Duidelijk verhaal. Dat van die kettinggeleider. Is er niemand die dat in 3d kan printen. Ik heb ze van de Super Tenere ook wel eens gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat wel. Kan ook bij Ali hoor.En, fuck jef bezos
Ja precies eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel km ik er nu mee gereden heb. Wel langer dan de bt45 liggen ze er nu onder. Ze kunnen waarschijnlijk nog wel 1000km hebben, maar voor het mooie beter eraf.Vorige keer bij 8000km vervangen, volgende keer doe ik dat wat eerder. Helemaal oprijden is wel goedkoop maar een bijna kale band rijd niet echt lekker. Helaas niet genoeg bochtjes in de buurt dat de bandjes mooi rond blijven.
En 1 tandje kleiner om mee te beginnen ? Of merk je daar niets van ?ik vind 120 op zich wel zat, als je echt graag 140 wil rijden dan zou ik m niet korter vertanden.
Ik kies doorgaans voor achter 2 groter, anders vreet je sneller je kettingglijstuk op de achterbrug op, en die zijn niet meer leverbaar.
Ok! Ik dacht dat het meer iets was voor het circuit. Jou bevalt het op straat dus ook beter. Moet je nu niet teveel schakelen dan?Straat
Dat is toch het mooiste aan de CB, lekker door de bak heen roerenOk! Ik dacht dat het meer iets was voor het circuit. Jou bevalt het op straat dus ook beter. Moet je nu niet teveel schakelen dan?
Je gaat sneller door de versnellingen heen ja. Maar je kunt ook makkelijker trekker'en omdat je onderin ook meer trekkracht hebt.Ok! Ik dacht dat het meer iets was voor het circuit. Jou bevalt het op straat dus ook beter. Moet je nu niet teveel schakelen dan?
mijn ww verkeer doet 1 op 8:5 dus de motor valt altijd meeVerbruik mn beide CB's lopen met ww verkeer met gemak 1:20
Huh ? Hoe kan dat . Bij stevig rijden doet die van mij iets van 1 op 18.Ik begin nog steeds in paniek een tankstation te zoeken bij 150km...
Op de SP1 gaat het lampje branden bij 150ish km, en dan is de tank ook vlot leeg, dus vandaar hahaHuh ? Hoe kan dat . Bij stevig rijden doet die van mij iets van 1 op 18.
Ik doe vaker weekendjes Eifel en dan rij ik wel 250 km heen en 250 km terug over de snelweg. Snel schakelen is inderdaad leuk, maar hoogtoerig op de snelweg is minder.