Het Honda CBR600F/FS Topic deel 91 "Het KKTTT Topic"

Status
Niet open voor verdere reacties.
KKTTT Topic *O*



Klinkt niet best Albert, wat is er gebeurt?

ik was lekker dijkjes rijden en lekker bochtjes nemen, ook de snelheid er flink in maar toen kwam er een S-bocht die veel scherper was dan ik dacht, toen ging ik dus remmen want het was echt remmen of gasgeven en gokken, dus remmen en toch proberen bij te sturen maar steeds verder naar buiten, met mn voorwiel in het gras, BAF, daar lag ik dan. gelukkig kon ik nog terug rijden want een dag daarna kon ik mn rechterarm niet meer echt bewegen :9

zal binnenkort wel even foto's plaatsen van de schade :9 gelukkig geen kappenschade :P eigenlijk alleen op mijn uitlaat maar die gaat er van de winter (als het budget het toelaat) er toch vanaf dus dat is geen probleem.

maarja ik zal iig nooit meer zo snel een bochtje nemen :9 gelukkig valt alles mee en het rempedaal wordt zeker vervangen maar ik wil gewoon NU rijden niet als ik dat pedaal heb gevonden en binnen heb en gelukkig kan dat :9
 
ik was lekker dijkjes rijden en lekker bochtjes nemen, ook de snelheid er flink in maar toen kwam er een S-bocht die veel scherper was dan ik dacht, toen ging ik dus remmen want het was echt remmen of gasgeven en gokken, dus remmen en toch proberen bij te sturen maar steeds verder naar buiten, met mn voorwiel in het gras, BAF, daar lag ik dan. gelukkig kon ik nog terug rijden want een dag daarna kon ik mn rechterarm niet meer echt bewegen :9

zal binnenkort wel even foto's plaatsen van de schade :9 gelukkig geen kappenschade :P eigenlijk alleen op mijn uitlaat maar die gaat er van de winter (als het budget het toelaat) er toch vanaf dus dat is geen probleem.

maarja ik zal iig nooit meer zo snel een bochtje nemen :9 gelukkig valt alles mee en het rempedaal wordt zeker vervangen maar ik wil gewoon NU rijden niet als ik dat pedaal heb gevonden en binnen heb en gelukkig kan dat :9
Inschattingsfoutje dus, zonde.
 
gaat ook gebeuren :Y het zit nu ca. 0,5cm lager als standaard O-) maar ik vind het niet superfijn maar ach nu kan ik iig rondrijden *O*
Kans op breken van het verbogen gedeelte is aanzienlijk aanwezig, dus beetje mee oppassen.

Verders gewoon een beginnersfoutje dus, ga gewoon effe een tijdje relaxed rijden.
Goed de bochten doorkijken en ervaring opdoen, daarna pas flink op het gas door de bocht.
Anders lig je binnenkort weer op z'n kant
 
Kans op breken van het verbogen gedeelte is aanzienlijk aanwezig, dus beetje mee oppassen.

Verders gewoon een beginnersfoutje dus, ga gewoon effe een tijdje relaxed rijden.
Goed de bochten doorkijken en ervaring opdoen, daarna pas flink op het gas door de bocht.
Anders lig je binnenkort weer op z'n kant

dat ben ik nu ook zeker aan het doen, het gas wordt zéér voorzichtig opengedraaid en idd een beginnersfoutje, ik ben echt blij dat de schade meevalt :9 en natuurlijk een leermoment :9
 
Kans op breken van het verbogen gedeelte is aanzienlijk aanwezig, dus beetje mee oppassen.

Verders gewoon een beginnersfoutje dus, ga gewoon effe een tijdje relaxed rijden.
Goed de bochten doorkijken en ervaring opdoen, daarna pas flink op het gas door de bocht.
Anders lig je binnenkort weer op z'n kant

ach zolang het blijft zitten zit het nog, maar ik ga wel op zoek naar een nieuwe maar achterrem gebruik ik toch nauwelijks :9
 
ik was lekker dijkjes rijden en lekker bochtjes nemen, ook de snelheid er flink in maar toen kwam er een S-bocht die veel scherper was dan ik dacht, toen ging ik dus remmen want het was echt remmen of gasgeven en gokken, dus remmen en toch proberen bij te sturen maar steeds verder naar buiten, met mn voorwiel in het gras, BAF, daar lag ik dan. gelukkig kon ik nog terug rijden want een dag daarna kon ik mn rechterarm niet meer echt bewegen :9

zal binnenkort wel even foto's plaatsen van de schade :9 gelukkig geen kappenschade :P eigenlijk alleen op mijn uitlaat maar die gaat er van de winter (als het budget het toelaat) er toch vanaf dus dat is geen probleem.

maarja ik zal iig nooit meer zo snel een bochtje nemen :9 gelukkig valt alles mee en het rempedaal wordt zeker vervangen maar ik wil gewoon NU rijden niet als ik dat pedaal heb gevonden en binnen heb en gelukkig kan dat :9
Dikke shit man... '(

moggel iedreeen! :W
 
Ojee! Nieuw deeltje!
Druk geweest de aflgelopen week dus niet eens tijd gehad om te zwaaien.

Wat een uitnodigende OP trouwens, wordt er meteen vreulijk van :Y
 
Laatst bewerkt:
Hee allemaal :W ,

Even heel wat anders..

Ik heb sinds 3 maanden een CBR 600 F4 uit 2000, maar er zit nog een standaard uitlaatdemper van Honda op.
Natuurlijk heb ik graag dat ie een stuk sportiever geluid krijgt, dus daarom ben ik op zoek naar een uitlaatdemper. Want jammer genoeg heb ik voor een geheel uitlaatsysteem heb ik niet genoeg geld.

heeft iemand tips welke demper echt mooi diep en rauw klinkt op mijn honda?
Ik vind zon korte (motoGP-style) wel heel mooi!!
En dan niet de duurste a.u.b:)
8-)
 
:P.omdat ik twijfel _O-

4h2i39.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan