Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf kom ook niet verder als 100 mijl met 1 tank, maar als ik een beetje aan het gas ga draaien....wil ik eigenlijk helemaal niet weten
meestal hang ik rond de 1 op20 het meest erge moment was 1:15 met helaas choke open en en flink het gas er op.
zo,n moment beleef je maar 1 keer en nooit weer
 
en dat is deze :



alleen is dit mijn ega die erop zit maar ben ik het..
 
Hey gefeliciteerd man!!!!
Deze ziet er ook nog harstikke goed uit hoor!!!

Veel veilige kilometers en houdt het rubber onder!!!
 

Zeker doen, een Firestorm kopen!!! Wordt niet voor niets Superhawk genoemd!
Mijn vriend heeft zijn Hawk aan mij afgestaan , en daar voor in de plaats een Firestorm gekocht.
Kan niet wachten totdat hij weer een nieuwe fiets gaat halen...
 
Net te laat, ik heb mijn NTV'tje gisteren verkocht. Heb er toch in vier maanden bijna 4000 km op gereden, maar mijn lange benen zaten niet lekker onder te tank. Dus anderhalve week terug een VFR 750 F uit 1994 aangeschaft. Nog steeds Honda, nog steeds een V-motor

Zie mijn welkoms topic voor een foto van mijn ex-NTV.

Erik
 

1:27!! Ik ben nooit zuiniger geweest dan 1:22, ik heb het een poos nauwkeurig bijgehouden en het varieerde van 1:17 tot 1:22 en gemiddeld 1 op een dikke 19/kleine 20.

Toch maar een Hawk nemen dan....voor erbij misschien
 
mr zed tis me ook maar 1 keer gelukt en daarnaa nooit meer verder gekomen dan 1:25 of lager
 
1:27!! Ik ben nooit zuiniger geweest dan 1:22, ik heb het een poos nauwkeurig bijgehouden en het varieerde van 1:17 tot 1:22 en gemiddeld 1 op een dikke 19/kleine 20.

Toch maar een Hawk nemen dan....voor erbij misschien


Ik heb ook wel eens zitten twijfelen ja maar om nou 3 motoren voor me deur te zetten vinden me buurtjes ook niet echt fijn denk ik (en me centjes gaan d'r ook al sneller uit dan me lief is op het moment )
 
ertje650 had je je eerste post niet ff moeten bij werken
 
zo dan maar ff een update van hawk rijders gemaakt oeps niet vergeten ook de NTV rijders


1- Basia
2- BuddyWolly
3- Daantjes
4- Dr800s_Big
5- Firstreverse (NTV)
6- Mr.Zed (NTV)
7- pq
8- revereruud (NTV)
9- Schetterbekkie
10- tuuttuut
11- ---Viper---
12- Broembroem (NTV)
13- Tom (ex NTV rijder )
14- Ertje650 (NTV)
15- Chuck (NT)
16- Marc Aka Foddex (MaF) (ex NTV rijder)
17- IKBENGEK (NT)
18- Frits bolkestein (NT)
19- Keefstertje (NT)
20- erik73 (ex NTV rijder)
21-
 
Laatst bewerkt:
Valt me op dat er nog zoveel HAwk's hier "rondrijden"
Kom ze in het wild bijna nooit tegen: geloof een keer of 3 in 2,5 jaar tijd...
 
Dan wordt het dus een keer tijd voor een Hawk/NTV meeting?
 
dat dacht ik

het mooiste is dat ik een keer bij het circuit kwam en een collega van mij had de motor van haar zus mee.
en wat denk je , was ook een Hawk precies het zelfde kenteken alleen die van haar hadt 65 en die van had 66 in het kenteken de rest was het zelfde :D
 
Ha,
Ja, dan ook hier een beriggie van mij. Die DR was mijn vorige motor, GENIALE FIETS!! Jammer dat ik nu veel meer km's rij, was niet meer te doen op een Big. Tsja, dan zoek je wat anders, voordelig, cardan, etc, NTV dus.

De mijne is kenteken 2003, maar origineel '91, import uit Duitsland. Helaas om te zeggen, maar het haalt het niet bij een Big. Verder rijdt de NTV natuurlijk errug lekker. Cardan is natuurlijk erg prettig, rest van het onderhoud is ook zeer eenvoudig zelf te doen. Prachtfiets dus.
Met een klein topruitje is een gemiddelde van 150 makkelijk te doen (twee maanden terug op de A12 aangehaakt bij 3 motorsmerissen die haast hadden om naar huis te gaan.... ging best lekker )

Waar ik wel last van heb is het schakelen tussen 1 en 2, wordt vaak een groene N... maar ik heb begrepen dat dat een Honda prob is. Verder is nog steeds mijn luchtfilterkast gescheurd, dus als iemand opties heeft... een nieuwe of alternatief? Laatst gehoord dat iemand openluchtfilters erop gezet had, ging ook errug goed. Wat zou ik dan allemaal nodig moeten hebben?

Groets,
Tijn
 
Ik heb open luchtfilters van het merk K&N op mijn Hawk en het geluidje is echt om van te smullen. Eén probleem: je gaat er niet echt zuiniger/braver mee rijden...
 
Ik ben aan het rondkijken voor een eerste motor, en mijn oog is gevallen op een NTV 650.
Specs: 1994, 34000km, groen, nieuwe banden & grote beurt gehad, carterbeugel.
Prijs: € 2400,-

Is dit een goede deal indien hij voor de rest in een goede staat is? Is er nog wat te zeggen over een ntv als eerste motor vergeleken met een Hawk
 
Laatst bewerkt:

Lijkt me wel een goede prijs.

NTV als eerste motor: goedkoop en goed, wel ok om op te beginnen denk ik zo.
 
Meeting lijkt me trouwens ook wel grappig.

Een keertje centraal in NL op een zondag?
 
Of kom met z'n allen naar de MF-pre pasen party (topic is al aangemaakt)
Daar ben ik zowieso bij!!
 
Of kom met z'n allen naar de MF-pre pasen party (topic is al aangemaakt)
Daar ben ik zowieso bij!!

Een party? Als in feest met drank 's avonds en geen motoren enzo etc.? Neh dank je, niet echt iets waar ik van geniet, zeker niet met toch min of meer vreemden.

Doe mij maar een meeting, desnoods die megameeting, een stukje rijden en ouwehoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.