idd...
dat soort dingen... Daar word je grijs van!
Gelukkig weer normaal nachtrust straksna een week onzekerheid.
Mw. Brasletti voelde vorige week een knobbeltje op haar borst, en heeft een aantal tests gehad. Gelukkig is er niets om ons zorgen over te maken hoorden we vandaag
Gelukkig!Gelukkig weer normaal nachtrust straksna een week onzekerheid.
Mw. Brasletti voelde vorige week een knobbeltje op haar borst, en heeft een aantal tests gehad. Gelukkig is er niets om ons zorgen over te maken hoorden we vandaag
Tank heeft schoonheid foutjes en ik heb ook nog een zadel nodig.@ NM: Ik heb binnenkort een zadel over als die van de tiger bekleed is...
@ Oerblade: Wat is er met jou tank dan? Je moest toch alleen een zijkap hebben?
Oh ok, beter als die netjes is en er geen hoofdprijs voor moet hebben. Dat zadel van mij zit nu op de tiger. Het zadel daarvan heb ik bij Bras opgehaald en kan ik nu gaan afwerken voor het laten bekleden, dan is die van mij over...Tank heeft schoonheid foutjes en ik heb ook nog een zadel nodig.
mooi.... hebben we het dan over@ NM: Ik heb binnenkort een zadel over als die van de tiger bekleed is...
@ Oerblade: Wat is er met jou tank dan? Je moest toch alleen een zijkap hebben?
Zag het op FB, leuk beesieWij hebben sinds vandaag "gezinsuitbreiding"
een leuke labrador pup van net 11 weken, hij luistert naar de naam Bink...
Goedemorgen....
....Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen....behalve dat mijn weekend na 10 uurtjes werk gaat beginnen...
Zou ff informeren bij Motoport wat zo'n beugeltje moet kosten, (Rockanje kon die iig gefixt worden)Hmm, ebay ingedoken om te kijken voor de montage beugel voor mijn seatcover, maar niks gevonden
Als iemand er een weet, ik hou me aanbevollen. Heb wel gevraagd of verkoper de beugel nog heeft, maar nog geen antwoord.
zou het beugeltje van je duozadel ook passen, die heb ik denk ik nog wel, zal eens kijken.
Gaat niet passen, de beugel die daarbij hoor is een vaste beugel/plaat met 2 pinnen die je in die 2 gaten schuift van de cowl, zie hier...zou het beugeltje van je duozadel ook passen, die heb ik denk ik nog wel, zal eens kijken.
aha, wat een rare aansluiting echt op zijn hondasGaat niet passen, de beugel die daarbij hoor is een vaste beugel/plaat met 2 pinnen die je in die 2 gaten schuift van de cowl, zie hier...
[afbeelding]
[afbeelding]
avond!
eindelijk weer tijd om aan de blade te kunnen!
Kom ik in de schuur zie in overal wit van pekel!!!!!!!!!!!!!!
Sh*t dat komt van het ritje op de aanhanger.
Iemand eenig idee hoe ik mijn blok nu weer netjes krijg?????
En iemand zij hier dat de voorvork poten zoveel mm door moesten steken bij een 17 inch wiel.
hoeveel was dit?
Hoop volgende week weer tijd te hebben want mijn kappen en hugger zijn klaar bij de spuiter!
Denk eerst wassen/boenen met sop, drogen en met WD40 inwrijven.avond!
eindelijk weer tijd om aan de blade te kunnen!
Kom ik in de schuur zie in overal wit van pekel!!!!!!!!!!!!!!
Sh*t dat komt van het ritje op de aanhanger.
Iemand eenig idee hoe ik mijn blok nu weer netjes krijg?????
En iemand zij hier dat de voorvork poten zoveel mm door moesten steken bij een 17 inch wiel.
hoeveel was dit?
Hoop volgende week weer tijd te hebben want mijn kappen en hugger zijn klaar bij de spuiter!