Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel weinig lawaai zoDe mijne is onder zeil.
Bekijk bijlage 1444449
Wel weinig lawaai zo
Wat een pokkeherrie dan is m n ZRX een net baasje hoor
Wat een pokkeherrie dan is m n ZRX een net baasje hoor
Dat stuk had ik ook gelezen ja, ik ga voor de ACF50, en dan indien nodig herhalenIn de Promotor stond vorig jaar een artikel waarin ze e.e.a. getest hebben. Die staat nu ook online zie ik: Pekel: Een anti-corrosietest voor winterrijders - MotorNL
Shit, nog geen sprayspul gekocht...
Iemand die zuinig is op z’n spullen
Of vaak wassen inderdaad, maar daar ben ik niet zo goed in.
Ja, dat heb ik de afgelopen jaren gedaan maar ik merk dat er toch wel wat pekelschade op de V-Strom zit. Die velgen krijg ik niet meer zwart met gewoon boenen (hoewel ik ervan overtuigd ben dat een goede poetser ze nog wel mooi krijgt).Of gewoon niet wassen.. net als voorgaande jaren was ik hem niet en rij ik gewoon door (tenzij het echt glad is).
Als het wat kouder wordt: oxford handvatverwarming op 90% en gaan
Op mijn bek ben ik al geweest, dus daarom valbeugels, kan ik 'm wat zachter neerleggen.
Piccie van vorig jaar/10 maanden geleden
Gewoon lekkah doorrijden en hopen op het beste
Ja, dat heb ik de afgelopen jaren gedaan maar ik merk dat er toch wel wat pekelschade op de V-Strom zit. Die velgen krijg ik niet meer zwart met gewoon boenen (hoewel ik ervan overtuigd ben dat een goede poetser ze nog wel mooi krijgt).
Nee, er zitten meer plekjes op. Niets heel ernstigs overigens. Maar de velgen zijn wel het ergst, die worden gewoon niet meer zwart. Nogmaals, ik denk dat een goede poetser ze wel weer zwart krijgt maar met gewoon wassen zit dat er niet meer in.Je ziet het alleen bij de velgen?
Volgens mij is er ergens een poets topic; daar kun je vast wel tips vinden!Nee, er zitten meer plekjes op. Niets heel ernstigs overigens. Maar de velgen zijn wel het ergst, die worden gewoon niet meer zwart. Nogmaals, ik denk dat een goede poetser ze wel weer zwart krijgt maar met gewoon wassen zit dat er niet meer in.
Ik ga dus ook niet overdreven spuiten met de spuitbus die ik gekocht heb. Vooral de delen die dicht bij de grond komen even zodat ik 'm van 't voorjaar weer gemakkelijk schoon krijg.