als het nieuwe topic open is,komt hier dan automatisch een slotje op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, ben beschermneger geweest, organisatieneger en noem maar op neger. Tasjesdraagneger kan er ook wel bij. Nieuwe ervaring.
Hallooooooooo ik weer ..met een werkende pc..nu voor langer HOOP IK..maar het lijkt er nu wel op..tering effe niet op mf en alweer op 100 tsss..trouwens ik gok op martijn..dat houd tenminste de gemoederen een beetje bezig..hou ik wel van
@ Sas ziet er goed uit je tattoo..maar euh was er niet een onderwerp over slipjes op de motor ..en mooi dat je ega het eindelijk heeft opgegeven om niet motor te rijden...dan kun je het plezier delen..wat je natuurlijk wel gaat krijgen..is dat als het weer goed is jij niet meer zo op je blade kunt stappen..want dan wil hij natuurlijk ook ..en er moet toch iemand op de kids passen.. en voor heen de hij dat voor je ..en kon jij lekker weg...
Sorry, jij mag het ook doen. Wist alleen niet dat je interesse had.
Hee hallo harryie ..was wel een lekker bakkie koffie op de beurs..van jouw krijg ik hem tenminste