Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Vind het weer altijd zo'n smoes om niet te hoeven rijden.
"Ga je volgende week zaterdag mee voor een rit naar XXX, ik wil wat ophalen?"
Ja, maar het regent nu.
"Het is pas over een week!"

Trouwens met de Pasen of op zondag, moet je helemaal niet op die dijken zijn.
Er zijn zat andere mooie wegen.
Ze kunnen het weer voor morgen niet eens voorspellen, laat staan volgende week. Dat gezegd hebbende, ik ga tweede paasdag lekker binnendoor toeren naar Goedhart. Genoeg spektakel daar, lekker kletsen, hapje drankje en weer terug mooi binnendoor.
 
Ze kunnen het weer voor morgen niet eens voorspellen, laat staan volgende week. Dat gezegd hebbende, ik ga tweede paasdag lekker binnendoor toeren naar Goedhart. Genoeg spektakel daar, lekker kletsen, hapje drankje en weer terug mooi binnendoor.
Zaterdag naar Startwin mits mooi weer…….en dat mijn ducati start….…. _O- ….gelukkig heb ik een reserve Honda.
 
Heb geen idee hoe de weerberichten voor de paasdagen is, ik laat het afhangen van op de dag zelf bepalen of er buien aan komen en de temperatuur ok is.
Bij deze…..
IMG_0660.png
 
Al die verweelde mannen die achter hun vrouwen aan sjokken. ;)
Hadden ze maar een motor, dan konden ze aan de Billy en Pax ellende ontsnappen. :+
Tja, dat heb je met die ‘Droomhuwelijken’….verstikkend gewoon. Als mijn vrouw genoeg van mij heeft dan zwaait ze en zegt ze: ga maar…oftwel ga jij een stuk motorrijden…… :]
 
Vandaag ook over de lekdijk gereden tussen Ijsselstein en Schoonhoven.

Hier spreken de borden elkaar opeens tegen. Gele bord vanaf jaarsveld dat motoren totaal niet meer mogen. 200 meter* verder alleen een weekend verbodsbepaling in het motor seizoen. En vanaf de andere kant van het gele bord totaal geen borden _O-
Dat verbod is al een poosje hoor op de dijk tussen Jaarsveld en Schoonhoven;(
MAG was hier in hoger beroep gegaan, maar is afgewezen doordat het deel als recreatiegebied heeft. Iets met camping, veel fietsers met kleine kinderen en oude van dagen (O-)).
Maar wees maar blij dat de Lekdijk Oost nog open is (tussen Nieuwegein en Amerongen), maar met een beetje pech zal dat ook niet lang meer duren. En aan de kant van de Vijfheerenlanden heeft gelukkig de burgervader het nog weten te voorkomen. Maar ook hier staat nog steeds op de agenda.
 
Tja, dat heb je met die ‘Droomhuwelijken’….verstikkend gewoon. Als mijn vrouw genoeg van mij heeft dan zwaait ze en zegt ze: ga maar…oftwel ga jij een stuk motorrijden…… :]
Tot vervelens toe hahaha ik offer me wel weer op.
Maar weer niet met een andere motor thuiskomen hè.
(Ze ziet het verschil toch niet 😂).
 
Heb geen idee hoe de weerberichten voor de paasdagen is, ik laat het afhangen van op de dag zelf bepalen of er buien aan komen en de temperatuur ok is.
Ik hoorde net op nieuws, dat als je met pasen iets buiten wilt doen, dan beste om zondag te gaan.
Maandag schijnt een regendag te worden.

Maar ik begrijp dat jij dan naar de woon-boulevard :X wilt?? <ik wil er niet eens aan denken :r >
Het pluspunt van de woon-boulevard is wel, dat als half NL daar loopt, dat het op overige plekken rustiger wordt.
 
Ik hoorde net op nieuws, dat als je met pasen iets buiten wilt doen, dan beste om zondag te gaan.
Maandag schijnt een regendag te worden.

Maar ik begrijp dat jij dan naar de woon-boulevard :X wilt?? <ik wil er niet eens aan denken :r >
Het pluspunt van de woon-boulevard is wel, dat als half NL daar loopt, dat het op overige plekken rustiger wordt.
Nou, een ding is zeker: ik zoek de takke drukte, en zeker dijken op geijkte dagen niet op…..dan liever bankhangen want ik kan mij thuis met kou en regen prima vermaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan