> Het RD500 Project! Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter BASH22
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
:^

Al vanaf 2006 staat dit topic in mijn favorieten (het eerste deel dan)

Laatst bewerkt:
Een pak heb ik al in de kleuren...
[afbeelding]

By the way ook heb ik nu nieuwe motorlaarzen.... :Y

Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn! Dank daarvoor. Ik heb nog wel wat ideeen voor de motor. Zo komt een TZ250 (kan die motor alvast wennen dat er TZ delen op komen) choke op, die heb ik al in huis. (best een kl&5# werkje met al die kabels)

Gr. Bas :]

Maar goed ook want de laarzen die je daar aan hebt _O-

Heey Bas,

ben toch wel blij dat je de handschoen niet in de rng gooit mbt tot het posten want zoals ik ondertussen toch wel gemerkt heb zijn er echt heel veel mensen die het "stil
" volgen....

( hmm miss toch een idee geweest om mijn projectje ook te posten toendertijd... *D )

Begin volgende week je kuipdelen even netjes zwart maken aan de binnenkant en dan kun je hem eindelijk in volle glorie tonen aan je fans!!

Ik heb de notificatie in ieder geval ook weer aan staan!!

Grt. Marc.

Het is nooit te laat om te beginnen.... O-)

Laatst bewerkt:
Heey Bas,

leuk gedaan!! Toch wel leuk om zo te zien hoe alles gelopen is...

Zodra ik weer een en ander klaar heb stuur ik de foto's wel weer door ;)

Verder wil ik alle volgers hier een prettige kerstdagen wensen!!!

Grt. Marc.

misschien een idee om een foto overzicht uit deel een in je openingspost te zetten, dan kunnen we hier mooi alle fotos bekijken zonder al die tekst ertussen

Hallo allemaal,

Hier een update, nou ja eigenlijk het eindresultaat. Ben alleen het kuipruitje vergeten om erop te zetten.... Marc heeft qua schuren en spuiten echt vakwerk geleverd!

building%20a%20bike171.jpg

building%20a%20bike172.jpg

building%20a%20bike173.jpg

building%20a%20bike174.jpg

building%20a%20bike175.jpg

building%20a%20bike176.jpg

building%20a%20bike177.jpg

building%20a%20bike178.jpg

building%20a%20bike179.jpg

Nu moet ik alleen nog een paar kleine dingen doen:

- aan de onderkuip steuntjes maken.
- achterveerophangpunt afslijpen
- ophangpunt monoseat maken (klein lasje)
- dodemans knop maken.
- choke monteren.
- airbox van carbon maken (hoeft niet direct, maar staat op de planning)
- ketting beter klinken.

Ik zal later nog wat detail foto's laten zien.

en een schuimpje op t zitje plakken, of ga je echt spartaans. :+
ziet er strak uit bas, ik hoop em in t daglicht nog te zien want volgens mij doet dat TL licht em geen eer aan.

Laatst bewerkt:
:} 8-) :} *D :}

Ik denk dat de kleuren op foto 2, 6, 8 en 9 wel overeen komen met de werkelijkheid.

:W

en een schuimpje op t zitje plakken, of ga je echt spartaans. :+
ziet er strak uit bas, ik hoop em in t daglicht nog te zien want volgens mij doet dat TL licht em geen eer aan.

Tnx. Dat is inderdaad wel een beetje raar licht, je bent altijd welkom om hem te zien. Sowieso in Assen, jij bent er toch ook op de LMD? Er komt inderdaad een schuimpje op.. anders glij ik eraf. Ik moet toch leren rijden en om er direct af te glijden is ook wel jammer.... :)

:} 8-) :} *D :}

Ik denk dat de kleuren op foto 2, 6, 8 en 9 wel overeen komen met de werkelijkheid.

:W

Nou hij is ook daar nog aan de donkere kant. Dat grijze aan de onderkuip is in het echt iest lichter....

Gefeliciteerd Bas! Mooie gewaagde "aardse" kleur, zeer fraai. Je hebt een geweldige motorfiets gebouwd. Het blok al op alle cilinders aan de praat gehad? Fotoos geven een goede indruk, maar ik wil het resultaat van dit prachtige project graag zien. Als er in de toekomst een happening is waar hij in actie te bewonderen is; stap ik op de VFR om te gaan kijken. Erg mooi om te zien dat je dit volbracht hebt. Ik heb, als volger van de bouw, enorm veel van dit project geleerd; waaronder dat ik nog veel kan leren..Succes met de kleine dingen!
Bas

tis haast jammer dat er kuipen opzitten

building%20a%20bike148.jpg

wat een moois zit er onder verstopt :9~

Gefeliciteerd Bas! Mooie gewaagde "aardse" kleur, zeer fraai. Je hebt een geweldige motorfiets gebouwd. Het blok al op alle cilinders aan de praat gehad? Fotoos geven een goede indruk, maar ik wil het resultaat van dit prachtige project graag zien. Als er in de toekomst een happening is waar hij in actie te bewonderen is; stap ik op de VFR om te gaan kijken. Erg mooi om te zien dat je dit volbracht hebt. Ik heb, als volger van de bouw, enorm veel van dit project geleerd; waaronder dat ik nog veel kan leren..Succes met de kleine dingen!
Bas

Landelijke motordagen 2011

Bedankt allemaal!

Ik denk wel dat ik bij de LMD ben, mits ik ingelood ben natuurlijk, dat moeten we nog even afwachten.....

Ik wens iedereen alvast een:

full

En tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Jij ook een heel goed nieuwjaar en als je niet ingeloot bent ook gewoon gaan net als dit jaar!

Terug
Bovenaan Onderaan