Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...Ik hoop Yamaha maar verwacht Suzuki. Zie het niet gebeuren dat Yamaha met 3 teams gaat rijden. En qua dealerschap zou Suzuki ook logischer zijn.
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...
En zou de stap van Honda op korte termijn invloed hebben op het dealerschap?
Tja, verwacht niet dat Ten Kate als privéteam terug komt, anders hadden ze dat wel met Honda gedaan.
Honda valt dus af...
Het zal dus een (semi-) fabrieksteam worden.
Yamaha heeft al een B-team, naast het fabrieksteam.
Yamaha valt dus ook af...
Ducati dan?
Heeft naast het het fabrieksteam al een coureur met fabrieksondersteuning.
En Kawasaki heeft, naast het fabrieksteam, al diverse privéteams rijden.
Ducati en Kawasaki worden het dus ook niet....
MV Augusta?
Laat maar, die hebben geen geld....
Dus BMW?
Willen mss naast het fabrieksteam een B-team met fabrieksondersteuning....
Of toch Suzuki? Die eindelijk weer terug wil keren naar het WSBK
Laatst mogelijk optie.
Honda zet een 2e fabrieksteam in...
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...
En zou de stap van Honda op korte termijn invloed hebben op het dealerschap?
ik ben er vrij zeker van dat de getoonde foto een zitje van de nieuwe gsxr is.
Ik vindt het helemaal top. Die nieuwe gsxr is echt een goede fiets.
Als je de foto van het persbericht bedoelt, kan het ook een foto zijn van een oude blade van Rea.
Geruchten die ik overal lees gaat het om Baz.
Motormerken die genoemd worden zijn Yamaha en BMW.
Yamaha om de baas ook een Fransman is.
BMW is marktleider en Nederland.
En voor TKRP is BMW ook interresant.
Voor BMW zou het ook qua ontwikkeling en data een extra motor goed zijn.
Ik hoop Yamaha maar verwacht Suzuki. Zie het niet gebeuren dat Yamaha met 3 teams gaat rijden. En qua dealerschap zou Suzuki ook logischer zijn.
En Aprilia ?Tja, verwacht niet dat Ten Kate als privéteam terug komt, anders hadden ze dat wel met Honda gedaan.
Honda valt dus af...
Het zal dus een (semi-) fabrieksteam worden.
Yamaha heeft al een B-team, naast het fabrieksteam.
Yamaha valt dus ook af...
Ducati dan?
Heeft naast het het fabrieksteam al een coureur met fabrieksondersteuning.
En Kawasaki heeft, naast het fabrieksteam, al diverse privéteams rijden.
Ducati en Kawasaki worden het dus ook niet....
MV Augusta?
Laat maar, die hebben geen geld....
Dus BMW?
Willen mss naast het fabrieksteam een B-team met fabrieksondersteuning....
Of toch Suzuki? Die eindelijk weer terug wil keren naar het WSBK
Laatst mogelijk optie.
Honda zet een 2e fabrieksteam in...
En Aprilia ?
Ja ik kan het zeker compleet mis hebben. Maar speculeren blijft leuk
Misschien moeten we afstappen van het idee dat ze en dealer en fabrieks(ondersteund) race team worden
Scheelt dat er hier een paar mensen zijn die het "weten "
Zo te zie gaat het niet goed met de politieke carriere van Sofuoglu
Comeback vijfvoudig wereldkampioen Kenan Sofuoglu aanstaande
Misschien met Ten Kate in het WSBK
Achter Bautista is het beste spannend en veel knokken.Overigens voor het eerst in jaren dat ik tot nu toe nog niets gezien heb van het WSBK. Ik ging voor PI altijd even zitten en de ronden daarna tot Assen zakte de belangstelling weer weg. Nu heb ik nog even helemaal geen interesse gehad om te kijken.