Rudi Sidecar
MF veteraan
poverdrie! Ik betaal hier 2,95... maal 3!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand enig idee waar ik de Silkolene pro kr2 kan krijgen...........?
http/www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.styleforfashion.nl%2Fa-18687696%2Fmotor-race-products%2Fmotorolie-kartolie-silkolene-pro-kr2-1l%2F&ei=WcAEUvD-MIjhPMPfgbgK&usg=AFQjCNEqg_XtWTjJJiVvPTKxYu9nxML4XA&sig2=KcwghKlhe9XWElzG-Z5jjA
Hou er rekening mee dat deze olie niet mengbaar is met een ander merk,dus als je
deze gaat gebruiken ,tankje leegmaken of bijna leeg rijden en de eerste 100km geen hoge
toeren draaien.
Het is niet te vergelijken met de oude ricinusolie die behoorlijk vervuilend is.Deze olie is een mengsel van ricinus en synthetisch en is dus minder vervuilend.Putoline RS is ook een zeer goede olie die nog minder vervuild,die gebruik ik zelf ook.Of Motul 800 die ook voor injectie geschikt is,daar is moeilijk aan te komen maar is een heel goede olie,ik gebruik dat in mijn snelle Kreidler als mengolie en dat bevalt heel goed.De vervanger van de A747 is ook minder vervuilend dan de oude.Bij motorcross Aad hadden ze een CR op de testbank 5 uur achter elkaar laten draaien op Putoline RS om te kijken hoe de zuiger eruit zou zien met die olie.Ik heb die zuiger na afloop gezien en die was zo schoon dat hij zo zijn doosje weer in had gekund en als nieuw verkocht had kunnen worden.Die zweerden daarvoor bij Motul maar
na die test waren ze verbaasd dat de Putoline zo goed was.
Als je alleen in de zomer rijd dan zou je ook de A747 opvolger kunnen nemen.Power1 racing 2t heet dat geloof ik.Met een beetje speurwerk op internet is dat wel ergens voor een redelijke prijs te koop.
jawel vliegwiel spoelen allemaal aanwezig !ik vroeg me af of ik de kabelboom niet nodig heb?
of gewoon een contact moet overbruggen want op foto 1 zie je nog een losse fiche die van het blok komt
Mvg gaetan
Je hebt dan ook de CDI unit nodig van de X7 of GT500 (dezelfde)
Is een erg duur onderdeel
gaan vaak stuk
Groet Erik
power 1 racing 2t is dat niet de opvolger van de tts?
iemand hier met verstand van pc's ?
of flaptops? Peter toch??
Ik wil mn laptop (vista 4 jaar oud bijna) opnieuw installeren omdat ie gewoon weg te traag wordt en teveel gezeur geeft. Nu heb ik de gehele c sijf al gekopieerd naar mn externe harde schijf zodat ik niks kwiijt ben. Echter...ik wil ook mn emails en adressen behouden omdat er veel belangrijke tussen zitten.
Hoe doe ik dit..en kan het met windows easy transfer? Die zegt namelijk van wel..maar die kopieert alles. En dan ben ik weer terug bij af als ik het erop zet. Wil dat dus niet.
kan ik als ik transfer gebruik ook los aanklikken wat ik wel en niet wil??
iemand hier met verstand van pc's ?
of flaptops? Peter toch??
Ik wil mn laptop (vista 4 jaar oud bijna) opnieuw installeren omdat ie gewoon weg te traag wordt en teveel gezeur geeft. Nu heb ik de gehele c sijf al gekopieerd naar mn externe harde schijf zodat ik niks kwiijt ben. Echter...ik wil ook mn emails en adressen behouden omdat er veel belangrijke tussen zitten.
Hoe doe ik dit..en kan het met windows easy transfer? Die zegt namelijk van wel..maar die kopieert alles. En dan ben ik weer terug bij af als ik het erop zet. Wil dat dus niet.
kan ik als ik transfer gebruik ook los aanklikken wat ik wel en niet wil??
Btw: De uitleg van Kees, mbt je pst bestanden, is afhankelijk van je Outlook versie.Vanaf Office 2007 heb je geen menubalk meer met extra, opties etc. Dan vind je je accountinstellingen onder: Bestand > info. Wat ook altijd werkt is: Configuratiescherm > E-mail. Als je pst bestand aan Outlook is gekoppeld, moet je ook via het configuratiescherm te werk gaan, op het moment dat je je pst bestand gaat kopiëren. Het werkt namelijk niet, als outlook open staat.
Maar het is een beetje offtopic, dus ik stel voor om in het genoemde topic verder te gaan. Zijn altijd mensen die je daar ook willen helpen.
Ik heb (mijn beschrijving is obv) Outlook 2007, Windows Vista.
Het is nog geen abracadabra voor me dus ga eerst zelf asn de gang. Anders meld ik mij ok?
maybe off topic...maar in het pc grdeelte...zoveel mensen en zoveel meningen.
voor mij niet handig.
Bedankt zover.
Nee dat is de power rs 2t.
2-takt Olie CASTROL POWER 1
Racing 2T, volledig
synthetisch,
1000ml, opvolger van RS2T
bron: 2-Takt Olie CASTROL POWER 1 | SIP-Scootershop.com
hij is altijd zo vriendelijk
en voor de hoeveelste x staat ie nu weer te koop btw ??
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
hij is altijd zo vriendelijk
en voor de hoeveelste x staat ie nu weer te koop btw ??
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr