Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Zwerft deze Z650 hier ook nog rond?, deze heb ik in 1980 nieuw gekocht!
In deze kleur zag je ze zelden! Kenteken is actief.
Wat een bakplaten van kentekens reden we tussen blauw en GAIK mee rond zeg. Moois motor. Ik bff er n benieuwd of je de huidige eigenaar of eigenaresse gast vinden. Mij was het gelukt.
 
Hoi, welkom hier! Het is best makkelijk om aan pakkingen en zo te komen, voor de z650.
Hier een voorbeeld, waar ik wel eens wat koop:
Maar er zijn meer adressen, te vinden op internet die ze verkopen, bij classic kawa parts kune de pakkingen ook los kopen trouwens, en ook complete pakking sets, kijk maar bij de passende rubriek.
 
Goedemorgen, morgen word de jaarlijkse clubdag van de KJMV weer georganiseerd. Zie bijgevoegde foto.
Kawasaki (Z1) speelt deze dag de hoofdrol! Zijn er nog liefhebbers die heen gaan?

F8A75D26-6FBF-4DA7-ABCE-3B2E945AFEE6.jpeg
 
Hallo allen,
Z650 draait maar loopt op 2 cilinders (2 en 3). Ik heb een vonk en benzine in vlotterbakjes van carb 1 en 4. Ontsteking staat op tijd. Iemand een idee waarom cilinder 1 en 4 niet meedoen?
greetZ, Rob
 
Bougies van 1&3 zijn die droog? Als dat zo is zijn er toch carburateurs problemen.

Oeps… m/z 1 & 4.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel toevallig dat het 1-4 en 2-3 is. Je weet zeker dat er voldoende vonk is? Je zou de bobines even om kunnen draaien om zeker te zijn dat het daar niet aan ligt. Ben het anders met Vulcanrider eens. Dan komt er waarschijnlijk geen brandstof in cilinder 1 en 4.
 
Misschien dat je bij het (minutieus) schoonmaken van de carburateurs het stationair gedeelte (sproeiers+kanalen) niet volledig/goed hebt gereinigd ?
 
Welke maat hebben de rubber afdicht ringetjes tbv de aftapboutjes van de vlotterbakjes?
Waar kan ik deze het beste bestellen/kopen?
 
ik zoek nog een remtrommel compleet en een tandwieldrager compleet voor een achter spaakwiel. Mag ook een compleet achterwiel zijn. Wiel hoeft niet in mooie staat te verkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan