Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeamHeronSuzuki

Two Stroke or No Stroke
Lid geworden
2 okt 2006
Waarderingsscore
24.596

Laatst bewerkt:
En daar gaan we weer, ,
Obama gaat door dus wij ook
Suzuki en Obama Rulez

Laatst bewerkt:

Geen eigen foto, maar ik vind het wel een mooi plaatje.
Ik heb hem wel live bij de biker classics gezien / gehoord.

Berichtje van Marcel van Vlaandere gehad, die had het ook over 235ml olie per voorvorkpoot voor de 380 L.
Ik zal eens nameten wat eruit kwam.. anders gooi ik er 145 in en kan ik er later nog 90ml bij kieperen

Berichtje van Marcel van Vlaandere gehad, die had het ook over 235ml olie per voorvorkpoot voor de 380 L.
Ik zal eens nameten wat eruit kwam.. anders gooi ik er 145 in en kan ik er later nog 90ml bij kieperen

Ja dat gaf ik ook al aan,het is makkelijker om later wat bij te vullen dan het er weer uit te halen

#7 Barry Sheene
#23 Pat Hennen

Marcel verteld geen onzin Ook in "peters" handboek t/m het L-type 235 cc (of ml).
per vorkpoot. Type M = 145 cc (of ml). Moet de voorvork wel van het juiste type zijn natuurlijk

Dat heb ik ook aangeven,heb zelf een GT380 K van 1973 deze heeft de zelfde voorvork,en
daar zit ook 235ml in.

In Barsingerhorn was iets soortgelijks maar dat organiseren ze niet meer volgens mij....

In het Wilde Westen bedoel je zeker

Tis ook niks voor in de randstad lijkt het wel. Met al dat multi culti-snorren volk
Je kan beter ditr soort dingen in het boerenland doen. Komt meer volk op af dan.
Wel jammer. Vind het heerlijk wonen in alkmaar. Grote stad, vlakbij de kust, mooie routes langs de kust etc etc. Maar wat motorsport betreft en leuke ritje in oa ardennen en duitsland
Helemaal kut....

Tis ook niks voor in de randstad lijkt het wel. Met al dat multi culti-snorren volk

Nee wat betreft kan je beter een Mercedes diesel oldtimer treffen organiseren dan kom ik ook

Laatst bewerkt:
Die ga ik ff in de gaten houden, ik ben benieuwd waar die voor weggaat.

Laatst bewerkt:
Leuke fiets dit, 1 van de weinig overgebleven F1 fietsen, home made frame met RG500 straatblok

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.