lieve guido , postaldude...
gecondoleerd en heel veel sterkte met het overlijden van je moeder, veel te vroeg, veel te jong...
alle liefs van deze kant... woorden schieten te kort...
Damn...weet precies waar ie doorheen moet
Sterkte kerel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gecondoleerd en heel veel sterkte met het overlijden van je moeder, veel te vroeg, veel te jong...
Zou idd kunnen ja, die was idd iets hoger, maar dat stond ie ook al met de originele schokdemper. Denk dat er risers onder die van mij zaten...Wellicht komt dat door je HP weer achter? Stond de kont van de jouw Blade iets hoger dan de Tiger?
Man, gecondoleerd, heel erg veel sterkte de komende tijd...lieve guido , postaldude...
Dat verklaart het sturen, denk ikZou idd kunnen ja, die was idd iets hoger, maar dat stond ie ook al met de originele schokdemper. Denk dat er risers onder die van mij zaten...
sterkte gewenst de komende tijd van mij en mijn vriendinlieve guido , postaldude...
Iedereen bedankt voor het medeleven! Was een zware tijd, gelukkig kan zij (en wij) nu rusten..
Ik weet het ook, vandaag 10 jaar geleden dat mijn moeder foetsie was...Guido...
Gecondoleerd!
Weet hoe het voelt helaas, mijn vader dit jaar ook verloren
En zoals jij ook al zei... Zij heeft nu rust!
Sterkte manIedereen bedankt voor het medeleven! Was een zware tijd, gelukkig kan zij (en wij) nu rusten..