Distel
Rookie
Hallo mensen, ik heb een Yamaha Virago XV1000 van bj. 84 met +/- 25000 mijl op de teller (ja ja ik weet het, maar ik ben nu eenmaal verliefd op dat ding). Nu heb ik het volgende probleem, als de motor koud is dan start hij als een raket. Maaaarrr als ik dan een stuk gereden hebt en de motor is goed warm dan vertikt hij het . Ik heb geen mechanisch probleem (dat is opgelost met ingang van 1984 modellen)maar het lijkt wel of de startmotor er moeite mee heeft om hem door de compressie te krijgen. Als hij dan weer een beetje is afgekoeld dan heb ik net genoeg power om hem gestart te krijgen. Ik heb de volgende dingen al gedaan, welke helaas geen verbetering geven. Accu vervangen, Spanningsregelaar vervangen, Luchtfilter vervangen, Olie+filter vervangen, bougies vervangen, Carburateurs verwijderd en schoongemaakt, hele startmotor uitelkaar gehaald en schoongemaakt incl collectors e.d. Alle kontakten corrosievrij gemaakt en ingespoten met contactspray. Ik begin nu toch echt een beetje te wanhopen, want ik weet niet meer wat ik er verder nog aan kan doen, of waar ik moet zoeken Alle hulp is van harte welkom want ik loop nu met m'n kop tegen de muur Hellluuuuuuuuup.
Alvast bedankt voor eventuele reacties, Distel
Alvast bedankt voor eventuele reacties, Distel
Laatst bewerkt: