Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk filmpje, verschrikkelijke foto's! Kolere, ik wist niet dat er brand gewoed heeft daar. Damn, lijkt mij echt een drama om je oude liefde daar zo te zien liggen...

mensen ik heb weer een fireblade op het oog

eentje uit 1995 met 27000 op de klok, die van bassie blade wel te verstaan.

is 3250 een reeele prijs? voor een blade uit dat jaar?

ken mezelf niet zo uit met de prijzen van blades vind ze zo wisselvallig

Laatst bewerkt:

is op zich een reeele prijs voor zo'n motor, mits de motor er goed uit ziet, en niet mishandeld is.

tip; Ga eens prijzen vergelijken, staat van motoren, op marktplaats/handelaren e.d.

Ja, kreeg er wel ff rotgevoel bij toen ik 'm zo zag liggen

Zoals ik al zei: gelukkig John en z'n gezin okee...
Maar inderdaad, afgelopen jaar overvallen en nu die brand
Heb m'n hulp al aangeboden en ga er vandeweek ook nog langs...

Maat van me heeft er een paar maand terug zijn CBR600f terug verkocht (stom opzich maar goed terzijde) en die zou nu ook weleens in de as kunnen liggen.

Erg klote voor hem.

Laatst bewerkt:
Maat van me heeft er een paar maand terug zijn CBR600f terug verkocht (stom opzich maar goed terzijde) en die zou nu ook weleens in de as kunnen liggen.

Erg klote voor hem.

Zoals je op de foto's ziet ligt er achter mijn oude Blade nog een uitgebrande fiets: een CBR600F

Filmpje is wel geinig gedaan, prima vermaken daarzo.

Brand is gewoon triest... echt kut als dat je overkomt

Toch is dat vaak een probleem. Daarnaast heeft het wel emotionele waarde, was toch zijn eigen toko. Echt triest gewoon.

Das een ander verhaal. Maar als je dan ook nog eens een "beperkte" schadeverzekering zou hebben ben je in 1 klap failliet. Niet te hopen voor hem.

De Blade van Bas ziet er btw nog goed uit voor zijn leeftijd. Heb hem vorig jaar IRL gezien, zag er toen nog goed uit, leuke fiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.