Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Ik hoop ook op Suzuki, maar verwacht Yamaha. 😎

Ik hoop Yamaha maar verwacht Suzuki. Zie het niet gebeuren dat Yamaha met 3 teams gaat rijden. En qua dealerschap zou Suzuki ook logischer zijn.
 
Ik hoop Yamaha maar verwacht Suzuki. Zie het niet gebeuren dat Yamaha met 3 teams gaat rijden. En qua dealerschap zou Suzuki ook logischer zijn.
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...
En zou de stap van Honda op korte termijn invloed hebben op het dealerschap?
 
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...
En zou de stap van Honda op korte termijn invloed hebben op het dealerschap?

Tot een paar weken geleden dacht ik door die promo acties, ook dat het Yamaha zou worden. Maar na het lezen van die paar artikelen die erover geschreven zijn, is Yamaha momenteel in mijn ogen niet de meest logische kandidaat. Het dealerschap van Honda staat hier los van.
 
Tja, verwacht niet dat Ten Kate als privéteam terug komt, anders hadden ze dat wel met Honda gedaan.
Honda valt dus af...

Het zal dus een (semi-) fabrieksteam worden.

Yamaha heeft al een B-team, naast het fabrieksteam.
Yamaha valt dus ook af...

Ducati dan?
Heeft naast het het fabrieksteam al een coureur met fabrieksondersteuning.
En Kawasaki heeft, naast het fabrieksteam, al diverse privéteams rijden.
Ducati en Kawasaki worden het dus ook niet....

MV Augusta?
Laat maar, die hebben geen geld....

Dus BMW?
Willen mss naast het fabrieksteam een B-team met fabrieksondersteuning....

Of toch Suzuki? Die eindelijk weer terug wil keren naar het WSBK

Laatst mogelijk optie.
Honda zet een 2e fabrieksteam in...
 
Tja, verwacht niet dat Ten Kate als privéteam terug komt, anders hadden ze dat wel met Honda gedaan.
Honda valt dus af...

Het zal dus een (semi-) fabrieksteam worden.

Yamaha heeft al een B-team, naast het fabrieksteam.
Yamaha valt dus ook af...

Ducati dan?
Heeft naast het het fabrieksteam al een coureur met fabrieksondersteuning.
En Kawasaki heeft, naast het fabrieksteam, al diverse privéteams rijden.
Ducati en Kawasaki worden het dus ook niet....

MV Augusta?
Laat maar, die hebben geen geld....

Dus BMW?
Willen mss naast het fabrieksteam een B-team met fabrieksondersteuning....

Of toch Suzuki? Die eindelijk weer terug wil keren naar het WSBK

Laatst mogelijk optie.
Honda zet een 2e fabrieksteam in...

Las je bericht met veel belangstelling. Tot de laatst genoemde optie: Toen schoot ik in de lach :Y _O-
 
Ik denk Suzuki. Zou een mooie aanvulling zijn, en die fiets is in de basis niet slecht volgens mij. Wel een hoop te ontwikkelen.
 
Dat klinkt inderdaad logisch. Maar zoals Ten Kate de laatste weken/maanden Yamaha racemotoren heeft gepromoot op Social media dan schept dat toch een verwachting...
En zou de stap van Honda op korte termijn invloed hebben op het dealerschap?

Dat was ten kate racing products en die rijden idd met Yamaha r6 ow cup.
 
😎👍
ik ben er vrij zeker van dat de getoonde foto een zitje van de nieuwe gsxr is.
Ik vindt het helemaal top. Die nieuwe gsxr is echt een goede fiets. 😊👍

Als je de foto van het persbericht bedoelt, kan het ook een foto zijn van een oude blade van Rea.
Geruchten die ik overal lees gaat het om Baz.
Motormerken die genoemd worden zijn Yamaha en BMW.
Yamaha om de baas ook een Fransman is.
BMW is marktleider en Nederland.
En voor TKRP is BMW ook interresant.
Voor BMW zou het ook qua ontwikkeling en data een extra motor goed zijn.
 
Als je de foto van het persbericht bedoelt, kan het ook een foto zijn van een oude blade van Rea.
Geruchten die ik overal lees gaat het om Baz.
Motormerken die genoemd worden zijn Yamaha en BMW.
Yamaha om de baas ook een Fransman is.
BMW is marktleider en Nederland.
En voor TKRP is BMW ook interresant.
Voor BMW zou het ook qua ontwikkeling en data een extra motor goed zijn.

Tja je zou best eens gelijk kunnen hebben, maar ik hoop het niet O-);)
 
Ik hoop Yamaha maar verwacht Suzuki. Zie het niet gebeuren dat Yamaha met 3 teams gaat rijden. En qua dealerschap zou Suzuki ook logischer zijn.


Qua dealerschappen kon je de plank wel eens volledig mis slaan ;)
Ten Kate valt er dit seizoen zowel op race als dealer gebied gewoon tussen..
 
Qua dealerschappen kon je de plank wel eens volledig mis slaan ;)
Ten Kate valt er dit seizoen zowel op race als dealer gebied gewoon tussen..

Ja ik kan het zeker compleet mis hebben. Maar speculeren blijft leuk :)
 
Tja, verwacht niet dat Ten Kate als privéteam terug komt, anders hadden ze dat wel met Honda gedaan.
Honda valt dus af...

Het zal dus een (semi-) fabrieksteam worden.

Yamaha heeft al een B-team, naast het fabrieksteam.
Yamaha valt dus ook af...

Ducati dan?
Heeft naast het het fabrieksteam al een coureur met fabrieksondersteuning.
En Kawasaki heeft, naast het fabrieksteam, al diverse privéteams rijden.
Ducati en Kawasaki worden het dus ook niet....

MV Augusta?
Laat maar, die hebben geen geld....

Dus BMW?
Willen mss naast het fabrieksteam een B-team met fabrieksondersteuning....

Of toch Suzuki? Die eindelijk weer terug wil keren naar het WSBK

Laatst mogelijk optie.
Honda zet een 2e fabrieksteam in...
En Aprilia ?
 
Suzuki zou wel heel gaaf zijn.
Ondersteuning van Yoshimura is volgens mij te zien als fabrieksondersteuning. In de AMA Superbikes wel volgens mij.

Daar komt bij dat de GSXR het voor zover ik het "volg" het best goed doet in de AMA Superbikes. Volgens mij het merk met de meeste overwinningen en volgens mij vorig jaar nog kampioen geworden.

In basis geen slechte fiets dus die GSXR1000.


Een aprilia die er geen zin in heeft lijkt mij persoonlijk enorm zonde van de energie. Als nieuwe start zou een merk welke er graag voor wilt gaan wel de basis moeten zijn.
 
Misschien moeten we afstappen van het idee dat ze en dealer en fabrieks(ondersteund) race team worden ;)

Scheelt dat er hier een paar mensen zijn die het "weten "

Mwah tot dat er een officieel persbericht komt met concrete plannen, weet niemand het. En dit is een gebroken seizoen. Wat kan je van een gebroken seizoen überhaupt verwachten? En ook qua fabrieksondersteuning inderdaad. Eerst maar eens zien en dan kunnen voor volgend seizoen concretere plannen gemaakt worden.
 
Een 2e Honda team met fabrieksondersteuning was meer een (slechte) grap, maar je weet nooit hoe de hazen lopen....

Aprilia was ik ook vergeten.
Maar aangezien zij alles op de MotoGP gooien, zie ik Ten Kate Aprilia ook nog niet gebeuren...
 
Overigens voor het eerst in jaren dat ik tot nu toe nog niets gezien heb van het WSBK. Ik ging voor PI altijd even zitten en de ronden daarna tot Assen zakte de belangstelling weer weg. Nu heb ik nog even helemaal geen interesse gehad om te kijken.
 
Racen is racen. Dus ik snap je niet. Ja, als ik zelf kan, dan laat ik het ook aan me voorbij gaan. Dan kijk ik na het weekend wel.
 
Overigens voor het eerst in jaren dat ik tot nu toe nog niets gezien heb van het WSBK. Ik ging voor PI altijd even zitten en de ronden daarna tot Assen zakte de belangstelling weer weg. Nu heb ik nog even helemaal geen interesse gehad om te kijken.
Achter Bautista is het beste spannend en veel knokken.
Supersport was ook een spannende wedstrijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan