JorisK
MF veteraan
Arme Taz
Ik ben weer stoomgroenten aan het eten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Arme Taz
Je bent alleen met drie mannen. Regel dan een stel hoeren of zo
Moet ik nou alles uitleggen
Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?
Vindt dit wel meevallen hoor.....
Morgen dus een 'pre' op, zeg maar de Veluwe, heb de laatste tijd weinig meer gelezen/gezien over het weekend daarop (Assen + vervolg). Of is dat fini ???
Oh ja, @all en 2e Topic
Zoveel lullen we toch ook weer niet
Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.
Ik rij ook mee vanuit Oss. Lijkt me wel zo logisch
Bedoelde ook nog het het echte weekend, als je Blackbird erbij isWeldegelijk 2 personen tijdens het voorrijden bij King
-Dré
-King
Dus ik weet niet waar jij die 3e telt...
Dat van die hoeren vindt ik nog niet eens zo'n heel slecht idee
Anders moeten we zelf koken
Ik gooi ff friet in de pan, geen zin om enige moeite te doen vandaagArme Taz
Bedoelde ook nog het het echte weekend, als je Blackbird erbij is
Hier ook goed nieuws, daarnet lekker wat gewegraced en mijn poot houd het prima, alsof er niks aan de hand is! Rekverband is er ook vanaf
Dus ben 100% morgen
owkeOw, maar wij hadden het over het voorrijden, vandaar de misunderstanding
Dré gaat naar een verjaardag en een drive-in [afbeelding]
arme Taz?
Hee jorizzzzzzzzz hoe is het met je klauwtjes?
Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.
Volgens mij is afgesproken dat jij voor het voorrijweekend op vrijdagavond komt (we zijn dan overigens "alleen" want mevrouw KingCoder is met de kids weg dan dus ik regel wel een enge film) en voor het "echte" weekend verwacht ik jou, je pa én die kerel uit drachten (damn naam ehh) op donderdag avond.
Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?
Nee hoor, normaal zijn het er maar 4jullie moeten toch niet denken dat ik elke dag 5 paginas ga bij lezen he.
@ vfr thanks voor de indicatie, wordt een nieuw voorbandje
hoelaat morgen bij fred
kan t niet zo 123 vinden
hoelaat morgen bij fred
kan t niet zo 123 vinden