Of een middenbok, das ook een handycap voor het lidmaatschap
Nou, daarom begin ik er nu over. Middenbok is nog niet geplaatst maar ligt wel op me te wachten bij de motorboer.
En ik geloof best dat het even kan duren omdat het allemaal vrijwilligers zijn maar na twee pogingen geloof ik het alweer bijna. Ik knikker d'r nog een mailtje er tegen aan en anders moet ik het maar doen met mijn TDM vriendjes hier
Reed er trouwens een bekende van hier met een grijze TDM900 vandaag om 14:00 in Noord Limburg rond? Zat bij Wanssum een tijdje achter hem aan namelijk.
Ach, het went snel hoor... Zoals bij elk clubje zitten er wel een paar zonderlingen tussen, maar met de meesten kan ik het best vinden.Ik ben daar redelijk veel wezen rondlezen maar het is wel een club van ouwejongenskrentebrood.
Een klein clubje mensen (bijna een secte) die denken dat ze overal en altijd op iedere vraag in ieder topic moeten reageren
Niet mijn clubje zeg maar
Ach, het went snel hoor... Zoals bij elk clubje zitten er wel een paar zonderlingen tussen, maar met de meesten kan ik het best vinden.
Edit : hier de link naar het officiele aanmeld formulier, werkt vast beter dan emailen http://www.tdm-trx.nl/aanmelden.html
oké, veelBedankt voor de link, maarreh:
Been there, done that!
Anders wacht ik nog gewoon effe af tot begin volgend jaar, kijk ik dan wel waar ik mijn nieuwe voorraad motorvriendjes vandaan tover
Die onderste ad bestaat niet meer zoals anderen al vertelden. Maar welke verkoper is dat dan waar zo slecht over gesproken wordt? Verkoopt ie vaker op marktplaats? Onder welke naam?Iemand bekend met één van deze fietsen? Of de verkoper ervan? Van de onderste verkoper lees ik niet al te beste verhalen....
http://link.marktplaats.nl/200998933
http://link.marktplaats.nl/188483505
Alvast bedankt voor de moeite!
Gisterochtend heb ik voor het eerst in maanden een heel klein beetje moeten choken. Verder start hij eigenlijk altijd zonder (heb ook een 97er 4TX).Een vraag over chokegebruik bij een 97er 850 (4TX), bij mij hoef ik geen choke te gebruiken, ook bij de huidige temperaturen (10°), is dat bij iedereen zo?
Of loopt die van mij gewoon erg rijk?
Had al eerder iets gepost over die club ..... over hun idee dat leden boven het gepeupel verheven zijn , dat mensen die alleen hun forum lezen niet geschikt zijn om ook maar aan een TDM te mogen denken, dat modificaties die niet "club-algemeen" zijn meteen afgefakkeld worden......Ik ben daar redelijk veel wezen rondlezen maar het is wel een club van ouwejongenskrentebrood.
Een klein clubje mensen (bijna een secte) die denken dat ze overal en altijd op iedere vraag in ieder topic moeten reageren
Niet mijn clubje zeg maar
Geen choke kan ook komen doordat de gasnaalden en sproeierbuizen versleten zijn. Is een bekend en veel voorkomend probleem bij TDM 850's (dus ook de 4TX)
De meeste TDM'ers die ik ken rijden met Putoline olie, misschien ook omdat 1 van de clubleden dat spul verkoopt. Maar het schijnt voor een TDM echt één van de betere olieën te zijn, olieverbruik wordt minder en hij loopt iets beter.Alleen olieverbruik is er wel redelijk (kmstand 27.000km), ik heb er Shell 10W40 halfsyntheet inzitten, iemand betere ervaringen met volsyntheet of bijvoorveeld 15W50?
In de winter gebruik ik toch mijn brik dus het 10W gedeelte is niet perse noodzakelijk.
Zo, daar ben ik weer.
Inmiddels bungelt er een mooie SW Mototech middenbok onder het blok. Wat een genot om de ketting te kunnen smeren zonder dat ik de halve tuin nodig heb
Vandaag zijn de originele Bridgestone BT54 ervanaf gegaan ten faveure van Michel Pilot Road 2CT.
Scheelt een hoop, morgen lekker de Ardennen in nu het nog zomertijd is
Het volgende punt op mijn verlanglijstje is een Dynojet vooral voor de handling in lage toeren. Heeft dat zin of niet? Ik heb er niet zo veel last van maar af en toe verrast ie me weleens.......
Overigens nog steeds niet gehoord van de club maar dat even terzijde
[.....]schijn dan eens van een meter of vijf naar een muur. De lichtbundel moet dan wat lager op de muur te zien zijn, met een scherpe grenslijn tussen licht en donker. Vanaf het midden van de bundel loopt die grenslijn naar rechts schuin omhoog.
Ziet er goed uit, echt een bak meer licht zo te zienJAMF's how-to: Xenon in een TDM 4tx ('98)
<knip>
Die moertjes zijn erg voordelig te krijgen, via de voorzitter van de TDM/TRX club.PS: als iemand nog zo'n rubber prop-moertje over heeft mail me dan effe
Die moertjes zijn erg voordelig te krijgen, via de voorzitter van de TDM/TRX club.
Lekker bezig geweest trouwens, dit is een duidelijke handleiding!
Die dingen heten volgens mij in goed Nederlands rubnuts.Als ik gewoon eens wist wat de officiele (industriele) naam ervoor is , ben ik al een heel eind geholpen --- goede contacten met een bouten-moeren leverancier