Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kleurencombi is echt wel gaaf, zeker met die blauwe velgen met wit velgenlint

Maar het is geen zwart he Per...

Moggee

@whiteblade: gaaf man! altijd leuk om mensen zo volledig te overdonderen
@Mrt: Leuk zo'n wandelende wekker
@iedereen

Laatst bewerkt:
Moggee

@whiteblade: gaaf man! altijd leuk om mensen zo volledig te overdonderen
@Mrt: Leuk zo'n wandelende wekker
@iedereen

Het is geweldig! Beetje jammer dat ik er zelf vannacht pas om 2.30 in lag....en om 7.30 alweer buiten liep met 'm voor z'n tweede rondje....eerste heeft de vrouwe gedaan maar die moest om 8.00 de bus naar kantoor pakken....

Hopelijk kan ik nog ergens een half uurtje pakken tussen nu en 12 uur, dan ga ik vanmiddag weer even aan de arbeid...

Smoooorguns.. hmm nog heeeel even en dan heb ik haar weer tussen mijn benen..hmm''

..ben benieuwd wanneer ik deze week mijn velg weer retour krijg,een maatje van mij die zou hem dr om leggen[nieuw rubber met de hand]

ik heb het geprobeerd maar beschadigde bijna mijn velg, dus voor de ''vakantie tripje'' van en naar italie met de motor samen met hem,had die dit al eerder gedaan met mijn voorband.

had spotgoedkoop een set banden toen gehaald en voor mijn meisssie, dus nu is de achterband aan de beurt, zodra ze weer dr nieuwe loopvlakjes heeft gaat ze nonstop overal heen,en blijft de wagen een heeeeele lange tijd dit keer echt stilstaan..

Want Dam wat mis ik mijn meissje ...uit verveling ondertussen heb ik haar hele achterkant vetloos schoongemaakt geen spetter vuil of vet zit meer op de fiets..ghehe..man wist niet dat ze zo weer kon blinken.. P

zucht wat is ze nog steeds mooi''

zo nu ff bakkie koffie dr bij en weer on the sollisitatie toer.. [dromend stiekum dat ik weer op dr zit en wat tierelier dijkjes nee] ..hmm zucht

Laatst bewerkt:

Hate to bust your bubble....komt een periode van 2 weken kou en ellende aan...

Hate to bust your bubble....komt een periode van 2 weken kou en ellende aan...
....das nu toevallig dat je dit zegt...,

een maatje van mij kondigde het net ook aan.. en gaf mij zelfs een voorbeeld dr van[voorspelling plaatje] pfff

ach joh wats new in my life...

ga dr bijna al aan wennen dat iedre keer dat ik iets leuks aan denk dat het niet kan onzin is en toch niet dr van komt... echt waar haha ik lach maar tis wel zo..

dus dan maar in de schuur zitten naast dr en meer poetsplekjes ziet te vinden tot die ver4d zon een keer weer zal schijnt of domweg gewoon dat achterlijke K.. regen een keer ophoud kou deerd mij niet.. maar de rest vd rommel zoal;s sneeuw en regen..

ik zucht maar diep en zet de gedachtens maar weer in het vriesvakje,, zal het maar moeten doen met magnetrons gedachtens en plaatsje kijken van de Italie,Zwitserlan,oostenrijk ritje vakantie[zelfcastijding heet dat]..

ff bakkie koffie dr bij en dan maar vacatures bekijken hier...

Ken het probleem hoor....wil ook niets liever dan een keer wat anders dan een woonwerkritje...zelfs dat ww-ritje is nog niet gelukt dit jaar

Hmm x tje tussen de buien door maak mij ook niet veel uit, tis meer dat die banden grip krijgen duis alles wat net tegen de 10 graden zit ken net... de rest warm ik wel op..

Want tankslaps en erger heb ik al meerder keren meegemakt en geloof me ken leukere dingen dan ingedeukte pinpongballen in je broek''

even een vraagje, ik heb een achterlicht met knippers er in op ebay besteld. nou heb ik em binnen en er zitten 2 weerstandjes bij. Lijken een beetje op kleine baksteentjes. Het schijnt dat die best heet kunnen worden, dus ik me verdiept in een andere oplossing.

Na wat research kwam ik op een meedenkend knipper relais voor alle ledverlichting. maar zit deze niet al in de cbr 954 aangezien deze standaard al een led achterlicht heeft alleen zonder knippers dan. heeft iemand hier ervaring mee?

die weerstand is omdat je gebruik maakt van led's.
Normaal zitten de knippers als gewone lampjes, als je dan led's gaat doen dan zijn die weerstandjes nodig.

Je zou even moeten kijken waarvoor die weerstanden zijn (knipper of lamp/rem deel)

oh pssst, welke heb je besteld op ebay? ben ook aan het kijken voor eentje

Status
Niet open voor verdere reacties.