Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd tijntje zijn afscheidstopic van de 900RR serie....

maaaaaaaaaaaaaaar niet voor het laatst dat hij hier gepost heeft.... hij blijft heerlijk aanwezig he tijn :j

allemaal weer van harte gefeliciteerd met het volouwehoeren van deeltje 27...hatsjikideeeeeeeeeeeeeee door naar deeltje 28...staan al weer kleine 10 ouwehoerposten in...dus zet hem op en laten we martijn lekker aan het werk houden....

b7a982c365b41725784befceee1dbfe8

:j :j :j
tuurlijk, ik ga hier nooit niet weg... :N

Nieuwe deeltje ook weer gevonden.
Ik klets hier gewóón verder... :P
*O*

altijd gezelli...

ben dr weer ff vandoor...de mzzl guys en girlies... tot latersssss *O*

ah net te laat... had even een sploedje :X

suc7 martijn en bedankt.

:W

ik zwaai alleen want zo goed is de morgen niet. kan sommige mensen wel schieten op dit moment.

mocht ik een lange tijd niet reageren dan heeft dat te betekenen dat ik een zeer ernstig delict heb begaan O-) _O- })

ik zwaai alleen want zo goed is de morgen niet. kan sommige mensen wel schieten op dit moment.

mocht ik een lange tijd niet reageren dan heeft dat te betekenen dat ik een zeer ernstig delict heb begaan O-) _O- })
succes... 8-)

Je hebt toch niet weer aan fietszadels staan ruiken hè? :o

:+

Goeiemiddag... ja, dat is het nu echt. Ten minste, middag dan... of ie goed is moeten we nog maar afwachten.

Mmm kan niet wachten tot het zaterdag is, (is het al zaterdag?? )
En ik denk dat ik er nog een in Uden ook ga bekijken. Kwa kilomters veel lager (37k uit mijn hoofd) zelfde bouwjaar, maar dan Amerikaanse kleurstelling (past niet bij mijn pak -O-) maar ziet er wel netjes uit...

Goeiemiddag... ja, dat is het nu echt. Ten minste, middag dan... of ie goed is moeten we nog maar afwachten.

Mmm kan niet wachten tot het zaterdag is, (is het al zaterdag?? )
En ik denk dat ik er nog een in Uden ook ga bekijken. Kwa kilomters veel lager (37k uit mijn hoofd) zelfde bouwjaar, maar dan Amerikaanse kleurstelling (past niet bij mijn pak -O-) maar ziet er wel netjes uit...
als ie dan goedkoper is, is dat wel weer een ideaal excuus om ook een nieuw pak op te halen... ;)

maaruh, piccie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan