Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben gisteren even wezen kijken maar tis idd een horror film zeg. Alles is gewoon weggesmolten.

Maar ja er komt ongekende hitte vrij.

Met john gaat het goed hij kan nog wonen in zijn huis. Brandweer is nog bezig met een onderzoek.

Dit gun je echt niemand. Stonden mooie motoren daar zeg ongelooflijk.

Hoop niet dat het is aangestoken want dat zou echt erg zijn maar goed..

Hij is nu bezig met alles afhandelen. Komt een hoop op hem af dus hij heeft weinig tijd voor mensen.

Heb 'm vandaag nog ff gesproken, was inderdaad druk, druk, druk...

Hoop dat hij weer gauw aan de gang kan

ff wat anders: iemand nog richting Zwolle aankomend weekend?

motorcycle event

dnek wel dat ik ff ga kijken op zaterdag. Maar ik zie je toch niet Was de vorige keer ook niet

Heb 'm vandaag nog ff gesproken, was inderdaad druk, druk, druk...

Hoop dat hij weer gauw aan de gang kan

ff wat anders: iemand nog richting Zwolle aankomend weekend?

motorcycle event

Ben volgend weekend wel in Hengelo, expocenter. Eens kijken wat daar te doen is.

Oh ja, zal me hier ook even voorstellen:

ik lees al enige tijd mee op dit forum, ik post niet zo heel veel. Meestal ben ik te vinden in het nederland oost topic. Sinds gisteren heb ik me voorgesteld in het cbr topic en kreeg van bladerunner de link naar dit topic. Ik heb nu zo'n anderhalf jaar mijn motorrijbewijs en heb sinds eind maart vorig jaar een eigen motor .
Ff wat foto's:

Hee Robje

Zwolle is niet zo groot, maar wel gezellig...

Heey bladerunner, ik geloof ook wel dat het gezellig is, maar heb er gewoonweg geen tijd voor anders was ik zeker wel gegaan. Gaan er hier nog mensen naar Utrecht? Dat duurt nog wat langer maar daar ben ik denk ik ook wel te vinden.

Heey bladerunner, ik geloof ook wel dat het gezellig is, maar heb er gewoonweg geen tijd voor anders was ik zeker wel gegaan. Gaan er hier nog mensen naar Utrecht? Dat duurt nog wat langer maar daar ben ik denk ik ook wel te vinden.

Weet alleen nog niet op welke dag...

Mooie Blade Rob. Ziet er nog heel netjes uit zo op de foto's. Alleen die knipperlichten kunnen echt niet hoor!!

ben ik helemaal met je eens. Dat staat ook nog op het lijstje dat ik wil gaan veranderen. Er zat eerst nog een standaard demper op, die heb ik eerst maar vervangen. Daarna nog wat onvoorziene kosten eraan gehad (twee keer over een spijker in de achterband ). Maar goed, die dingen kosten natuurlijk de hele wereld niet. Maar er komen zeker anderen op hoor.

Heb je die bike dan pas sinds kort? Is toch nog niet zo heel lang geleden van die brand of wel? En bevalt deze beter als je vorige?

Heb 'm nu een week of 3 dus nog niet veel mee gereden
Maar bevalt tot nu toe wel meer power, nieuwere looks en stuurt ook

En even over je knippers, achter kun je ze inbouwen...

als je wilt weten hoe heb ik nog wel een paar piccies....stelt niks voor

Dit model wat je nu hebt is toch 929 cc? Veel meer pk's eigenlijk?

Wat bedoel je precies met inbouwen? Laat maar wat piccies zien dan als je wilt...

Dit model wat je nu hebt is toch 929 cc? Veel meer pk's eigenlijk?

Wat bedoel je precies met inbouwen? Laat maar wat piccies zien dan als je wilt...

Yep ongeveer 150pk aan boord...

Knippers:

Alstu...

ff bij Brezan 2 18W lampjes halen (bedrading zit er al aangesoldeerd) 2 slangeklemmetjes.... stukjes ducktape op tussenschotjes... et voilá

Laatst bewerkt:
Yep ongeveer 150pk aan boord...

Knippers:

[afbeelding]

Alstu...

ff bij Brezan 2 18W lampjes halen (bedrading zit er al aangesoldeerd) 2 slangeklemmetjes.... stukjes ducktape op tussenschotjes... et voilá

Ok dank je, heb je misschien ook een foto van het resultaat? Geeft me een iets duidelijker beeld denk ik.

Het resultaat staat boven de uitleg

Ik heb het ook zo bij mij, alleen heb ik stadslichtjes van een auto gebruikt die ik over had (ben automonteur)

Je nummerplaat is precies breed genoeg om net in je kont (van je motor) te schuiven.
De rest zaag je af en het geheel ziet er gelikt uit zonder uitstekende surfplanken en pinkers.

Ps: hoe bevalt die Caberg helm eigenlijk?
Ik heb hem vorige week toevallig gepast en vond het wel een fijne helm en de ingebouwde zonne"bril" vond ik ook wel handig.
Is hij echt zo stil?

Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik wil er verloop van tijd toch ook nog een undertail op hebben dus.

Die helm bevalt wel goed, de zonnebril is echt ideaal. Maar is alles behalve stil. Ikheb dan ook een systeemhelm, die schijnen meer kabaal door te laten dan een normale integraal, wat ook logisch is. Ik weet dus niet hoe een normale integraal helm van caberg is. Al met al heb je dus niks aan mijn verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.