Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je moest eens weten... maar half nederland doet het zo volgens mij ze vertellen het je nog net niet bij de hypotheekverstrekker zelf
Ha Hans, zou de stuurnokken ff bekijken (zitten aan de bovenkant van het T-stuk), mochten deze afgebroken of krom zijn, zou het wel eens een schadebak kunnen zijn.Hey,
Heb een blade op het oog, waar moet ik specifiek op letten?
Zie link niet de pan natuurlijk
www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m646078700-honda-pan-european-honda-fireblade.html
GRoetjes Hans
Ha Hans, zou de stuurnokken ff bekijken (zitten aan de bovenkant van het T-stuk), mochten deze afgebroken of krom zijn, zou het wel eens een schadebak kunnen zijn.
Verder staan er in de OP een aantal punten opgesomd waar je op moet letten bij de aanschaf.
Ziet er wel netjes uit, een blade zal iig geen verkeerde keuze zijn, ze rijden erg lekker, succes ermee
hé hans, welkom... snap je keuze, tis een leuke blade om te zien, jammer van zijn zwarte voorvelg, de achterste is qua kleur kicke, maar hé, dat kan zo gespoten zijn, voor technische puntjes zou ik ff doen wat ghetto bassie zegt, check even de openingspost van dit topic...Dank je ik zit te twijfelen tussen een originele tiger of deze, de tiger gaat ongv 1750 euro kosten en deze 1500, de tiger heeft bijna de helft minder gelopen
Voorvelg is antrasit, dezelfde kleur als in de stickers...hé hans, welkom... snap je keuze, tis een leuke blade om te zien, jammer van zijn zwarte voorvelg, de achterste is qua kleur kicke, maar hé, dat kan zo gespoten zijn, voor technische puntjes zou ik ff doen wat ghetto bassie zegt, check even de openingspost van dit topic...
verder, voor een tiger, moet je wel one hell of a tiger tegenkomen, vaak schademotoren en en bijna uniek om een goeie zonder mankementen tegen te komen, ja die van she_devil hier in het topic, das een technische erg goeie en mooie...
btw km stand zegt helemaal niks...
maar ik zou niet gaan voor de tiger... maar wat jij wil, heel veel succes er iig mee...
hé hans, welkom... snap je keuze, tis een leuke blade om te zien, jammer van zijn zwarte voorvelg, de achterste is qua kleur kicke, maar hé, dat kan zo gespoten zijn, voor technische puntjes zou ik ff doen wat ghetto bassie zegt, check even de openingspost van dit topic...
verder, voor een tiger, moet je wel one hell of a tiger tegenkomen, vaak schademotoren en en bijna uniek om een goeie zonder mankementen tegen te komen, ja die van she_devil hier in het topic, das een technische erg goeie en mooie...
btw km stand zegt helemaal niks...
maar ik zou niet gaan voor de tiger... maar wat jij wil, heel veel succes er iig mee...
Voorvelg is atrasit, dezelfde kleur als in de stickers...
Enne, niks mis met Tigers he babe...
ja, dat ken wel zo weze maar tis niet mooi.. maar vind het altijd wel een erg mooie versie van de blade, robbie aka acura scott had er volgens mij ook zoéén...Voorvelg is antrasit, dezelfde kleur als in de stickers...
Yup, velgen zijn in kleur gespoten...Ah weer wat geleerd
ja, dat ken wel zo weze maar tis niet mooi.. maar vind het altijd wel een erg mooie versie van de blade, robbie aka acura scott had er volgens mij ook zoéén...
maar gelukkig smaken verschillen...
nou, dan lekker zo laten smaken verschillen, maar verder optisch vind ik het een schitterende blade..nou nog ff technisch goed naar kijken.... dus iig heel veel plezier als je morgen gaat rijden...Morgen proefritje maken als het maar niet sneeuwt
Ik vind die wielen wel mooi zo ~
en nee ghetto...met jullie tiger is niks mis..maar loop hier al lang genoeg mee om mee te krijgen dat de tigers een probleem zijn.. happy eddie heeft maanden zoniet jaren gezocht naar een goeie tiger, was hij helemaal mesjogge van, naar uithoeken gereden in nederland en gewoon geen zonder mankementen kunnen vinden, behoorlijke mankementen...goeie tigers zijn echt zeldzaam...en jij hebt er één , jij bofferd!!!!!
nou, dan lekker zo laten smaken verschillen, maar verder optisch vind ik het een schitterende blade..nou nog ff technisch goed naar kijken.... dus iig heel veel plezier als je morgen gaat rijden...
ik begon te gillen toen ik die van mij opentrok op de proefrit...totall hysteria
zal ik het nog ff vertellen mannen...
er was eens een dag toen liep ik nietsvermoedend een motoport binnen in goes... bla bladiebla hahahahah ik zal het jullie besparen
Morgen proefritje maken als het maar niet sneeuwt
Ik vind die wielen wel mooi zo ~
Ik weet het ook niet, wij hebben 'm al een paar jaar. Enige wat ik weet, is dat de kappen erg moeilijk te vinden zijn...Wat is er dan met de tigers aan de hand, behalve dat ze aan het uitsterven zijn
Hier heb je nog zo'n combi, alleen zoals ik al zei, vind ik het bij een tiger geen porum...
http://link.marktplaats.nl/653943019
Alleen oranje velgen vind ik dan wel weer wat hebben...
Zou morgen best aardig worden toch?
Is ook mooi, ja volgens de voorspellingen wel, nu eerst effe nog een nachtdienst draaien
idd daar zeg je het goed, ze zijn ook nog eens aan het uitsterven, er zijn er gewoon niet zo heel veel in nederland en daarbuiten ook niet denk ik...en degene die er nog zijn vertonen behoorlijke mankementen met natuurlijk af en toe een uitzondering en het is een kunst om die te pakken te krijgen...Wat is er dan met de tigers aan de hand, behalve dat ze aan het uitsterven zijn
nee laat maar...dan ben ik weer zo avondvullend.. en verstopt iedereen zich achter de bank en raakt zijn pc niet meer aan...Misschien gil ik ook wel
Ik ken het verhaal nog niet ik weet niet of ik het wil kennen of wel
dat is ook geen porum hoe jij het zo lieftallig zegt...Hier heb je nog zo'n combi, alleen zoals ik al zei, vind ik het bij een tiger geen porum...
http://link.marktplaats.nl/653943019
Alleen oranje velgen vind ik dan wel weer wat hebben...
Zou morgen best aardig worden toch?