Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het ook idd....Maar het is elke cent waard geweest...
heel veel plezier en idd met een lach en een traan..laat je even weten hoe ze het vond..al lijkt me dat al wel voorspelbaar...die wordt gek...wat ben je toch een lieve vent... ;)

geniet van het moment... :j

Geweldige auto? Hoezo? Mijn Benz staat gewoon nog te koop hoor........

:+
staat die te koop... die zou john ook nog weleens willen score..maar dat gaat nu ff niet lukken...

hier de auto van nadine... *O* een opel astra G cabrio 2002

full

Laatst bewerkt:
ik vind hem verdorie zelf ook zo mooi, geloof maar dat ik met mn dochter op stap ga... *O*

full

verlagen,18 inch eronder en klaar.....

Nee hoor..leuke bak,congratzz....en nadine tuurlijk ook.

verlagen,18 inch eronder en klaar.....

Nee hoor..leuke bak,congratzz....en nadine tuurlijk ook.
thnxx :j ja ff voor de duidelijkheid, ze betaalt zelf ook een stukje hé..daar werkt ze hard voor, maar idd hij kan nog super gepimpt worden.. maar pff wat is ie mooi... ben zo blij voor haar... zo trots ook, gewoon haar eerste autootje en wat voor één, dat wil je je dochter gewoon meegeven, een barrel was ze ook tevreden mee geweest, ;) jullie kennen haar... als het maar rijdt, maar dit is toch wel erg leuk... ze loopt op wolken met dr hakken _O-

Laatst bewerkt:
Toe maar! Nadine wordt verwend! Mooie kar hoor:) cabrio's zijn leuk speelgoed.
thnxx :j heb het altijd geroepen, mijn dochter krijgt een leuk cabriootje, maar holieshit, wat is alles duur, dus rijbewijs er tegen aan gegooit en dacht klaar ermee...maar toen kwam deze gisteren spontaan om de hoek...check, check check en ken deze cabrio al jaren, dealeronderhouden omdat de vader van de eigenaresse zelf chef huppeldepup was in opelgarage, dus is met een zijden doekje behandeld.. ja.. ik ben gewoon blij, ze moet een goeie auto hebben, en ze mag van mij best een beetje posen.. doet dr moeder ook op de blade... *O* dussssseh laat nadine maar schuiven.. *O*

En een goede morgen :W

Mooi koekblik Babe, doet ze het met haar 1e koekblik beter als ik. Gefeliciteerd met d'r aanwinst *O*

staat die te koop... die zou john ook nog weleens willen score..maar dat gaat nu ff niet lukken...

hier de auto van nadine... *O* een opel astra G cabrio 2002

[afbeelding]
Damn.... Ik moest met minder doen toen ik mijn eerste eigen auto kocht... gare corsa van 400,-.....
Het is dat ik te oud ben en ze een vriendje heeft :P als ze op jou gaat lijken later dan zit dat wel goed, ik wil ook wel een vriendin met een cabrio :P

Damn.... Ik moest met minder doen toen ik mijn eerste eigen auto kocht... gare corsa van 400,-.....
Het is dat ik te oud ben en ze een vriendje heeft :P als ze op jou gaat lijken later dan zit dat wel goed, ik wil ook wel een vriendin met een cabrio :P
_O- Dan geef je jouw meisje er een cadeau. Verkoop je toch gewoon je blade?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan