Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check... Double Check.... :N

Wel een kont in het wit van een 929

Zo. . Deze zit straks voor tijdelijk op de blade. .
Nu nog even een nieuwe tellerunit ziet te scoren. . . bij voorkeur digitaal. . koso maakt wel leuke dingetjes zag ik :) Toch wel handig om te zien hoe hard je rijdt en belangrijker nog. . het toerental om tijdens het wheeliën over te schakelen :P

Nu nog even een nieuwe tellerunit ziet te scoren. . . bij voorkeur digitaal. . koso maakt wel leuke dingetjes zag ik :) Toch wel handig om te zien hoe hard je rijdt en belangrijker nog. . het toerental om tijdens het wheeliën over te schakelen :P

Lekker hoor!

Ik had anders ook nog wel een sfkuipje voor je liggen voor bruikleen ;)
alleen daar zitten dan geen raw bij....

10034897_870_FR03_MOD_08.JPG

Lekker hoor!

Ik had anders ook nog wel een sfkuipje voor je liggen voor bruikleen ;)
alleen daar zitten dan geen raw bij....

Ja, maar die is grijs. . :)
En mijn bike wordt matsatijnglanszwart . . dat is deze kuip ook niet. . maar dit past iig nog een beetje . . en je weet dat ik er nog steeds niet over uit ben wat ik met de blade doe ..
Dus mocht het zo blijven is dit een kuipje waar ik vrede mee heb :)

Laatst bewerkt:
Ja, maar die is grijs. . :)
En mijn bike wordt matsatijnglanszwart . . dat is deze kuip ook niet. . maar dit past iig nog een beetje . . en je weet dat ik er nog steeds niet over uit ben wat ik met de blade doe ..
Dus mocht het zo blijven is dit een kuipje waar ik vrede mee heb :)

Tja, beter iets dan niets ;)

Maar je weet dus nog steeds niet wat je van plan bent?
Ik zou in jouw geval lekker lowbudget gaan doen, sf kuipje erop en dan achterkuipen van MP kopen ofzo? Dan kan je weer lekker rijden, je kan altijd daarna nog wat dingen kopen/veranderen *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan