Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen....

....Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen....behalve dat mijn weekend na 10 uurtjes werk gaat beginnen...

@ NM: Ik heb binnenkort een zadel over als die van de tiger bekleed is...

@ Oerblade: Wat is er met jou tank dan? Je moest toch alleen een zijkap hebben?

Laatst bewerkt:
Morguh...

..hmm kort vraagje weet iemand die een alu lasaperaat heeft.. kan tig of mig zijn maak niet uit het gaat om het vastweer hechten van een voetsteunplaatje.

Dat hangt aan 1 zijde nog vast en zou graag weer de 2e bevestiging [gaatje] weer vast willen hechten..

Maar idd nu blijkt dat ik dus al jaren geen lasaperaat heb hahaha ..

Maar goed mocht er iemand dr 1 hebben of op zijn werk dan graag een keer dat plaatje laten schrikken met zo een tangetje dr tegen aan..

Misschien hecht die zich wel ff lekker vast.

Ik kan je niet betalen[dr is nu eenmaal geen geld] maar als ik ooit wat vor je kan betekenen of terug doen in een bepaalde dienst of hulp sta ik voor je klaar..

...niks moet ,maar zou mooi zijn als iemand me dr mee kon helpen misschien..?

Gelukkig weer normaal nachtrust straks na een week onzekerheid.

Mw. Brasletti voelde vorige week een knobbeltje op haar borst, en heeft een aantal tests gehad. Gelukkig is er niets om ons zorgen over te maken hoorden we vandaag

Goed te lezen kerel....ik weet als geen ander hoe het is......

Tank heeft schoonheid foutjes en ik heb ook nog een zadel nodig.
Oh ok, beter als die netjes is en er geen hoofdprijs voor moet hebben. Dat zadel van mij zit nu op de tiger. Het zadel daarvan heb ik bij Bras opgehaald en kan ik nu gaan afwerken voor het laten bekleden, dan is die van mij over...

Laatst bewerkt:
Doet er hier toevallig iemand aan autocross, of iemand kent die hier aan doet.

Ik heb namelijk mijn auto te koop staan
Nette auto, zit alleen een tik in het blok, wat hoogstwaarschijnlijk een klepstoter is.

Auto loopt verder super en is in nette staat.

Gaat trouwens om een Peugeot 1.6 16v GTI uit 1998.
216600km op het klokkie, maar draait nog super. (buiten het tikje om natuurlijk )

mag voor een prikkie weg

// staat trouwens ook op MP: 'Peugeot 106 GTI 1998'

Laatst bewerkt:
Hmm, ebay ingedoken om te kijken voor de montage beugel voor mijn seatcover, maar niks gevonden
Als iemand er een weet, ik hou me aanbevollen. Heb wel gevraagd of verkoper de beugel nog heeft, maar nog geen antwoord.

Wij hebben sinds vandaag "gezinsuitbreiding"

een leuke labrador pup van net 11 weken, hij luistert naar de naam Bink...

Hmm, ebay ingedoken om te kijken voor de montage beugel voor mijn seatcover, maar niks gevonden
Als iemand er een weet, ik hou me aanbevollen. Heb wel gevraagd of verkoper de beugel nog heeft, maar nog geen antwoord.
Zou ff informeren bij Motoport wat zo'n beugeltje moet kosten, (Rockanje kon die iig gefixt worden)

Wel suf als die verkoper een half product verkoopt en het niet vermeld in z'n advertentie. Hopen dat ie 'm gewoon vergeten is in de doos te doen bij het verzenden...

Ik heb morgenmiddag vrij genomen, kan ik de boel nog beetje opruimen voor als vriendin komt slapen

zou het beugeltje van je duozadel ook passen, die heb ik denk ik nog wel, zal eens kijken.
Gaat niet passen, de beugel die daarbij hoor is een vaste beugel/plaat met 2 pinnen die je in die 2 gaten schuift van de cowl, zie hier...

Laatst bewerkt:
avond!
eindelijk weer tijd om aan de blade te kunnen!
Kom ik in de schuur zie in overal wit van pekel!!!!!!!!!!!!!!
Sh*t dat komt van het ritje op de aanhanger.
Iemand eenig idee hoe ik mijn blok nu weer netjes krijg?????

En iemand zij hier dat de voorvork poten zoveel mm door moesten steken bij een 17 inch wiel.
hoeveel was dit?
Hoop volgende week weer tijd te hebben want mijn kappen en hugger zijn klaar bij de spuiter!

pekel zal wel al in de blok gevreten zijn gaat er zonder flink poetsen met een schuur(spons) niet zomaar meer af.

tja dat doorsteek verhaal, heb jaren zonder doorgestoken poten gereden, nu met hyperpro's er in 10mm door gestoken, maar is ook wat je zelf prettig vind, wil je scherper sturen meer door laten steken.

Denk eerst wassen/boenen met sop, drogen en met WD40 inwrijven.

Vorkpoten zouden volgens de berekening van een paar topics terug 6 mm door de kroonplaat moeten steken om het 16" effect te krijgen met een 17" voorvelg...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.