Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de weerstandjes aan elkaar bevestigd. Als links of rechts knippert heb ik een dubbel koelblokje. Ik heb geen alarm-licht functie. Dit is wel bij het achterlicht, voor voor moet ik het nog een keer regelen.

Heb bij mij gewoon de weerstandjes met ti-ripes vast vast gemaakt aan de stang onder het kontje daar komen ze alleen met het aluminum in aanraking maar dat geleidt nog wel redelijk dus de warmte valt wel mee.. :p en ze worden alleen warm wanneer je je knippers gelangere tijd aan hebt staan. dus heb ik ze er gewoon tussen gezet
Ik heb een relais gebruikt omdat ik voor nu ook led heb... Maar dat wisten jullie nog niet ;)

Ik denk nog 1 week en kan ik mijn blade in elkaar zetten *O*

Vandaag trouwens nog even een stukje gereden naar mijn ouders gelijk maar even mijn nichtje kennis laten maken met het echte werk :+

img20130204173513.jpg

She loving it! :9

dan moet ik er 4 tussen zetten -O- . denk dan dat ik de originele relais eraf knip en er een relais met buzzer tussen zet, zodat ik wel hoor als knippers aan staan want indicator op dashboard vervalt dan. maak aan alle uiteinden connectors zodat indien nodig de oude terug gekoppeld kan worden.

dat is het plan tot nu toe, als het niet werkt kan ik altijd nog oude relais weer aansluiten, en met weerstandjes gaan prakken. *O*

Je kan gewoon extern een niet lastafhankelijk relais ertussen knopen. In het schema dat je notabene zelf post zie je dat de aansturing van de knipper indicatoren buitenom loopt :)

Morgen! :W
Gisteren mijn voorkuip en juffer opgehaald bij de spuiter.
Gelijk maar weer aan het sleutelen gegaan.
Eens kijken wanneer ik weer kan sleutelen

Je kan gewoon extern een niet lastafhankelijk relais ertussen knopen. In het schema dat je notabene zelf post zie je dat de aansturing van de knipper indicatoren buitenom loopt :)

Ja precies... Ik zat ook al te kijken. Daar kan ie gewoon 6 en 7 voor gebruiken toch? Die zijn al aangesloten.

Morgen! :W
Gisteren mijn voorkuip en juffer opgehaald bij de spuiter.
Gelijk maar weer aan het sleutelen gegaan.
Eens kijken wanneer ik weer kan sleutelen

Nou ben ik er al ff uit wat een Blade betreft.....maar waar zit die?

Als ik logisch denk zou ik zeggen op de buddy, maar dan liet ik 'r niet door een ander "spuiten"

:+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan