Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
saaie klootjes volk!!!!!! niemand die met mij een rondje oostenrijk/zwitzerland wil maken : :??

man, ik reed al rondjes in spanje toen je nog in de zandbak zat, dus zaai??? dachutnie. tis alleen zo.............enorm zwitserland meteen. Hoe denk je dat mijn vrouw zich voelt als ik 'r enorm alleen laat voor een week
denk dat ze wel een beetje sip zal kijken zie je het pruillipje ook?? of was je teveel afgeleid door de staartjes in d'r haar?

hahahahaha achhhh jou vrouwtje moet toch wel wat gewend zijn van zo'n tourvent als jou :D en een weekje niet zien doet de relatie ook goed myn meisje zal heel wat uurtjes moeten inleveren zodra ik mijn mokkel van een mt in de garage heb staan

en ik blijf trouwens staren naar dat truitje... wat een aparte kleur is het toch ook

Het blijft lekker ja :x maargoed als die echt waren dan stonden ze er waarschijnlijk niet zo mooi op.. maar wat een geil wijf.

ik ook!!

HAHAHAHA............damn zo'n latex shirtje is wel lekker "afneembaar" als het spettert.

maar dit is meer mijn idee van frisjes he. zou het gaan sneeuwen moppie

pfffff slecht dit echt slecht!!!!! vrouwen, kinderen, ach germ waar gaat het heen met dit forum

Ik zag de mevrouw in roze latex ook liever zonder bh :x

het gaan heen waar jij wilt...........helemaal je eigen fantasie mag je uitleven. vraag Kees maar eens naar Regenboogjes..........heel schattig zeg ik je

.... wij zijn te oud...

... of jij bent te jong....

... 'live our dreams'.....

....

.... nah jah....

... iig ben ik bezig met de voorbereiding van een van mijn dromen...

... een (risicoloos) avontuur....

... met de motor (Tenere) door Marokko onder toeziend oog van mr.Dakar; Arjan Brouwer. Aan de voorbereiding heb ik iig genoeg om me de winter door te helpen. Het tripje zelf is in de 1e week van maart. Dus als ik terug ben kan de lente beginnen... toch?

Geloof me, als je huisje-boompje-beestje, maar vooral ook huisje-vrouwtje-kinders, hebt dan is het niet zo eenvoudig om voor zo'n avontuur even de deur uit te stappen!

HJ

Laatst bewerkt:
VERREK! Ik zou zweren dat ik ergens een engelenkoor hoor!

VERDOMDE KERST!

HJ

hahahahahaha HJ zo'n trip staat ook nog in mijn dromen-verwesenlijk-boek,, misschien het jaar erna als ik in ieder geval een beetje kan rijden dat ik met je mee ga als je hem herhaarlt. lijkt me heerlijk..

ik heb trouwens nergens gezegd dat jullie te oud zijn

Not so gay at all!!! :O:O:O:O lekkkerrrrrrrrrrrr

ik ga afsluiten ben klaar met werken :D nu terugrijden naar huis en dan lig ik ook naast zulke billetjes !! Hmmmmm heerlijk

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa, ligt mijn meiske daar.........?

D'r wordt dadelijk een bonte was gedraaid, dus ik moet haar even helpen met.......

Restecp HJ, dat je zo'n avontuur aangaat!

Ik benijd je wel hoor dat je zoiets doet. Zijn typisch van die dingen die je wel wilt maar nooit doet.... behalve jij nu dus.

RESTECP!

Restecp HJ, dat je zo'n avontuur aangaat!

Ik benijd je wel hoor dat je zoiets doet. Zijn typisch van die dingen die je wel wilt maar nooit doet.... behalve jij nu dus.

[afbeelding]

RESTECP!

Maak het niet te groot, Kees. Het is meer een georganiseerde toertocht. http://www.rallyadventureshop.nl/nl/evenementen/MarokkoTour.php

.... voor mensen zoals ik die wel het geld, maar eigenlijk niet de tijd hebben om zoiets te doen. Bij echt avontuur is het meestal andersom: wel de tijd, maar eigenlijk niet het geld... en dan toch gewoon vertrekken op ouwe XT of zo. En dan na een paar maand (omdat het natuurlijk wat tegen zat) weer thuis komen.

Voor mij is dit voorlopig het best haalbare avontuur. Wellicht volgt er in komende jaren meer: de Oost Europa Rally lijkt me ook wel wat.

HJ

Toch blijft het wel stoer hoor! Ik wil dat ooit ook nog een keer proberen... alleen de komende jaren heb ik daar de tijd nog niet voor vrees ik.

doe je dat op je eigen Tenere?? ga je dan veel hardparts aanbrengen?

Wel wat ja. De Tenere is af fabriek al prima geschikt voor dit soort trips. Ik heb 'm intussen al voorzien van handbescherming, maar voor deze trip komt er ook nog een aluminium skid plate, valbeugel om het motorblok, anti-steenslag-gaas voor de koplamp en bredere voetsteunen op.

Je moet er rekening mee houden dat je een keer op je plaat gaat en op gravel valt het wat harder dan op zand. De Tenere is behoorlijk crash-bestendig (sprak hij uit ervaring)
maar wat extra bescherming leek me wel nodig... zodat je minder kans hebt om in de middle-of-nowhere met een lekgeslagen koppelingsdeksel staat..

HJ

Laatst bewerkt:
hee, zo heb ik ooit ook gelegen, gelukkig was je ook niet alleen daar.............mooi klusje om die er weer uit te sleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.