Sorry mensen, ik had wat toestanden met mijn internet (lang leve @Home...), internet viel weg tijdens het uploaden...Naderhand is het er allemaal nie meer van gekomen om die foto's te uploaden aangezien ik bezoek kreeg...
Anways... het was een absolute topdag en ik heb weer veel gelachen!!
Het was weer leuk om de ouwe bekende gezichten te zien en zeker net zo leuk of misschien wel meer: de voor mij nieuwe gezichten: 48th, solex, gears en bochtenkoning!! (die krop sla ga je meenemen BK
)
Gelukkig is Vonne's d'r clutchproblem in orde gemaakt door een aantal zeer intelligente personen onder de rijders (moet het schroefje nou naar buiten of naar binnen?)
en konden we de reis voortzetten zonder aangevallen te worden door een aggressief konijn
)
Anyways, ik kan alle foto's niet kwijt op mij webspace helaas. Het zijn er 61 in totaal, ongeveer 75MB. Degene die de orginele willen (alles hieronder is qua formaat 40% van het orgineel) moet het maar ff via MSN vragen, dan stuur ik het wel op). Hier een aantal:
Effe een bakkie bij Fred thuis, meteen 48th ontmoet
. Ben zelf de roze koeken voor bij de koffie vergeten, sorry Fred
Op naar de MAC, voor koffie uiteraard
en: -Solex- en Gears de hand te schudden
Vonne over de rooie dat d'r koppeling zwaar @#%%## schakelt (na de grote beurt van d'r Thundercat) maar
na enorm gekraak van wat een aantal gespierde hersenschorsen zijn een aantal van de groep tot de conclusie gekomen dat de stelschroef van d'r koppeling aandraaien genoeg was gelukkig
.... (wat een helden he...)
Dat die truck daar stond was natuurlijk geen toeval...En..... wat erin zat waren zeker geen hambugers......
Aangekomen op Strand Nulde en wie zien we daar? Da Liks die een show gaf! Uiteraard kan Day-Walker het allemaal veel beter, en terecht... maar Daywalker had het druk met andere zaken.... (zie hieronder)
Bochtenkoning zet zich schrap voor een hhop geglij! (zonder houtskool en kroppen sla
)
Fred op een KAWASAKI
Fred die er nu achter komt dat zijn VFR beter ingeruild kan worden
Een glimlachende Fred: hij is absoluut overtuigd van de kawa ER-5
Mevr. Brommer maakt zich op voor een berg actie...
En mevr. Brommer op full-speed in actie!
Ook Gears is vol vertrouwen dat het d'r gaat lukken!
En Gears als laatste in actie!... Volgens mij hadden alle 4 er grote problemen mee
Tja... BochtenKoning, Solex, Fred en Gears zich allemaal druk maken om water en uitglijden... dingen die wij als uiterst ervaren motorrijders allang beheersen en totaal niet meer boeiend vinden.... wij besteden onze tijd liever aan belangrijkere zaken zoals bovenstaand...
(factor 20 genoeg?)
Deze foto knalde ik een uur later... Geen toeval: Taz haalt hier zijn chronisch slaaptekort in (+/- 700 MSN sessies?)
Nog een foto van een hoop geouwehoer
MF stickertjes
Uiteraard nog een terrasje na de terugrit
(En king's zoveelste bakkkie koffie......)
En als afsluiter, een mooie foto van Daywalkers nieuwe grote liefde
(ja we hebben het allemaal gezien
) Ik heb daarna nog een foto geschoten met een - speciale "LOVE" lens... en kijk eens goed:
Hopen dat je vrouw dit niet ziet Daywalker
Alle foto's zijn tot 40% verkleind, orginelen opgeteld is +/- 75MB, totaal 62. Vanochtend om half zes eruit gegaan dus het is nu de hoogste tijd om maar eens te maffen.... moet eerlijk zeggen dat ik nu op instorten sta.... dus truste allemaal
En dat te bedenken dat gears en solex straks gaan bowlen voor 18 uur