Pic's graag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pic's graag
accupolen nog goed vast?
Ziet er leuk uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik hoop er volgende keer wel van de party te zijn.
heb nog ff gekeken de polen zitten goed vast. maar de motor gaat ook wel rond. maar hij slaat niet aan.
nog andere ideeen?
ik zeg we moeten gelijk maar weer data gaan prikken. als het net zo lang duurde als deze afspraak,
ik zeg oktober nog een keer net voor de winter.
ik heb alleen geen tijd om een route uit te zetten. want ik ga nog even op vakantie.
iemand een idee om mijn at in een aanhangertje van 154x103cm te vervoeren zo ja dan mag hij vrijdag mee naar betere oorden zonder dat ik al verrot aankom
zoiets maar dan een ouder model. klepkangaat eraf. en achterschot kan er ook af.
http://www.motor-forum.nl/global/templates/motor-forum/images/icons/toolbar/library.gif?v=1309278444[afbeelding]
voorwiel eruit? scheelt toch gauw 26 cm
Ik wil opzich wel een poging wagen om een leuke route uit te zetten..mss dat sjg ook nog wat tips heeft voor een paar mooie stukjes route..
Mocht er animo voor zijn,Dan wel over een maandje ofzo,zodat ik een klein beetje de tijd heb om de route te fixen.
Nadeel is dan wel (niet voor mij iig) dat het voor de meeste verder rijden is dan zondag..
Wat ook kan is een route in de omgeving Nijmegen.lig wat meer centraal.
Maar dan laat ik de beurt voorbij gaan qua organisatie.
we kunnen er ook weer een poll voor aanmaken in deel 2 aangezien het eerste @T-Topic bijna vol zit..
Hoor t wel. Greetszz d
heb nog ff gekeken de polen zitten goed vast. maar de motor gaat ook wel rond. maar hij slaat niet aan.
nog andere ideeen?
Omdat 4 september na mijn mening erg geslaagd was wou ik gelijk maar kijken of we het najaar nog een keer kunnen rijden,
[afbeelding]
het moet toch kunnen.
ik begin vast met de data die ik zou kunnen.
maandagen 10 en 24 oktober en 7 en 21 november
dinsdagen 11 en 25 oktober en 8 en 22 november
zaterdagen 15 en 29 oktober en 26 november
zondagen 16 en 30 oktober en 27 november
laat maar weten wanneer je kan.
Super vette brommer. Ik heb ook getwijfeld om een KTM te kopen maar een beurt om de 6000 km zorgde dat de weegschaal doorsloeg in het voordeel van de AT maar eerlijk gezged als ik die foto van jou fiets zie twijfel ik weer even. Ik ben dik tevreden met mijn AT maar jou fiets is net de volgende stap. Veel veilige kilometers ermee.Heb een origineel alu kofferset kunnen bedingen, maar de rest van de goedies zullen toch echt even moeten wachten. Wil natuurlijk graag een ander setje uitlaten om het geluid weer een beetje op mijn twin te laten lijken. Standaard pijpen klinken echt zielig.
Super vette brommer. Ik heb ook getwijfeld om een KTM te kopen maar een beurt om de 6000 km zorgde dat de weegschaal doorsloeg in het voordeel van de AT maar eerlijk gezged als ik die foto van jou fiets zie twijfel ik weer even. Ik ben dik tevreden met mijn AT maar jou fiets is net de volgende stap. Veel veilige kilometers ermee.
@ SJG Zet ff je prive mail aan.!?
@ SJG Zet ff je prive mail aan.!?
ik heb even een nieuw topic aan gemaakt om weer een afspraak te maken voor het rijden.
kunnen we ons hier bezig houden met andere nuttige dingen.
hij staat onder waar is wat te doen.
en zo als jullie zien staan de data dat ik kan er al in.
Groeten
Is het je eigen aanhanger??
Zo ja zou ik het deksel er af halen. Voorkant ook klapbaar maken.
Dan een stuk U profiel over de dissel. Waar het voorwiel in kan. Dat is de eerste winst.
en als hij dan nog niet past een oprijplaat in de bak leggen en zo ver over laten steken dat het achterwiel er op past. alles een kleinbeetje vast zetten en gaan.
Of toch op zoek gaan naar een andere chauffeur voor de auto.
kun je zelf lekker rijden.
Toch stiekem wel benieuwd naar de filmpjes
vaders aanhanger. maar het gaat er meer om dat ik heen me nog goed voel maar terug afgemat niet meer op de motor MOET.
en rijplaten waar halen jullie die vandaan? dat klinkt wel als een goed idee.