Het Honda cbr600f/fs topic deel 34 "het wordt al beter weer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, hout, van dat dikke Hillhout. Goed spul.

Is zelf gebouwd door iemand. Alleen die tuin daar wordt helemaal verbouwd, en het schuurtje moet wijken. En laat dat ding nou net 230 lang zijn ofzo. *D
 
Nope, hout, van dat dikke Hillhout. Goed spul.

Is zelf gebouwd door iemand. Alleen die tuin daar wordt helemaal verbouwd, en het schuurtje moet wijken. En laat dat ding nou net 230 lang zijn ofzo. *D
Vet :Y
Heb zelf een gewone schuur
Moet m alleen nog een keer isoleren
Alleen geen zin in -O-
 
Ben der ook helemaal happy mee :Y

En isoleren is voor mietjes, net als remmen enzo 8-)

Met een beetje mazzel over een weekie of 2 mn uitlaat binnen. Gaat helemaal goedkomen *O*
 
Die van mij mag alweer allang blij zijn dat ze onderdak krijgt :P

Al wordt ze wel vaak gewassen (dat krijg je als de berijder dat als bijbaantje doet :') )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nu ook achter wat ik nou mis had gedaan bij me spiegels. Ik was vergeten met kuipruitje te monteren...

Nu het volgend probleem... Ik heb een 70hoog band erom gelegd, met me vorige spatbord ging dit goed, helaas loopt hij met mijn nieuwe aan... Iemand tips?
 
Ik ben er nu ook achter wat ik nou mis had gedaan bij me spiegels. Ik was vergeten met kuipruitje te monteren...

Nu het volgend probleem... Ik heb een 70hoog band erom gelegd, met me vorige spatbord ging dit goed, helaas loopt hij met mijn nieuwe aan... Iemand tips?
ander band eronder? :+
 
Zo gister even stukje wezen rijden, samen met een sv 1000, haha sv1000 was langzamer met de sprint en op lange stuk langzamer _O- .

De 600FS is best vooruit te branden 246km/uur in zijn 5 en wheely's maken kan die ook goed :+ .
Binnenkort eens wat mod's toepassen aan de bike, kijken of ik ergens xenon kwijt, andere knippers, en duo cover om mee te beginnen, uitlaat was nog niet binnen dus daar moet ik even op wachten.
de sv1000 wil trouwens een revanche, kijken wat er dan gaat gebeuren. :9
 
In mijn topic over de Tyga zeggen mensen dat ik 20pk ik zal moeten leveren omdat de ECU op noodloop zal gaan..... Dat is best veel! Veeeeels te veel eigenlijk..... Mmm..... Twijfels!!!!! Wat denken jullie :?

....gvd waarom heb ik nou geen carb-motor ;) :+
 
In mijn topic over de Tyga zeggen mensen dat ik 20pk ik zal moeten leveren omdat de ECU op noodloop zal gaan..... Dat is best veel! Veeeeels te veel eigenlijk..... Mmm..... Twijfels!!!!! Wat denken jullie :?

....gvd waarom heb ik nou geen carb-motor ;) :+

Ruilen?

Van een oud vrouwtje geweest, altijd warm binnen gestald, nooit met regen gereden, altijd netjes warm gereden.

4.000 km op de teller.



:+
 
Nu de rollen niet gaan omdraaien. :N Jij wilde graag een motor met carbs, ik bied je er één aan.
Kwestie van vraag en aanbod. :+
 
Middag all :W

zo heerlijk relax weekendje gehad in de omgeving Eindhoven, en aangezien we daar toch waren zaterdag voor het eerst eens carnaval meegemaakt.
Benieuwd naar de foto's, check mijn hyve want gezien de reacties op KBH topic hou ik de fotos nog wel ff verstopt :+

Heb ik hier nog wat gemist?

@ tweet ga je de 7de niet mee bowlen? why not?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan