Het Honda CBR600F/FS Topic deel 98 "Next Generation"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alweer een nieuw deel! Op naar de 100!

Kan mijn fiets in de OP? *O*

2mq9nyb.jpg
 
Bovenin staat:

Gaat er nog ge'meet' worden?
Voorlopig even niet


Deze zomer toch zeker wel een meeting in Twente? *O* :+
 
Bekijk onderwerpen
Ik heb even serieus hulp nodig.
Ik heb cbr 600 1999 gevonden van een particulier.
2200euro en hij heeft hem voor 3.5 jaar en in die tijd is hij maar 1000km gereden maar wel als een zonnetje aldus de verkoper.
Ik krijg 3 slotjes mee en een aftermarket windscherm.
2 jaar terug gaf hij zelf een beurtje naar de motor.
40k km stand.
Wat denken jullie?
2400euro met carbon laser hotcam demper en kleine knipperlichten van dealer of dit?
Stel de motor moet opgeknapt worden zal hij dan duurder dan 2400+250rijklaar kosten zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me in het vorige deeltje al een keer voorgesteld, toch nog maar even kort aanvullen:

Ik ben Jasper, bijna 22 jaar oud en woonachtig in Apeldoorn. Afgelopen oudjaarsdag mijn eerste motor gekocht, ik wist al een tijdje dat mijn eerste motor een CBR600F zou gaan worden. Ik zou de motor eigenlijk 19 januari op mogen halen, helaas tot op heden niet gedaan vanwege het slechte weer.

Nu dan eindelijk de dooi is ingezet en de temperatuur weer wat aangenamer is kan ik hem a.s. zaterdag eindelijk op gaan halen. Kijk er enorm naar uit! :]

Goede foto's volgen nog zodra ik hem thuis heb staan!

:W
 
Zo, CBR had effe moeite om op gang te komen net... Zet hem op straat, contact aan, choke aan, starten.. Loopt prima.. Geef gas, brrrrrrrrrrrrr uit. Nog een keer proberen, starten, lopen, gasgeven brrrrrr uit. Dus daarna maar effe paar seconden laten lopen op de choke en daarna nog eens proberen, toen deed 'ie het weer als vanouds... Kwam me alleen een partij witte rook (waterdamp) uit :') Leek wel alsof 'ie in de fik stond :+

En daarna bedacht ik mij, voordat ik weggereden was, owja, benzinekraantje effe aanzetten :+
 
Dronten was het toch? Dan is Harderwijk waarschijnlijk het snelst?

Klopt, Dronten ;)

Ik heb geen idee waar jullie langs rijden dus als jij Harderwijk zegt dan Harderwijk it is! Blijf ik de nacht van te voren wel bij m'n vriendin scheelt weer een (klein) stukje naar Harderwijk.
 
Mocht het Twente verhaal doorgaan dan is het idee, Almere - Harderwijk - Apeldoorn - Deventer - Hengelo - Enschede of where ever the fuck we in Twente moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan