Het Honda CBR600F/FS Topic - deel 89: Van haas tot schildpad

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij zegt net nog dat hij een BBQ wil houden ergens anders zonder dat ik mn RBW heb,, wat ik hier uit opmaak is dat hij mij er niet bij wil hebben, wat zou betekenen dat de BBQ ook niet bij mij gehouden gaat worden aangezien ik er dan ook bij ben
je moet eerst ff inburgeren... Je moet het eerst ff een week of wat vol zien te houden en ook terug komen...

9 van de 10 mensen die hier voor het eerst komen die zien we na 2 dagen nooit meer terug...

dus over een paar weken mag je een BBQ organiseren. Of je bij Xevoo langs mag komen ligt natuurlijk aan Xevoo... :+


edit:
Behalve vincent... die word nooit uitgenodigt maar komt gewoon langs en vreet al je vreten op... :P
 
Laatst bewerkt:
je moet eerst ff inburgeren... Je moet het eerst ff een week of wat vol zien te houden en ook terug komen...

9 van de 10 mensen die hier voor het eerst komen die zien we na 2 dagen nooit meer terug...

dus over een paar weken mag je een BBQ organiseren. Of je bij Xevoo langs mag komen ligt natuurlijk aan Xevoo... :+

ik ben volhoudend, volhardend hoe je dat ook zegt :O
 
na hoeveeel dagen actief in dit forum wordt je officieel geaccepteerd/ getolereerd?

oja nooit :O
 
Laatst bewerkt:
vestiging waar, wat?
Ik werk bij een bedijf wat in 3 kwart van nederland vestigingen heeft staan...
ik heb vaak genoeg gezegd waar dat is en als je een beetje zoekt kan je het ook wel vinden..

succes :P

de vestiging in Emmeloord zit vlak bij Motorcentrum Emmeloord... en volgens je Hyves weet je wel waar die zit.
 
Ik werk bij een bedijf wat in 3 kwart van nederland vestigingen heeft staan...
ik heb vaak genoeg gezegd waar dat is en als je een beetje zoekt kan je het ook wel vinden..

succes :P

de vestiging in Emmeloord zit vlak bij Motorcentrum Emmeloord... en volgens je Hyves weet je wel waar die zit.

als echte fiets fanatic weet ik dat ja,,, ik heb een aantal ideen.. maarja ik ga wel zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan