saaie klootjes volk!!!!!!niemand die met mij een rondje oostenrijk/zwitzerland wil maken : : ??
.... wij zijn te oud...
... of jij bent te jong....
... 'live our dreams'.....
....
.... nah jah....
... iig ben ik bezig met de voorbereiding van een van mijn dromen...
... een (risicoloos) avontuur....
... met de motor (Tenere) door Marokko onder toeziend oog van mr.Dakar; Arjan Brouwer. Aan de voorbereiding heb ik iig genoeg om me de winter door te helpen. Het tripje zelf is in de 1e week van maart. Dus als ik terug ben kan de lente beginnen... toch?
Geloof me, als je huisje-boompje-beestje, maar vooral ook huisje-vrouwtje-kinders, hebt dan is het niet zo eenvoudig om voor zo'n avontuur even de deur uit te stappen!
HJ
Restecp HJ, dat je zo'n avontuur aangaat!
Ik benijd je wel hoor dat je zoiets doet. Zijn typisch van die dingen die je wel wilt maar nooit doet.... behalve jij nu dus.
[afbeelding]
RESTECP!
Maak het niet te groot, Kees. Het is meer een georganiseerde toertocht. http://www.rallyadventureshop.nl/nl/evenementen/MarokkoTour.php
.... voor mensen zoals ik die wel het geld, maar eigenlijk niet de tijd hebben om zoiets te doen. Bij echt avontuur is het meestal andersom: wel de tijd, maar eigenlijk niet het geld... en dan toch gewoon vertrekken op ouwe XT of zo. En dan na een paar maand (omdat het natuurlijk wat tegen zat) weer thuis komen.
Voor mij is dit voorlopig het best haalbare avontuur. Wellicht volgt er in komende jaren meer: de Oost Europa Rally lijkt me ook wel wat.
HJ