Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel XII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallooooooooo ik weer ..met een werkende pc..nu voor langer HOOP IK..maar het lijkt er nu wel op..tering effe niet op mf en alweer op 100 tsss..trouwens ik gok op martijn..dat houd tenminste de gemoederen een beetje bezig..hou ik wel van })

@ Sas ziet er goed uit je tattoo..maar euh was er niet een onderwerp over slipjes op de motor O-) ..en mooi dat je ega het eindelijk heeft opgegeven om niet motor te rijden...dan kun je het plezier delen..wat je natuurlijk wel gaat krijgen..is dat als het weer goed is jij niet meer zo op je blade kunt stappen..want dan wil hij natuurlijk ook ..en er moet toch iemand op de kids passen.. en voor heen de hij dat voor je ..en kon jij lekker weg...

thnxx :j

yeah..... idd er was een (kleine huidskleurige) issue... _O- maar als ik op het strand loop zien mensen het toch ook ...so swa...ja toch niet dan......

enja ega wil nu wel samen gaan rijden dan maar hou echt wel mijn eigen ritjes... ik hou toch mijn eigen vrijheid nog wel...daar ben ik niet bang voor.... tis niet dat we nu in 1 x continu elkaars handje hoeven vasthouden op de motor...

en er is een hele goeie oppas onderweg dus dat word dan geen probleem...als we samen opstappen....

Hee hallo harryie ..was wel een lekker bakkie koffie op de beurs..van jouw krijg ik hem tenminste B|

psssssssssssssssss
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan