Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, NightMagic... MOOIE MOTOR!!!!!

Hey,

Heb een blade op het oog, waar moet ik specifiek op letten?

Zie link niet de pan natuurlijk :+
www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m646078700-honda-pan-european-honda-fireblade.html

GRoetjes Hans

_O- je moest eens weten... O-) maar half nederland doet het zo volgens mij _O- ze vertellen het je nog net niet bij de hypotheekverstrekker zelf _O-

haha weet ik ;) soms moet je nou eenmaal een beetje creatief zijn! })

Hey,

Heb een blade op het oog, waar moet ik specifiek op letten?

Zie link niet de pan natuurlijk :+
www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m646078700-honda-pan-european-honda-fireblade.html

GRoetjes Hans
Ha Hans, zou de stuurnokken ff bekijken (zitten aan de bovenkant van het T-stuk), mochten deze afgebroken of krom zijn, zou het wel eens een schadebak kunnen zijn.
Verder staan er in de OP een aantal punten opgesomd waar je op moet letten bij de aanschaf.
Ziet er wel netjes uit, een blade zal iig geen verkeerde keuze zijn, ze rijden erg lekker, succes ermee ;)

Ha Hans, zou de stuurnokken ff bekijken (zitten aan de bovenkant van het T-stuk), mochten deze afgebroken of krom zijn, zou het wel eens een schadebak kunnen zijn.
Verder staan er in de OP een aantal punten opgesomd waar je op moet letten bij de aanschaf.
Ziet er wel netjes uit, een blade zal iig geen verkeerde keuze zijn, ze rijden erg lekker, succes ermee ;)

Dank je ik zit te twijfelen tussen een originele tiger of deze, de tiger gaat ongv 1750 euro kosten en deze 1500, de tiger heeft bijna de helft minder gelopen :?

Dank je ik zit te twijfelen tussen een originele tiger of deze, de tiger gaat ongv 1750 euro kosten en deze 1500, de tiger heeft bijna de helft minder gelopen :?
hé hans, welkom... snap je keuze, tis een leuke blade om te zien, jammer van zijn zwarte voorvelg, de achterste is qua kleur kicke, maar hé, dat kan zo gespoten zijn, voor technische puntjes zou ik ff doen wat ghetto bassie zegt, check even de openingspost van dit topic...

verder, voor een tiger, moet je wel one hell of a tiger tegenkomen, vaak schademotoren en en bijna uniek om een goeie zonder mankementen tegen te komen, ja die van she_devil hier in het topic, das een technische erg goeie en mooie...

btw km stand zegt helemaal niks... ;)

maar ik zou niet gaan voor de tiger... maar wat jij wil, heel veel succes er iig mee...

Laatst bewerkt:
Zou kunnen hoor, beide zijn wel nette prijzen. Km-standen kunnen idd wel eens aardig verschillen, maar bij goed onderhoud zou het geen probleem moeten zijn.

Tiger is trouwens ook zeker sexy :9 Van moeders de vrouw staat deze in de schuur. Heeft ook iets van 65000 op de teller en rijdt ook nog steeds erg lekker :]
full

hé hans, welkom... snap je keuze, tis een leuke blade om te zien, jammer van zijn zwarte voorvelg, de achterste is qua kleur kicke, maar hé, dat kan zo gespoten zijn, voor technische puntjes zou ik ff doen wat ghetto bassie zegt, check even de openingspost van dit topic...

verder, voor een tiger, moet je wel one hell of a tiger tegenkomen, vaak schademotoren en en bijna uniek om een goeie zonder mankementen tegen te komen, ja die van she_devil hier in het topic, das een technische erg goeie en mooie...

maar ik zou niet gaan voor de tiger... maar wat jij wil, heel veel succes er iig mee...
Voorvelg is antrasit, dezelfde kleur als in de stickers... ;)

Laatst bewerkt:

Thanxs, heb ik al gedaan ik zal op die punten specifiek letten ;)

Voorvelg is antrasit, dezelfde kleur als in de stickers... ;)
ja, dat ken wel zo weze _O- maar tis niet mooi.. _O- maar vind het altijd wel een erg mooie versie van de blade, robbie aka acura scott had er volgens mij ook zoéén...

maar gelukkig smaken verschillen...

Ah weer wat geleerd :)
Yup, velgen zijn in kleur gespoten...

Zie je bij tigers ook wel eens, voor oranje en achter zwart. Die oranje velg zou dan mooi overgaan in de sticker, dat zou dan het idee erachter zijn denk ik, al vind ik het bij een tiger alleen geen porum... :N

ja, dat ken wel zo weze _O- maar tis niet mooi.. _O- maar vind het altijd wel een erg mooie versie van de blade, robbie aka acura scott had er volgens mij ook zoéén...

maar gelukkig smaken verschillen...

Morgen proefritje maken als het maar niet sneeuwt :X :+

Ik vind die wielen wel mooi zo :9~

en nee ghetto...met jullie tiger is niks mis..maar loop hier al lang genoeg mee om mee te krijgen dat de tigers een probleem zijn.. ;) happy eddie heeft maanden zoniet jaren gezocht naar een goeie tiger, was hij helemaal mesjogge van, naar uithoeken gereden in nederland en gewoon geen zonder mankementen kunnen vinden, behoorlijke mankementen...goeie tigers zijn echt zeldzaam...en jij hebt er één , jij bofferd!!!!!

Morgen proefritje maken als het maar niet sneeuwt :X :+

Ik vind die wielen wel mooi zo :9~~
nou, dan lekker zo laten ;) smaken verschillen, maar verder optisch vind ik het een schitterende blade..nou nog ff technisch goed naar kijken.... dus iig heel veel plezier als je morgen gaat rijden...

ik begon te gillen toen ik die van mij opentrok op de proefrit...totall hysteria _O-
zal ik het nog ff vertellen mannen...

er was eens een dag toen liep ik nietsvermoedend een motoport binnen in goes... bla bladiebla hahahahah ik zal het jullie besparen _O-

en nee ghetto...met jullie tiger is niks mis..maar loop hier al lang genoeg mee om mee te krijgen dat de tigers een probleem zijn.. ;) happy eddie heeft maanden zoniet jaren gezocht naar een goeie tiger, was hij helemaal mesjogge van, naar uithoeken gereden in nederland en gewoon geen zonder mankementen kunnen vinden, behoorlijke mankementen...goeie tigers zijn echt zeldzaam...en jij hebt er één , jij bofferd!!!!!

Wat is er dan met de tigers aan de hand, behalve dat ze aan het uitsterven zijn :?

nou, dan lekker zo laten ;) smaken verschillen, maar verder optisch vind ik het een schitterende blade..nou nog ff technisch goed naar kijken.... dus iig heel veel plezier als je morgen gaat rijden...

ik begon te gillen toen ik die van mij opentrok op de proefrit...totall hysteria _O-
zal ik het nog ff vertellen mannen...

er was eens een dag toen liep ik nietsvermoedend een motoport binnen in goes... bla bladiebla hahahahah ik zal het jullie besparen _O-

Misschien gil ik ook wel :+

Ik ken het verhaal nog niet :? ik weet niet of ik het wil kennen _O- of wel O-)

Wat is er dan met de tigers aan de hand, behalve dat ze aan het uitsterven zijn :?
Ik weet het ook niet, wij hebben 'm al een paar jaar. Enige wat ik weet, is dat de kappen erg moeilijk te vinden zijn...

Doordat ze vrij "zeldzaam" zijn lijkt het daardoor misschien moeilijk om er eentje te vinden zonder mankement... (die blades eigenlijk niet veel hebben, mischien een mankementje als NAKS of spanningsregelaar)

Laatst bewerkt:
idd daar zeg je het goed, ze zijn ook nog eens aan het uitsterven, er zijn er gewoon niet zo heel veel in nederland en daarbuiten ook niet denk ik...en degene die er nog zijn vertonen behoorlijke mankementen met natuurlijk af en toe een uitzondering en het is een kunst om die te pakken te krijgen...

het is natuurlijk ook logisch, heb je veel van iets, heb je veel keuze en heb je meer kans dat je er meerdere goeie tussen hebt zitten... maar van tigers zijn er gewoon niet meer zoveel... het is goed zoeken...

maar tis niet dat de tiger technisch minder is dan bv mijn type...no way...

Misschien gil ik ook wel :+

Ik ken het verhaal nog niet :? ik weet niet of ik het wil kennen _O- of wel O-)
nee laat maar...dan ben ik weer zo avondvullend.. _O- en verstopt iedereen zich achter de bank en raakt zijn pc niet meer aan... _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan