Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een pak heb ik al in de kleuren...
[afbeelding]
By the way ook heb ik nu nieuwe motorlaarzen....
Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn! Dank daarvoor. Ik heb nog wel wat ideeen voor de motor. Zo komt een TZ250 (kan die motor alvast wennen dat er TZ delen op komen) choke op, die heb ik al in huis. (best eenkl&5#werkje met al die kabels)
Gr. Bas
Heey Bas,
ben toch wel blij dat je de handschoen niet in de rng gooit mbt tot het posten want zoals ik ondertussen toch wel gemerkt heb zijn er echt heel veel mensen die het "stil
" volgen....
( hmm miss toch een idee geweest om mijn projectje ook te posten toendertijd... )
Begin volgende week je kuipdelen even netjes zwart maken aan de binnenkant en dan kun je hem eindelijk in volle glorie tonen aan je fans!!
Ik heb de notificatie in ieder geval ook weer aan staan!!
Grt. Marc.
Ik ben dr ook weer Super mooi projectIk volg deze ook weer.
en een schuimpje op t zitje plakken, of ga je echt spartaans.
ziet er strak uit bas, ik hoop em in t daglicht nog te zien want volgens mij doet dat TL licht em geen eer aan.
Gefeliciteerd Bas! Mooie gewaagde "aardse" kleur, zeer fraai. Je hebt een geweldige motorfiets gebouwd. Het blok al op alle cilinders aan de praat gehad? Fotoos geven een goede indruk, maar ik wil het resultaat van dit prachtige project graag zien. Als er in de toekomst een happening is waar hij in actie te bewonderen is; stap ik op de VFR om te gaan kijken. Erg mooi om te zien dat je dit volbracht hebt. Ik heb, als volger van de bouw, enorm veel van dit project geleerd; waaronder dat ik nog veel kan leren..Succes met de kleine dingen!
Bas
Die staat iig genoteerd.Landelijke motordagen 2011