Whiteblade
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #2.251
Koel! Zal ook wel even emotioneel momentje worden....
heel veel plezier en idd met een lach en een traan..laat je even weten hoe ze het vond..al lijkt me dat al wel voorspelbaar...die wordt gek...wat ben je toch een lieve vent...Denk het ook idd....Maar het is elke cent waard geweest...
Vette bak hoor Sas
Wil ook wel een cabrio als eerste autootje. Gaat alleen nooit meer lukken
staat die te koop... die zou john ook nog weleens willen score..maar dat gaat nu ff niet lukken...Geweldige auto? Hoezo? Mijn Benz staat gewoon nog te koop hoor........
thnxxverlagen,18 inch eronder en klaar.....
Nee hoor..leuke bak,congratzz....en nadine tuurlijk ook.
thnxxToe maar! Nadine wordt verwend! Mooie kar hoorcabrio's zijn leuk speelgoed.
oeh....das daarom nice
oeh....das daarom niceik weet alvast dat ik jou kan bellen dan
Ik wilde het net gaan posten, hoef je niet elke keer naar Ossendrecht Rick, kunnen ze ook naar jou toekomenNice!
Dus wanneer komen jullie langs?
staat die te koop... die zou john ook nog weleens willen score..maar dat gaat nu ff niet lukken...
hier de auto van nadine...een opel astra G cabrio 2002
[afbeelding]
Damn.... Ik moest met minder doen toen ik mijn eerste eigen auto kocht... gare corsa van 400,-.....staat die te koop... die zou john ook nog weleens willen score..maar dat gaat nu ff niet lukken...
hier de auto van nadine...een opel astra G cabrio 2002
[afbeelding]
Toe maar! Nadine wordt verwend! Mooie kar hoorcabrio's zijn leuk speelgoed.
Damn.... Ik moest met minder doen toen ik mijn eerste eigen auto kocht... gare corsa van 400,-.....
Het is dat ik te oud ben en ze een vriendje heeftals ze op jou gaat lijken later dan zit dat wel goed, ik wil ook wel een vriendin met een cabrio
Blade zit toch ook geen dak op?Dan geef je jouw meisje er een cadeau. Verkoop je toch gewoon je blade?