Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Kontje opgepimpt en wheelstriping. Knippers voor nog vervangen en andere(korte) rem/koppelings hendels.
full
 
Absoluut. Voor een 04 600rr is leovinci volgens hun eigen website niet meer leverbaar. Wel jammer, want vind zo'n conisch eindstukje mooi. Denk er nu aan om een takkoni te halen.
Allermooiste blijft een akra of een bodis, maar dat is allemaal net weer wat prijziger.
 
Absoluut. Voor een 04 600rr is leovinci volgens hun eigen website niet meer leverbaar. Wel jammer, want vind zo'n conisch eindstukje mooi. Denk er nu aan om een takkoni te halen.
Allermooiste blijft een akra of een bodis, maar dat is allemaal net weer wat prijziger.

Misschien kun je er 2e hands nog 1 op de kop tikken.
Heb zelf een 09 en deze zat er bij de koop al op. Qua looks vind ik hem persoonlijk mooiste die ik heb gezien en qua geluid is hij ook heerlijk😁 Maar dat is mijn mening.
 
Misschien kun je er 2e hands nog 1 op de kop tikken.
Heb zelf een 09 en deze zat er bij de koop al op. Qua looks vind ik hem persoonlijk mooiste die ik heb gezien en qua geluid is hij ook heerlijk😁 Maar dat is mijn mening.

2dehands vind je helaas niet veel voor de 03/04 pc37. Maar takkoni is in dezelfde stijl, en 300 euro nieuw. Met e-keur en db-killer.
 
Ja die bodis is supermooi. Maar ook weer bijna 2x zo duur. Nu mag hobby wel wat geld kosten, maar heb al veel hobby's en maar een modaal gezinnetje met 2 kleine kinderen en een koophuis. :)
 
Ja die bodis is supermooi. Maar ook weer bijna 2x zo duur. Nu mag hobby wel wat geld kosten, maar heb al veel hobby's en maar een modaal gezinnetje met 2 kleine kinderen en een koophuis. :)
Dan ben je toch goed bezig :Y er zijn er meer die deze hobby helemaal niet kunnen maar toch graag zouden willen!
 
Zal mijn demper ook maar even d'r bij gooien dan, bij mij zit er een two brothers demper op. Al tijden bezig om andere downpipes te zoeken om n vol systeem te maken maar valt niet mee. Recent toch wat gevonden, op maat gemaakte rvs piep in Engeland. Ben benieuwd :)
 
Beste allen,

Een maatje van me heeft zn CBR verkocht en heeft dit deel nog over: Nieuw in de verpakking...

R&G Radiator guard CBR600RR 07-12

rg_racing_radiator_guard_zoom.jpg


€ 39,-

Bij interesse graag een PM!
 
Hoe veel km gaat dit mee ongeveer?


tja een band ?

rijd je veel snelweg ? is het midden van de band wat vlugger op .

rij je veel in duitsland en kun je een aardig stukje sturen en hou je de banden op de juiste spanning haal je er genoeg km's


op mf heerst nogal ik heb mijn banden opgereden ... terwijl het middenstuk kaal is en de zijkanten van de band nog praktisch nieuw zijn . :P
 
tja een band ?

rijd je veel snelweg ? is het midden van de band wat vlugger op .

rij je veel in duitsland en kun je een aardig stukje sturen en hou je de banden op de juiste spanning haal je er genoeg km's


op mf heerst nogal ik heb mijn banden opgereden ... terwijl het middenstuk kaal is en de zijkanten van de band nog praktisch nieuw zijn . :P

Ik rijd daarom op straat met Pilot Road 2 banden. Kunnen plakken bij warm weer (genoeg plaksel voor op straat en een circuitdag in de trage groepen), doen het prima in de regen (wederom op straat :9 ) en ze gaan tussen de 15k - 20 k mee op de 600RR (ik schat het grof). Ik heb deze dan alleen achter. Voorkant een oude PP2.

Het vierkant worden gaat dus iets trager, maar elke band wordt in NL vierkant. Als je hier immers een potje gaat lopen sturen mag je binnen de korte keren fietsen. :Z
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd daarom op straat met Pilot Road 2 banden. Kunnen plakken bij warm weer (genoeg plaksel voor op straat en een circuitdag in de trage groepen), doen het prima in de regen (wederom op straat :9 ) en ze gaan tussen de 15k - 20 k mee op de 600RR (ik schat het grof). Ik heb deze dan alleen achter. Voorkant een oude PP2.

Het vierkant worden gaat dus iets trager, maar elke band wordt in NL vierkant. Als je hier immers een potje gaat lopen sturen mag je binnen de korte keren fietsen. :Z


om agent is tegenwoordig veel aanwezig zelf in de eifel hier vlakbij over de grens wil je al niet meer in het weekend komen
 
zoek een op superpole ;)


hebben ook leuke uitlaatjes .. :P

Superpole heb ik ook naar gekeken, maar dat is met zo'n normaal eindpijpje aan de demper, en dat vind ik persoonlijk iets minder bij een 600rr. Verder inderdaad mooie dempers, maar ook daar is de demper 340 euro, en voor een e-keur moet je nog een keer 35 euro betalen. Ben je alweer 75 euro duurder uit terwijl ik de stijl van de demper wat minder vind dan van takkoni. Al geloof ik best dat het afwerkingsniveau hoger is.
 
Ik rijd daarom op straat met Pilot Road 2 banden. Kunnen plakken bij warm weer (genoeg plaksel voor op straat en een circuitdag in de trage groepen), doen het prima in de regen (wederom op straat :9 ) en ze gaan tussen de 15k - 20 k mee op de 600RR (ik schat het grof). Ik heb deze dan alleen achter. Voorkant een oude PP2.

Het vierkant worden gaat dus iets trager, maar elke band wordt in NL vierkant. Als je hier immers een potje gaat lopen sturen mag je binnen de korte keren fietsen. :Z
15 tot 20 vind ik nog al wat

Mijn Pipo 2ct is toch wel binnen 10 op hoor

Heb nu een Pipo 3 besteld

Volgende set miss Roda proberen dan

1st 6-6 crt dag op Assen
 
Terug
Bovenaan Onderaan