Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum

Citcuitdagje?

• Jazeker!

Stemmen: 6 85,7%
  • Nee...

Stemmen: 0 0,0%
  • wasda?

• rot op met je circuitdag!!!

• ik durf niet...

• is dat zonder zijwieltjes?

Stemmen: 1 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
NOu idd ...laat het maar weer eens goed weer worden.... En dat vooral 8 april!!

Misschien een ideeetje ...als het goed weer is, om een keer ergens een meeting te houden???

Nog 10 dagen heren en dan is het officieel lente

Hier nog een oud fotootje van mijn blade. Moet idd weer snel een paar nieuwe foto's maken.

Nog 10 dagen heren en dan is het officieel lente

Hier nog een oud fotootje van mijn blade. Moet idd weer snel een paar nieuwe foto's maken.

(Afbeelding)
netjes

Die van mij heb namelijk een nieuw kontje... maar heb nog mooie foto's kennen maken...

Wordt snel tijd voor een zonnetje

Ik heb er pas een aantal laten schieten door mijn vrouwtje..Ze is namelijk fanatiek fotografe...

Fotos volgen nog

Ik haal mijn banden altijd bij de bandenboer hier net aan de andere kant van de (Duitse) grens. Ik betaal 140 euro incl balanceren en omleggen voor een BT-14 140 euro.

En een uitdraai heb ik wel maar van mijn RS 125 en mijn Gixxer 750... heb je zo weinig aan

GEFELICITEERD MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goed om te horen dat zowel moeders als dochter het goed maken. Ze is toch wat te vroeg op deze wereld gekomen. Kan het me wel voorstellen hoor, paps rijdt een Fireblade, daar wil je zo snel mogelijk van genieten

Thnx...

Oh ja...

Status
Niet open voor verdere reacties.