Hij gaat vanmiddag mee naar huis!!
heeeee whiteblade aka ivoryje had je nicknameverandering 1x kunnen doorvoeren op mf... maar volgens mij heb jij het anders gedaan
hahaha wtf! neger!! alhoewel het in het echt wel mooi zal zijn.. maar deze krijgt voorlopig geen pro-paintjob!
potverdoemme, elke x als ik jou blade zie...ik blijf hem echt zo mooi vinden..nou heb ik ook wel een behoorlijk zwak voor repsols hoor, wat is ie mooi
mooi mooi zo.. beter thuis..
http://motoren.marktplaats.nl/motor...E2HZJwT2G///EhrCOg1/v9B//tjWY=&fta_ind=1&fs=1
dit vonden we ook wel wat
heeeee whiteblade aka ivoryje had je nicknameverandering 1x kunnen doorvoeren op mf... maar volgens mij heb jij het anders gedaan
Heb de achterbrug ff opgemeten, wel van de SC33 (maar denk dat de SC28 niet anders is), kwam op +/- 25,5 cm uit (kon niet helemaal precies meten ivm de kettinggeleider die in de weg zat).wil je de maat van de achterbrug voor me meten als je de originele nog hebt liggen.;-)
Heb de achterbrug ff opgemeten, wel van de SC33 (maar denk dat de SC28 niet anders is), kwam op +/- 25,5 cm uit (kon niet helemaal precies meten ivm de kettinggeleider die in de weg zat).