Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 95

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen everyone

vanmiddag een pekel fiets ophalen een yamaha xj900 ui '92 met cardan.. dan kan ik toch nog iets van een motor rijden..

Mogge

Allemaal nog een keer goed schelden op de maandag, het is de laatste van het jaar...

als vrijdag de wereld tenminste echt vergaat.....

Goedemorgen.

Guido, wat een naar bericht. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan me er wel een voorstelling bij maken hoe vreselijk het moet zijn om een ouder te verliezen.

Heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen. Ik hoop dat jullie de rust en de kracht kunnen vinden om de komende periode goed door te komen.

Ik wilde hierbij mijn innige deelneming toezeggen aan postadude

Lees net dat je moeder is overleden..

Pfff voel me aardig klote nadat ik domme opmerkingen geplaatst heb door dat onmacht gevoel,immers niet mededenkend aan derden en wat die ook meemaken wat zich om hun heen speelt.

Daarvoor mijn excuses nogmaals en wil ik je alsnog condoleren met je Moeder.''

Ik zou mij geen raad weten als ik die van mij zou moeten missen....echt''

Als ik je ergens ooit mee kan helpen postaldude, dan staat mijn deur wagenwijd voor je open..

José.. [Xico]

Heb ik (ook) even gemist...

Gecondoleerd

ik zag laatst ergens op internet een webwinkel die koppelingsdeksels verkochten waarvan een groot deel transparant was.

heeft iemand een idee welke merken deze verkopen? Internet is helaas erg groot.. dus ik kan ze niet meer terugvinden.

ik zag laatst ergens op internet een webwinkel die koppelingsdeksels verkochten waarvan een groot deel transparant was.

heeft iemand een idee welke merken deze verkopen? Internet is helaas erg groot.. dus ik kan ze niet meer terugvinden.
heb ze wel eens gezien voor een ducati.. maar tja die koppelingen zijn droog dus dan kan het maar wat moet je ermee bij een jap..?

Das toch allemaal nat..

maar idd ze zijn dr wel ja.. Gooooglen.. hmm hier alvast 1 leverancier maar let wel niet voor alle merken. http://www.perfectdreambikes.nl/cms/view.php?cat=2

http://www.perfectdreambikes.nl/cms/img/5846159ALT.-CARTER koppeling otec 560,00.jpg

http://www.perfectdreambikes.nl/cms/img/914990fzr max01213.JPG

Laatst bewerkt:

praktisch nut heeft het totaal niet, het is meer voor de 'heb'

Ola,

Na behoorlijk wat (stunt)motoren te hebben versleten, heb ik onlangs een 900RR Turbo project overgenomen van een vriend van mij, deze ga ik afbouwen in de komende maanden zodat ik het driften weer kan oppakken wat ik hiervoor op mijn verlengde blackbird deed.

afijn........foto's zeggen meer!

Laatst bewerkt:
leuk projectje, aparte radiateur ook.

zeker nog wel de achterbrug verlengen en veel afstel en werkzaamheden.

leuk project. Heb je dit blok ook op opgeboord? hoeveel pk haal je hier uiteindelijk uit?
zal wel gaan als de brandweer als die klaar is.

en nog even technisch vraagje, moet je bij dit soort projecten ook alle pakkingen vervangen voor sterkere? omdat de fabrikant toch rekening houd met orgineel ongeblazen

Status
Niet open voor verdere reacties.