TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.343
- 24.617
- Onderwerp starter
-
- #8.551
moeten alle oude motoren origineel zijn ?Ik vind het best wel een hoop geld voor zo een bouwpakket.
nergens voor nodig als er nog duizenden van bestaan.Sommige wel. Deze bijvoorbeeld. Een Kawasaki Z900 ook. Of een BMW R90S.
Nee.Is die ook te koop?
Vind ik ook, vroeger werd er ook flink aan verbouwd.nergens voor nodig als er nog duizenden van bestaan.
Tja, zelf vind ik ori ook mooi, maar een paar mooie pijpjes of andere subtiele verbeteringen moet ook kunnen.Maar wat mij betreft liever origineel.
Ja, die zwarte zou een betere keus zijn .Daarin kan ik een heel eind met je meegaan. Een luchtgekoelde Yamaha RD250/350 met zo een sportbuddy, M-stuurtje en expansies haal ik mijn neus niet voor op. Maar zo een "cobra" die gewoon van geen kanten klopt....nee.
Ik weet niet of ik dit voor een Tracker wat vind maar hij is wel mooi gebouwdBekijk bijlage 2081866
TRIPLE TRACKER: 1975 Suzuki GT750 from Down Under.
The story of motorcycle racer Ernst Degner is straight from a Cold War spy thriller: stardom, defection to the West,pipeburn.com
Ach, Kenny Roberts heeft met een Yamaha TZ 750 blok in een tracker gereden.Ik weet niet of ik dit voor een Tracker wat vind maar hij is wel mooi gebouwd
Ach, Kenny Roberts heeft met een Yamaha TZ 750 blok in een tracker gereden.
Ik zie het al, ik heb gevloekt in de kerk en ben een schand van de parochie met mijn opmerking. Ik ga wel ff in de hoek staan