Het Suzuki Tweetakt Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag 150 km gereden waarvan een groot deel lopen harken..
sprintje met een zx6r uit 2001 resulteerde in een nipt winst tot 200 km/u.
Top wat ik haalde was 240 op de teller. 8-)
De duc748......die kon het vergeten :W
Ga toch de naalde iets hoger zetten om te kijken hoe en wat qua oppakken en doortrekken.

Ik heb de project RG ook ff weer flink de sporen gegeven *O* Nu maar snel zorgen dat ik de kuip af krijg, ik hoop hem begin volgend jaar helemaal af te hebben.

Toch wel geinig, Capirossi schijnt ook een RG500 te hebben, bevinden we ons in goed gezelschap ;)

Gister een klein stukje gereden totdat ik in een hoosbui belande. :(
Pissed en over de zeik zuruck naar huis...om hem tye strippen en schoon te maken. Heb een gruwelijke hekel aan straatrijden en regen. Wedstrijden in de regen vond/vind ik leuk maar op mn straatfiets al die bende en zand. :N
Meteen weer wat modifacties en meetwerk gedaan ivm komende plannen.
Vandaag even met mn ouwe wezen rijden richting bakkum.
Hij op zn gsf 1200 yoshi bandit en ik op de brommer. :]

Thuis gekomen nog wat foto's gemaakt...

07082011074.jpg

07082011075.jpg

Gister een klein stukje gereden totdat ik in een hoosbui belande. :(
Pissed en over de zeik zuruck naar huis...om hem tye strippen en schoon te maken. Heb een gruwelijke hekel aan straatrijden en regen. Wedstrijden in de regen vond/vind ik leuk maar op mn straatfiets al die bende en zand. :N
Meteen weer wat modifacties en meetwerk gedaan ivm komende plannen.
Vandaag even met mn ouwe wezen rijden richting bakkum.
Hij op zn gsf 1200 yoshi bandit en ik op de brommer. :]

Thuis gekomen nog wat foto's gemaakt...

[afbeelding]
[afbeelding]

Hij staat er mooi bij!

Straks met een setje dikke wielen er in is ie af.

:N

Nog lang niet klaar joh ;)

Moet nog:

Voorvork monteren (ligt al klaar met betere veren, olie, bussen en gewijzigde zuiger)
4.5 en 3 inch wiel erin, laten spuiten. (ligt allemaal al klaar)
Andere schijven erop.
staalomvlochten v+a
radiale rempomp (lig al klaar)
did 520 erv3 met alu achtertandwiel.
afdichtingen maken voor voorknipperlichten in de kuip (iemand een id?)
nova bak
rechte primaire vertanding
blok/cilinders laten bewerken bij of mark of bij frank.

Oftewel..genoeg te doen qua tijd en geld :P
Hoop meeste deze winter wel te doen.

Wat is nou eigenlijk sneller ?
De GSF 1200 of de RG 500 ?

Gewoon nieuwsgierig :$ :$

Geen id ?
Een bandit weegt 230 kilo droog ?
Een rg normaal 154. Nu heb ik er al 10 kilo af dus 144 kilo droog. Kleinere accu ed er al in.
Ik heb 240 op de teller gehaald. Met de bandit van mn ouwe ook wel es dat gehaald.
Ik durf het je niet te zeggen.

:N

Nog lang niet klaar joh ;)

Moet nog:

Voorvork monteren (ligt al klaar met betere veren, olie, bussen en gewijzigde zuiger)
4.5 en 3 inch wiel erin, laten spuiten. (ligt allemaal al klaar)
Andere schijven erop.
staalomvlochten v+a
radiale rempomp (lig al klaar)
did 520 erv3 met alu achtertandwiel.
afdichtingen maken voor voorknipperlichten in de kuip (iemand een id?)
nova bak
rechte primaire vertanding
blok/cilinders laten bewerken bij of mark of bij frank.

Oftewel..genoeg te doen qua tijd en geld :P
Hoop meeste deze winter wel te doen.

Zo op het oog bedoel ik ;)

Misschien nog een paar leuke spiegels ipv die flaporen......

Laatst bewerkt:
Voorknipperlichten, Ik heb ze dicht gemaakt met polyester maar ja die kuip van mij is dan ook van polyester zal bij jou niet gaan denk ik omdat het ander materiaal is, eigenlijk zou je op zoek moeten naar een paar rubber doppen die er inpassen maar ja waar vind je die :?

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels al originele spiegels in huis maar die steken nog meer uit. En dat vind ik niks...(aerodynamisch ook niet :P)
Die heb ik puur voor de heb gekocht Zodat ie mooi op de plank kunne liggen voor het geval ie compleet origineel moet. Ach....en zo blijf je aan dat barrel bezig :P

Voorknipperlichten, Ik heb ze dicht gemaakt met polyester maar ja die kuip van mij is dan ook van polyester zal bij jou niet gaan denk ik omdat het ander materiaal is, eigenlijk zou je op zoek moeten naar een paar rubber doppen die er inpassen maar ja waar vind je die :?

Een paar rubberdoppen is natuurlijk ook geen gezicht :r ,ik heb de topkuip laten
dichtmaken en laten spuiten,er is niks meer van de gaten te zien *O* ,dat is de enigste
nette oplossing :Y ,al het andere geknoei blijf je altijd wat van zien ;( ,1 van de nettere
oplossingen is er een sticker overheen te plakken,gewoon een Suzuki of reclame sticker,
of een ronde sticker in de kleur van de kuip,dat zat er bij mij ook eerst op en dat was
redelijk onzichtbaar vanaf een afstandje :)

Ik heb inmiddels al originele spiegels in huis maar die steken nog meer uit. En dat vind ik niks...(aerodynamisch ook niet :P)
Die heb ik puur voor de heb gekocht Zodat ie mooi op de plank kunne liggen voor het geval ie compleet origineel moet. Ach....en zo blijf je aan dat barrel bezig :P

Ik vind die juist te weinig uitsteken,ik zie alleen maar een paar schouders in die spiegels. :) ,wat het aerodynamische betreft maak ik mij meer zorgen om m,n eigen omvang :+

Geen id ?
Een bandit weegt 230 kilo droog ?
Een rg normaal 154. Nu heb ik er al 10 kilo af dus 144 kilo droog. Kleinere accu ed er al in.
Ik heb 240 op de teller gehaald. Met de bandit van mn ouwe ook wel es dat gehaald.
Ik durf het je niet te zeggen.

240 is op mijn Bandit geen probleem
Was benieuwd hoe het met optrekken zit
Denk dat als de RG in de powerband zit dat je met de Bandit er niet meer bij komt :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan