Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 93

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij gaat vanmiddag mee naar huis!! *O*
feestje1.jpg

heeeee whiteblade aka ivory *O* je had je nicknameverandering 1x kunnen doorvoeren op mf... maar volgens mij heb jij het anders gedaan _O- _O-

potverdoemme, elke x als ik jou blade zie...ik blijf hem echt zo mooi vinden.. *O* nou heb ik ook wel een behoorlijk zwak voor repsols hoor, wat is ie mooi :}

dank je! ik heb die blade voor 1600 eu gehaald, 20 km vanaf je woonplaats :P *D

En een goede middag :W

Vanmiddag ff bij de blade geweest, ff kijken hoe de km-teller er gemonteerd uitzag... (uiteraard hetzelfde, die zal niet veranderen...) Had 'm op het stuur tussen de risers gedaan, maar vond dat ie voor het mooie wat te hoog was.
Nu zag ik dat ik op het balhoofd nog een dikke bout had zitten voor de topkuipsteun, denk dat ik daar gewoon ff een beugeltje ga fixen en een stuk buis van 22mm er tussen prak.
Dan komt ie mooi achter het kuipje te hangen van de koplampunit en blijft het zicht nog erg goed...

@ Phyllis: *O*

@ Storm88: Dat is ook zeker een nette blade :Y

Laatst bewerkt:
pfff.. morgen meer zon zo te lezen..[nieuws..] eindelijk weer ff me blade pakken.. :P

wil je de maat van de achterbrug voor me meten als je de originele nog hebt liggen.;-)
Heb de achterbrug ff opgemeten, wel van de SC33 (maar denk dat de SC28 niet anders is), kwam op +/- 25,5 cm uit (kon niet helemaal precies meten ivm de kettinggeleider die in de weg zat).

nou, ik heb ff een baalmiddagje, bah bah... ik had 14 sept een afspraak bij mijn tattooeerder... potverdrie, een ontwerp, niet uit mijn kop te halen, zo mooi...enja zo dik mijn eigen keus, mijn ding, op mijn arm en een stukje hand... krijg ik net bericht dat mijn tattooeerder niet op handen tattooeerd...eh ja.. oké...

ik snap hem wel...maar kan wel vloeken... hij is zo goed!beetje balen... man, man, ik zit echt zo te balen... heb wel een tweede keus, maar toch... écht zo balen...

owja moet ik het ff motorgerelateerd maken _O-

die tattoo zal ook net als mijn vorige op mijn blade komen *O* idd de vorige zit ook op de butt van mijn blade...

zo dan..ik l*l toch over een punt aan... _O-

Heb de achterbrug ff opgemeten, wel van de SC33 (maar denk dat de SC28 niet anders is), kwam op +/- 25,5 cm uit (kon niet helemaal precies meten ivm de kettinggeleider die in de weg zat).

gemeten vanaf begin van de schaft of onderbuik? _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan