Het Honda cbr600f/fs topic 43 "het anti geel topic"

Status
Niet open voor verdere reacties.
B| wat een kut cursus B| .







*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

IK WIL MEER CIRCUIT RIJDEN


damn wat was dat heeeeeeeeeeeeeerrllijk :} .

mooi me achterbandje geruld *O*
 
WB Tweet :W
Die plaatjes "boven" de remblokken, hoe heten die? (Met schoonmaken wel gezien en ook los+schoon gemaakt, maar als jij gokt dat die het kunnen zijn vind ik vervangen de moeite waard; ik rij al 2 jaar met piep ...)

En OT: ik mag mij ook onder de blije mensen scharen, na het vervangen van de gister nieuwe koperen ringetjes tussen de dubbele banjobout banjo's, lekt er niets meer! *O*

Nu volgende week idd ook gelijk achter vervangen anders blijft die leiding langer liggen dan dat de moto rechtop blijft :+
 
Laatst bewerkt:
Hey :W,

zag zo snel geen linkie in het einde van het laatste deel.
Vandaag ff bij tweet gekeken naar zijn vro en wat foto's gemaakt :P
 
Dan kom ik me hier ook maar melden! 8-) *D

Moet 4 juni afrijden, maar heb vandaag een motor gekocht!! *O*
Een CBR 600F uit '96

100520091255.jpg


100520091252.jpg


*O*
 
Dan kom ik me hier ook maar melden! 8-) *D

Moet 4 juni afrijden, maar heb vandaag een motor gekocht!! *O*
Een CBR 600F uit '96

[afbeelding]

[afbeelding]

*O*

Kijk is aan, open pijpie eronder hoppatee })

*Let op: Trek je niks aan van eventueel grof taalgebruik :+ , vooral het spookje van het topic moet je niet serieus nemen. Uit diepgaand onderzoek is gebleken dat ons cbr600-topic-spook de oorzaak is van het teruglopende aantal posters in dit topic. Dus, blijf posten :Y
 
Kijk is aan, open pijpie eronder hoppatee })

*Let op: Trek je niks aan van eventueel grof taalgebruik :+ , vooral het spookje van het topic moet je niet serieus nemen. Uit diepgaand onderzoek is gebleken dat ons cbr600-topic-spook de oorzaak is van het teruglopende aantal posters in dit topic. Dus, blijf posten :Y
Je hebt wel lef voor een nieuweling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan