Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 96

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag maar eens begonnen met de blade op te poetsen:

Foto's:
ervoor en erna
[afbeelding]

klaar!
[afbeelding]
Die steppies zien er blingbling uit :9 Leuke klus, heb ik ook gedaan, dan de steppies, schakelpook, schakelstangetje en rempedaal nog... :9
GroteFoto-OYYLQV6W.jpg

Oja mijn blade heeft bij de vorige eigenaar pekel mee gemaakt, hierdoor zitten er witte kringen op de achterbrug.
Iemand mischien een tip om dit te doen verdwijnen?
Geen idee, metaalpoets oid :? (Niet te hard poetsen anders gaat ie ook blinken...)

Laatst bewerkt:
zo... da's een kleine dempertjuh... :9
Yep, heb ik nog steeds. Is het mooiste inkortproces ooit, in de blanke lak laten spuiten en ziet er uit als nieuw :9
Ben er nog niet uit of ik die nog op mijn project ga monteren, zit nl aan een klein dubbel gp-dempertje te denken... :9
GroteFoto-SXBQP3GQ.jpg

Laatst bewerkt:
Yep, heb ik nog steeds. Is het mooiste inkortproces ooit, in de blanke lak laten spuiten en ziet er uit als nieuw :9
Ben er nog niet uit of ik die nog op mijn project ga monteren, zit nl aan een klein dubbel gp-dempertje te denken... :9
[afbeelding]
da's ook mooi!
maar om te toeren op de dijk moet je dan standaard als achterrijder :9

met de andere trouwens ook denk ik

Zat wel een aardige herrie in, maar niet echt schrikbarend. Bij die GP-dempertjes zou ik wel killers fixen, misschien wel standaard er in aangezien de bochtenset ook ingekort gaat worden zodat die dempertjes net achter het voetsteppie tevoorschijn komen. Denk dat er dan zonder killers er wel een enorme kolereherrie uit komt zetten...

Laatst bewerkt:
ik ga volgende week eindelijk mijn ingekorte demper testen...
vanaf vrijdag vrij tot volgende jaar

Zat wel een aardige herrie in, maar niet echt schrikbarend. Bij die GP-dempertjes zou ik wel killers fixen, misschien wel standaard er in aangezien de bochtenset ook ingekort gaat worden zodat die dempertjes net achter het voetsteppie tevoorschijn komen. Denk dat er dan zonder killers er wel een enorme kolereherrie uit komt zetten...

Viel idd best mee :Y

kan niet.... htc is dood...
tenzij ik die eerst naar de winkel breng _O- kost maar 165 euri -O-
je kan dit zelf doen mr... heb ik ook bij diverse telf gedaan alleen je schermpie kun je bestellen via internet[zat te vinden]..
Kosten rond de 65 euro incl verzenden''

je kan dit zelf doen mr... heb ik ook bij diverse telf gedaan alleen je schermpie kun je bestellen via internet[zat te vinden]..
Kosten rond de 65 euro incl verzenden''
voor de htc kost het ong 100/125 via ebay
maar aangezien het om een nieuwe HTC One X van ongeveer 600 euri, ga ik geen risicos nemen en laat ik het gewoon doen

maar aangezien het om een nieuwe HTC One X van ongeveer 600 euri, ga ik geen risicos nemen en laat ik het gewoon doen

waar is toch de tijd gebleven van de good old nokia's? :P

Hmm ok wat je wilt,1 tip.. als je ze naar zo een hanfige harrie[achmed sollutions] gaat brengen hoop ik voor je dat die wel zijn armpie aarde[kabeltje]..dus dat die zijn statische lading ontaard anders heb je binnen aanzienlijke tijd schade aan je telf...

heb ze vroeger ook gereparerd..[Phonehouse]..tis maar een tip''

succes''

waar is toch de tijd gebleven van de good old nokia's? :P
die gebruik ik nu... mijn oude 9300i.... vet hoor!
jammer genoeg nog geen whatsapp kunnen installeren

9300i.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan