Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7

Vandaag stukje gereden, hij lijkt nu wel ineens rechtdoor te rijden. Heel vreemd de winterslaap lijkt hem goed gedaan te hebben :)

Zie wel dat mijn achterband S22 de beste tijd gehad heeft. Destijds voor en achter tegelijk vervangen. Wat is doorgaans bij een sportieve rijstijl gebruikelijk voor en achter tegelijk wisselen? Of kan meestal de voorband nog een extra ronde mee?

Foto van vanmiddag bij het tankstation in Elten DLD

640CFAD3-7CFD-49FF-A958-37E423559A19.jpeg
 
Vorige keer bij 8000km vervangen, volgende keer doe ik dat wat eerder. Helemaal oprijden is wel goedkoop maar een bijna kale band rijd niet echt lekker. Helaas niet genoeg bochtjes in de buurt dat de bandjes mooi rond blijven.
 
Vorige keer bij 8000km vervangen, volgende keer doe ik dat wat eerder. Helemaal oprijden is wel goedkoop maar een bijna kale band rijd niet echt lekker. Helaas niet genoeg bochtjes in de buurt dat de bandjes mooi rond blijven.
Een S22? Ik had een S20 evo die was na 4,5k wel klaar 😅
 
Zelfde als op je fiets, voor klein en achter groot is jezelf het lazerus trappen, maar wel de heuvel op komen, en andersom, andersom :+
 
Korter vertanden, meer powah, autowheelies enzo :+:+

Gezien de CB500 redelijk hoogtoerig is korter vertanden wel prettig, gaattie iets sneller naar de powerband
 
Voor 1 tand minder. Achter origineel. Dan trekt hij sneller op dus. Maar kan je er dan nog gewoon heel de tijd 140 mee rijden op de Duitse autobaan
 
ik vind 120 op zich wel zat, als je echt graag 140 wil rijden dan zou ik m niet korter vertanden.

Ik kies doorgaans voor achter 2 groter, anders vreet je sneller je kettingglijstuk op de achterbrug op, en die zijn niet meer leverbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan