Het Honda cbr600f/fs topic DEEL 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering, dit gaat echt te snel hiero! Weer een nieuw topic!

Waarom schijnt de zon nu zo mooi en zit ik op mijn stage.......

Zijn er toevallig mensen al met de motor naar Frankrijk geweest? Ik zit eraan te denken om komende zomervakantie lekker een week of twee weken naar Frankrijk te gaan. Ik zat eerst aan de alpen te denken maar dat is een eindje rijden voor je er bent en twee vrienden hebben pas net een rijbewijs en nog geen motor. Die hebben ze wel voor de vakantie maar om dat meteen met bepakking van die mooie haarspeldbochtjes te nemen is misschien iets te voor ze. Mijn vraag dus, waar is het in Frankrijk nog meer mooi?

Waarschijnlijk gaan de ouders van een van de jongens er met de caravan eerst op vakantie en laten ze die staan voor ons. Dan hebben we dus een vast uitvalsbasis, is wel handig!
 
Tering, dit gaat echt te snel hiero! Weer een nieuw topic!

Waarom schijnt de zon nu zo mooi en zit ik op mijn stage.......

Zijn er toevallig mensen al met de motor naar Frankrijk geweest? Ik zit eraan te denken om komende zomervakantie lekker een week of twee weken naar Frankrijk te gaan. Ik zat eerst aan de alpen te denken maar dat is een eindje rijden voor je er bent en twee vrienden hebben pas net een rijbewijs en nog geen motor. Die hebben ze wel voor de vakantie maar om dat meteen met bepakking van die mooie haarspeldbochtjes te nemen is misschien iets te voor ze. Mijn vraag dus, waar is het in Frankrijk nog meer mooi?

Waarschijnlijk gaan de ouders van een van de jongens er met de caravan eerst op vakantie en laten ze die staan voor ons. Dan hebben we dus een vast uitvalsbasis, is wel handig!

toen ik net mijn rbw en rijbewijs had ook meteen naar sauerland haarspeldbochtjes pakken, moet geen probleem zijn hoor.
je gaat in het begin toch niet de uitersten opzoeken lijkt mij ;)
 
Tering, dit gaat echt te snel hiero! Weer een nieuw topic!

Waarom schijnt de zon nu zo mooi en zit ik op mijn stage.......

Zijn er toevallig mensen al met de motor naar Frankrijk geweest? Ik zit eraan te denken om komende zomervakantie lekker een week of twee weken naar Frankrijk te gaan. Ik zat eerst aan de alpen te denken maar dat is een eindje rijden voor je er bent en twee vrienden hebben pas net een rijbewijs en nog geen motor. Die hebben ze wel voor de vakantie maar om dat meteen met bepakking van die mooie haarspeldbochtjes te nemen is misschien iets te voor ze. Mijn vraag dus, waar is het in Frankrijk nog meer mooi?

Waarschijnlijk gaan de ouders van een van de jongens er met de caravan eerst op vakantie en laten ze die staan voor ons. Dan hebben we dus een vast uitvalsbasis, is wel handig!

Klinkt erg leuk! Caravannetje alvast klaarstaan... Lijkt me lache!
En ja, wat Ray zegt, je voelt zelf een beetje aan hoe ver je kan gaan. Je hoeft niet elke bocht te KD-en ;) Maar om nou meteen, zonder ervaring, met een flink aantal kilo's bepakt een rit van meer dan 1000 km te gaan maken is ook wel wat overdreven misschien. Maja, ik weet niet. Als je geen haast hebt en lekker relaxed rijdt... Waarom niet?
 
Laatst bewerkt:
Tering, dit gaat echt te snel hiero! Weer een nieuw topic!

Waarom schijnt de zon nu zo mooi en zit ik op mijn stage.......

Zijn er toevallig mensen al met de motor naar Frankrijk geweest? Ik zit eraan te denken om komende zomervakantie lekker een week of twee weken naar Frankrijk te gaan. Ik zat eerst aan de alpen te denken maar dat is een eindje rijden voor je er bent en twee vrienden hebben pas net een rijbewijs en nog geen motor. Die hebben ze wel voor de vakantie maar om dat meteen met bepakking van die mooie haarspeldbochtjes te nemen is misschien iets te voor ze. Mijn vraag dus, waar is het in Frankrijk nog meer mooi?

Waarschijnlijk gaan de ouders van een van de jongens er met de caravan eerst op vakantie en laten ze die staan voor ons. Dan hebben we dus een vast uitvalsbasis, is wel handig!
Ik had m'n rijbewijs gehaald en 3 maanden later voor het eerst sinds m'n rijbewijs een motor gehuurd. Toen meteen een weekend naar de Eiffel geweest en in 3 dagen een kleine 3000km gereden (het terugbrengen na het verhuurbedrijf was wat minder leuk, met 300km onbeperkt en daarna 0,18ct per kilometer :P )

Daar gewoon rustig in m'n eigen tempo gereden, ik wilde graag ook weer heelhuids thuiskomen. Na een tijde sturen ga je vanzelf wel sneller door de bochten heen. Natuurlijk nog steeds niet zo snel als de andere, maar ik heb me goed vermaakt :]
 
Laatst bewerkt:
Ik had m'n rijbewijs gehaald en 3 maanden later voor het eerst sinds m'n rijbewijs een motor gehuurd. Toen meteen een weekend naar de Eiffel geweest en in 3 dagen een kleine 3000km gereden (het terugbrengen na het verhuurbedrijf was wat minder leuk, met 300km onbeperkt en daarna 0,18ct per kilometer :P )

Daar gewoon rustig in m'n eigen tempo gereden, ik wilde graag ook weer heelhuids thuiskomen. Na een tijde sturen ga je vanzelf wel sneller door de bochten heen. Natuurlijk nog steeds niet zo snel als de andere, maar ik heb me goed vermaakt :]

:X :X das een dure 3 dgn geweest
 
:X :X das een dure 3 dgn geweest
Ja, maar dat wist ik 'gelukkig' van tevoren. en na 3 maanden wilde ik toch wel een keertje rijden. Maar zonder motor wordt dat lastig, dus toen maar 1 huren. Toen ik terugkwam kwam er zo'n 475,- bij voor de gereden kilometers.

Het advies daar was toen ook al: 'waarom koop je geen motor' :P

Maar ik heb me goed vermaakt op die sorry, ze hadden geen Honda CBR's daar Suzuki GSF650F ABS van 2006, dat ding was net 3 weken oud en had nog geen 300 kilometer gereden. Toen ik ermee terug kwam stond er iets meer op
 
:Y
2700x0,18 = 486

En dan komt daar nog benzine bij.... :o
Oh ja, dat was ik nog vergeten... en de huurprijs komt er ook nog bij, maar die weet ik niet meer Heb ik verbannen denk ik

En nog mooier... een paar maanden later kreeg ik nog 2 boetes thuisgestuurd omdat ik te snel gereden had. Ik was natuurlijk ook echt een gevaar op de weg, met m'n 8 en 11 kilometer te snel.

Oftewel; Motorrijden is duur :P
 
Oh ja, dat was ik nog vergeten... en de huurprijs komt er ook nog bij, maar die weet ik niet meer Heb ik verbannen denk ik

En nog mooier... een paar maanden later kreeg ik nog 2 boetes thuisgestuurd omdat ik te snel gereden had. Ik was natuurlijk ook echt een gevaar op de weg, met m'n 8 en 11 kilometer te snel.

Oftewel; Motorrijden is duur :P

CORRECTIE...

Motor huren & teveel kilometers maken & te hard rijden is duur... :+
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, dat was ik nog vergeten... en de huurprijs komt er ook nog bij, maar die weet ik niet meer Heb ik verbannen denk ik

En nog mooier... een paar maanden later kreeg ik nog 2 boetes thuisgestuurd omdat ik te snel gereden had. Ik was natuurlijk ook echt een gevaar op de weg, met m'n 8 en 11 kilometer te snel.

Oftewel; Motorrijden is duur :P


wat een aso ben jij zeg foei :')

mag hopen dat koos spee jouw erg hard heeft aangepakt :+
 
Ik heb het idee alsof het vrijdag is maar de week is net begonnen :/

En dan begint nu ook gewoon de zon te schijnen... was ik nou vanochtend toch maar op de motor gegaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan