Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej mensen ook ik ben er weer ff tijdje niet van me laten horen hier.....

Sander k heb sinds 2 december me rijbewijs, en ik vind de motor ideaal rijden. veel beter als lesmotor(honda cbf500). k ben 19 dus geknepen versie rijd ie max 135 :D:D

heej wie reed er vanavond tussen 22:30 en 22:45 over de waalbrug. je zwaajde niet trg.
kan ook wel begrijpenhoor ..... ik op de elektro motor van me pa ( bijna lege accu rijd dat ding nog maar 40) daarom zwaaide je zeker niet naar mij, ik wil geen pekel en al die rotzooi op mijn MT dus pakte ik mooi die van pa..HEehee

ik was het niet...ben wel zo bikkel dat ik het hele jaar door rij maar niet met dit weer...

ik wel, maar alleen omdat het moet. vroeger ging ik wel vaker lekker offroad en als het sneeuwde was het zaak zo vroeg mogelijk je sporen te gaan trekken enzo. gaaf was het dan om op plekken waar je dan daags tevoren was geweest en de plassen wist te liggen, door het ijs te gaan zakken enzo. Echt zo gaaf. Ook dat megaglijden en dijkjes af als een slee.........maar dat doe je dus echt alleen als je een offroad hebt en niet met straatbanden enzo
TT_snow_first_contact.jpg

TT_rijden_aan_de_Waal.jpg

aaaaaah, al weer effe geleden dat ik de camera meenam op de brommer

gaaf....passen die banden ook op de MT? misschien toch eens gaan kijken voor een crossertje :P

xt600 kost echt niet veel. en je hebt er altijd plezier van. dikke noppen op een MT zijn moeilijk te krijgen. je zou echt supermotard regenbanden moeten nemen dan.

Dat wil ik ook nog graag! Maar dan puur voor erbij.

dat heb ik nah met een wild wijf van 25...........gewoon, voor erbij....toch??
:Y

(en dan na 1 weekend uitgewoond op de bank achterblijven terwijl zij fruitig doei roept)
_O-

dat heb ik nah met een wild wijf van 25...........gewoon, voor erbij....toch??
:Y

(en dan na 1 weekend uitgewoond op de bank achterblijven terwijl zij fruitig doei roept)
_O-

Die heb ik ook niet ;(

Ik moet het doen met iemand die 2 jaar ouder is :+

Laatst bewerkt:
kijk naar mij! ik ben 64 maar zie eruit als of ik uit 64 kom!

Het is toch geen lachertje woon/werk met de MT-03 met dit weer, als ik de weg voor mij alleen had ja, maar met die koekeblikkers die zo dicht in me kont hangen levensgevaarlijk.
bestaat er eigenlijk een sneeuwketting voor motorfietsen?

:Y Yup, iedereen de beste wensen en fijne feestdagen gewenst.

Dat het een mooi motorvriendelijk 2010 mag worden zonder ongelukken en met veel rijplezier! :] :W

Als ik nu dit weer zie had ik helemaal graag een off-road erbij! Toch eens kijken wat een XT kost volgend jaar.

en dan zie ik ze nu al janken in het Tricker hoekje...........mag niet in de sneeuw, mag niet in de pekel, moet netjes blijven...........en dan er een ongelovelijke 500km per jaar mee rijden en alleen poetsen, raarrrrrrrr volk

hehe...er worden hier weer snode plannen gesmeed...geen drol aan dit weer zo...ik ga bijkomen van de fles tequila die ik gister baas heb gemaakt...

Sjemig, ik zit opgesloten in Groningen :D

Nou ja, lekker verder nerden dan maar...

Dat is inderdaad ook nog een goed alternatief. En nog beter betaalbaar ook :+

Maar nu eerst ff mijn andere lieve schat ophalen. Ben benieuwd hoe het auto rijden gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan