Het ZX6R topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit je toch op te naaien...

Alsof ik wil dat we hier echt ruzie krijgen...


Srry dacht dat het om een werkplaats handboek ging..
maar dawg heeft helemaal geen 03.. dus trimex moet gewoon ff 10 sec nadenken voor die post.. tenzij het naakte wijve zijn..
 
[opstookmodus]
kan die kijken of ie langs daniel komt :X
[/opstookmodus]


Is downloaden niet gewoon een optie ?
is niet nodig :N hij mag wel komen kijken of 'ie langs mij komt op Folembray })

downloaden :o kicke... pram die shock es in je dvd-drive Marco }) :+



@Dawg
ow 's avonds.........dan is er wel iemand thuis denk ik .

Je zit trouwens wel goed met de tenen op het steppie. Verder als dat kan je bijna niet, anders glij je van je steppie af.hoe wil je een shock downloaden :?
:Y 's avonds
laat mr weten óf en waar ik hem kan afhalen

tx for the backup 8-)
 
Ben 't alleen eens met z'n uitleg ;)
:o how come :+



Ga jij even lekker buitenspelen :W
Een forum is voor discussies en gezelligheid. Tom en ik zijn het nu gewoon eens hoor, althans, ik met hem :+ :j
:Y



Srry dacht dat het om een werkplaats handboek ging..
maar dawg heeft helemaal geen 03.. dus trimex moet gewoon ff 10 sec nadenken voor die post.. tenzij het naakte wijve zijn..
ik volg ff niet denk ik... verklaar je nader plz :P
 
IK ga me niet meer verklaren :P ik ga me werk afmaken en naar huis :P

kan momenteel niet helder denken... vriendin 3 dagen niet gezien en die zie ik strakkes weer ...

ik zie momenteel alleen wat ik wil zien *O* *O* *O*
 
Heb toch niet gezegd dat ik naar het honda topic ga :?

ga je het yamaha topic in dan ? :+

nee klopt... dat heb je niet gezegd.. dus je wilt toch niet weg hier ? :j :j

of is er ook een apart race topic ( daar zal je ongetwijfeld al tussen zitten )
 
stokbrood hawai en een cappucino erbij, heerlijk terrasje groningse sletjes kijken


mijn dag kan niet meer stuk. Vanavond EINDELIJk weer is aan de bier sinds vorige week
 
Sjo et nieuwe deel is alweer begonnen zien ik 8-)
Woensdag lekker vakantie *O* en vrijdag voor een paar daagies naar Barcelona, en lekker relaxen :Z
 
Valt me nu pas op dat ik en een maatjes sinds deel 17 zijn geëlimineerd...

Steve_O
Steve_O

http://www.xs4all.nl/~guillh/motor/fotos/ZX-6R_2003_steve_o_01.jpg
http://www.xs4all.nl/~guillh/motor/fotos/ZX-6R_2003_steve_o_02.jpg

Extra's: Puig zwarte DB ruitje - kleine kentekenhouder - kleine pinkers v+a - carbon tankdop, kettingbeschermer en afdekkappen tussen tank en neus - Two Brother Racing uitlaat - fluoriserende rimstriping - dubbellicht module - spyball alarm - seatcover

+

Dkny
Dkny

http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/430869/5c90974c03c99f27e9098ffe353d388e
http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/430870/490417d2d15a4e5edb371dbcb17dbcda

BOS GP1 Demper, Bikedesign Remleidingen, Ermax kuipruit, kleine knippers voor en achter, verlaagd
 
:W

[me]Goudlokje is er ook weer bij in het nieuwe deel :Y [/me]

Kijken of ik van dit deel meer mee zal krijgen dan van het vorige deel ;)
 
:W mör'n


zo ff 1 dag niet lezen, en je hebt een half uur nodig om bij te lezen en er is een nieuw topic :+


@GijsV: de foto's die ik heb zien voorbijkomen zijn niet echt spectaculair... alleen voor de korte tijd dat je rijdt... zou ik toch maar eerst beetje werken aan je verkeersinzicht (vanuit motorrijder is dat toch nog iets anders als auto oid) en aan je rijlijnen ;)
we zien het niet zo graag dat iemand een total-down heeft :+
wat betreft ophogen achterkant: qua rijgedrag zou ik zeggen "doen!" je motor wordt er lichtvoetiger door, maar je moet het niet als oplossing voor (gebrek aan) grondspeling zien. Ik rij met opgehoogde achterkant, circuit-instelling vering (hard) en dunnere race-stepjes soms nog m'n stepjes (op circuit) aan de grond... dus je (en ook ik ;) ) zal het moeten oplossen met een betere zithouding.

@foto's: :9~

@mutsje: who needs brains :?

@GuruZ: mooie RR


Verklaar eens het deel van de rijlijnen? :) En ik kan de link niet echt leggen tussen KD en verkeersinzicht?
 
Verklaar eens het deel van de rijlijnen? :) En ik kan de link niet echt leggen tussen KD en verkeersinzicht?
moet dat echt :? is toch logisch, lijkt me.

rijlijnen... voordat je je begint te concentreren om je knie over de grond te slepen moet je eerst weten wat de/een goede rijlijn is. Daarbij komt nog dat een straat-lijn zéér verschillend is van een circuit-lijn!
KD/verkeersinzicht... ook hier: voordat je je begint te concentreren om je knie over de grond te slepen kan je best wat basic rijervaring kweken. Er zijn zoveel verschillende situaties waar je op kan/moet anticiperen. En er zijn zoveel verkeerde manieren van reacties/reflexen... dat is al moeilijk genoeg.
Als je motor op volle hellingshoek zit... kan je nu eenmaal moeilijk een noodstop doen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan