ben jij weer goedkoper als die Duitsers !
 
Terug
Bovenaan Onderaan