had je het liever zelf gedaan dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
had je het liever zelf gedaan dan
hahaha...in ADO kleuren!!
Zou wat zijn voor m'n zwager, die was jarenlang de stadionspeaker en dus groot fan van ADO...
ik zou het wel een x wilen doen, al is het alleen maar om te weten hoe het werkt
tuurlijk, ik ga hier nooit niet weg...idd tijntje zijn afscheidstopic van de 900RR serie....
maaaaaaaaaaaaaaar niet voor het laatst dat hij hier gepost heeft.... hij blijft heerlijk aanwezig he tijn
allemaal weer van harte gefeliciteerd met het volouwehoeren van deeltje 27...hatsjikideeeeeeeeeeeeeee door naar deeltje 28...staan al weer kleine 10 ouwehoerposten in...dus zet hem op en laten we martijn lekker aan het werk houden....
Nieuwe deeltje ook weer gevonden.
Ik klets hier gewóón verder...
Ik wou zeggen gefeliciteerd met het nieuwe deel... maar nu zie ik wie de topic starter is
Werkelijk sommige mensen leren het ook nooit
yepz... en dan een x aantal dingen met "vervangen" overschrijven...copy---> paste
copy---> paste
yepz... en dan een x aantal dingen met "vervangen" overschrijven...
en klaar...
ahha, ik krijg nu al niet eens 2 foto's tegelijk in 1 post
ben dr weer ff vandoor...de mzzl guys en girlies... tot latersssss
Dat lukt mij ook niet
ah net te laat... had even een sploedje
suc7 martijn en bedankt.
kump goud...ah net te laat... had even een sploedje
suc7 martijn en bedankt.
goeiemoggel
succes...
ik zwaai alleen want zo goed is de morgen niet. kan sommige mensen wel schieten op dit moment.
mocht ik een lange tijd niet reageren dan heeft dat te betekenen dat ik een zeer ernstig delict heb begaan
ik zwaai alleen want zo goed is de morgen niet. kan sommige mensen wel schieten op dit moment.
mocht ik een lange tijd niet reageren dan heeft dat te betekenen dat ik een zeer ernstig delict heb begaan
Je hebt toch niet weer aan fietszadels staan ruiken hè?
succes...
als ie dan goedkoper is, is dat wel weer een ideaal excuus om ook een nieuw pak op te halen...Goeiemiddag... ja, dat is het nu echt. Ten minste, middag dan... of ie goed is moeten we nog maar afwachten.
Mmm kan niet wachten tot het zaterdag is, (is het al zaterdag?? )
En ik denk dat ik er nog een in Uden ook ga bekijken. Kwa kilomters veel lager (37k uit mijn hoofd) zelfde bouwjaar, maar dan Amerikaanse kleurstelling (past niet bij mijn pak ) maar ziet er wel netjes uit...
off to work
met dit mooie weer